@robatoras schreef:
@TheRealDakota Ik hoop dat er aandacht wordt besteed aan deze aanmerkingen van klanten. Er hoort een deftig alternatief aangeboden worden door telenet
Telenet weet er van.
En dat alternatief is de Compal CV8560E HGW 3.1 volgens Telenet.
Bij ziggo NL is er geen andere.
@robatoras
om eerlijk te zijn ik heb met die modem totaal geen problemen, de ch8568lg hgw 3.1 alles werkt er goed aan, wij zijn een gezin van 8 pers, wij zitten hier met 5 laptops binnenkort 6 chromebook van mijn dochter voor school en even opnoemen, mac mini 2009, mac pro 2010, macbook pro 2012, nas server, 4x game pc's, 4 windows 10 laptops, ipad, 2 iphone's , 5 android phone's + smart home google, home mini, smart light's smart stekkers via wifi 2.5 en smart video deurbel, smart lg koelkast combi,wifi spot buiten met sensor functie en dat werkt allemaal zonder broblemen a ja quest 2 vr werkt via wifi 5.0 of usb C en 16 kanaals switch en 4 kanaals en kabel utp 6 buiten het lawaai van de modem maar mijne airco maakt meer lawaai en ventilator, ik hoor amper de ventilator van de modem hangt in living halve meter van tv heeft goede flow voelt de warmte er goed uit komen en anders is er bij jullie slecht kwaliteit van koeler ingestoken kan allemaal he, je weet nooit wat ze in de fabriek doen om de kost te verlagen, ik denk dat ik geluk heb dat ik geen problemen heb, er zitten misschien maandag modems bij. zo dan hebben jullie een gedacht hoe mijn netwerk er uit ziet 😉 en zoals @robatoras zegt hopelijk word het opgelost, maar uit ervaring weet ik dat elke provider of het nu telenet is of orange, proximus, scarlet, ze kijken uiteindelijk maar naar hunne portomonee 😂 er is ook niet echt concurrentie in belgie zou anders zijn als de buurlanden konden mee doen maar dat zal nog wel komen denk. 😃 groetjes iedereen en hou jullie gezond 😉