Beantwoorden
Novan
Professional Weetjesweter
De vlam zit erin. It's your tenth party! All I want for X-mas is YOU O dierbaar België..

Hoe modem omwisselen voor modem met bridge?

Ik zou graag mijn modem CH8568LG willen omwisselen voor een F@ST3896LG-TN met bridgemodus. Hoe ga ik best tewerk?

3 reacties
WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Ga langs in een Telenet winkelpunt of contacteer de klantendienst.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Novan
Professional Weetjesweter
De vlam zit erin. It's your tenth party! All I want for X-mas is YOU O dierbaar België..

Heb contact opgenomen met de klantendienst. Mag gaan omwisselen maar weten niet welke modems ze hebben in stock. Hebben van jullie hier ervaring mee of weten jullie waar er in stock zijn omgeving Mechelen, Vilvoorde?

Arnie
Professional Allesweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak GP, kort voor Giga Poster!

Er zijn maar 2 modellen modem die "bridge" ondersteunen. 
F@ST3896LG-TN - beschikt over wifi en één 2.5Gbps LAN aansluiting. Ik heb deze sinds ongeveer 3 maanden nu, na een upgrade van mijn internet snelheid. Ik ben zeer tevreden. Ik heb de wifi uitgeschakeld (via my telenet).

CV8560E - dit model beschikt niet oveer wifi. Heeft enkel maar 1 Gbps aansluitingen. Had ik lange tijd, tot de recente upgrade. Gaf soms problemen met IPv6. Ik miste de wifi niet, omdat ik daar met mijn eigen hardware in voorzie.

Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.