25.132
netweters
|
154.717
antwoorden
|
20.951
vragen
|
Sinds telenet mijn abonnement gewijzigd heeft van een Wigo naar een One krijg ik deze foutmelding "ng.ocapi.404-OCAPI-ERR-OCGE404-errorfield" wanneer ik mijn thuis netwerk (mijn modem dus) wil beheren.
Er staat al ruime tijd ticket open, maar geen feedback.
nog iemand met gelijkaardige issues die wel opgelost geraakt zijn? tips?
bedankt
@PPS hopelijk kan je ticket snel opgepikt worden, zodat je jouw thuisnetwerk terug kan beheren! Aangezien het probleem is opgedoken toen je van abonnement bent gewijzigd, vermoed ik dat er achterliggend iets niet in sync is dat door het backoffice team rechtgezet moet worden.
We zijn ondertussen mid februari en buiten het antwoord 'er zijn nog klanten met dit probleem" is het nog altijd NIET opgelost!
en ik maar maadelijks mijn factuur betalen.
ik betaal maandelijks voor een dienst die niet naar behoren werkt! Zou ik een claim kunnen indienen? iemand?
Ik heb ook al meer dan 6 maanden geleden dit probleem voor het eerst doorgegeven.
Met hetzelfde antwoord.
Iedere keer wanneer je hiervoor inbelt, krijg je een nieuw ticket nummer en weten ze niets meer van de voorgeschiedenis.
Ik bel al niet meer voor de stand van zaken, want ze hangen gewoon in.
Volgens mij wordt er niets gedaan aan dit probleem.
Klopt, ze werken er niet aan.
Ik heb iemand aan de lijn gehad bij Telenet die dit letterlijk heeft gezegd dat dit nooit zal opgelost raken, heeft totaal geen prio en staat onderaan de lijst.
Ik heb bij de overstap van Wigo naar One nog een cadeau gekozen, die loopt af eind november en dan is het gedaan voor mij met Telenet en dat na meer dan 25 jaar!
Ik heb in 1999 nog 10.000 Bfr (250 euroi) waarborg gegeven voor mijn modem, benieuwd of ik deze ga terug krijgen wanneer ik mijn abonnement stop zet.
Je hebt geen BEF 10.000 waarborg betaald voor je modem. Je hebt BEF 8.000 betaald voor de installatie en BEF 2.000 waarborg voor de modem. In principe zou je die terug moeten krijgen, maar of dat in de praktijk ook echt gebeurt weet ik niet.
Dien eerst klacht in bij Telenet en daarna via de ombudsdienst (adres staat op dezelfde pagina):