Beantwoorden
DaveD1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Hoe moet ik mijn oude modem en decoder inleveren?

Hallo,

We zijn recent overgestapt van Whoppa (Internet + TV + Telefonie) naar All-internet. De oude modem is vervangen door een nieuwe.

De vraag is: Moeten zowel de oude decoder als de oude modem ingeleverd worden? Zo ja, kunnen we gewoon een verzendlabel op de originele doos plakken en inleveren bij een retourpunt of moet dit op een andere wijze verpakt worden?

Ik heb ons abonnement telefonisch gewijzigd, maar de klantendienstmedewerker heeft hier niets over gezegd en we hebben ook geen mail of ander bericht ontvangen.

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Abonnement gewijzigd - oude toestellen

0 Likes
9 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe moet ik mijn oude modem en decoder inleveren?

@DaveD1 

De 'oude' modem kan je terug in die doos steken en terug brengen persoonlijk naar een Telenet center , eventueel opsturen als je een verzend label hebt. 

Heb je een andere decoder gehad of de tv box ? In het geval van een nieuwe digicorder of tv box kan je de oude binnen brengen geen probleem. Enkel als je er nog opnames hebt op staan deze eerst bekijken want je bent ze sowieso kwijt. 

Maar als je de tijd hebt breng alles persoonlijk in een Telenet center binnen dan ben je zeker dat alles aangekomen is. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Hoe moet ik mijn oude modem en decoder inleveren?

Welk type HGW heb je gekregen.

En is de overgang naar All internet probleemloos verlopen.

0 Likes
WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1024
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Hoe moet ik mijn oude modem en decoder inleveren?

Alle info over retourneren kan je hier vinden:

Telenet-abonnement opzeggen?

Je vindt er instructies verzend instructies, retourpunten, etc. Zowel voor je model als je decoder.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2598
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Hoe moet ik mijn oude modem en decoder inleveren?

Je zal nog eens moeten bellen om een retour label voor modem en een retour label voor digicorder vragen

als je een e-mail stuurt heb een bewijs van aanvraag

hou de retour labels goed bij,  pak de 2 toestellen goed in en neem een foto van de doos en toestel

vraag een bewijsje in de winkel waar binnen doet als gaat in de krantenwinkel is dat moeilijk

 

0 Likes
WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1024
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Hoe moet ik mijn oude modem en decoder inleveren?

Op voorwaarde dat je internet en en printer hebt kan je het verzendlabel ook online krijgen

Wat als ik geen verzendlabel heb? 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Hoe moet ik mijn oude modem en decoder inleveren?

Mijn vraag was niet naar info,iets terug inleveren,ben zelf al +25 jaar Telenet klant.

Mijn vraag was Welke HGW de TS gekregen heeft.

En of de overgang metteen vlekkeloos is verlopen.En niet dagen moeten wachten zoals sommigen hier op Netweters.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Hoe moet ik mijn oude modem en decoder inleveren?

@robatoras het gaat dan in dit onderwerp niet om jouw vraag, het gaat om de vraag van de topic starter. Als je even terugleest, kan je zien dat @DaveD1 wel degelijk wil weten hoe hij zijn oude modem en decoder moet inleveren. Laten we dan eerst de vraag van de topic starter beantwoorden, zodat hij een oplossing heeft.

Trouwens off-topic bijvragen stellen, die niets te maken hebben met het onderwerp, lijkt me niet nodig en alleen maar verwarrend.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Hoe moet ik mijn oude modem en decoder inleveren?

De oplossing weet de TS ondertussen al .

Met wat kunnen we dan in deze topic nog verder gaan?

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Hoe moet ik mijn oude modem en decoder inleveren?


@robatoras  schreef:

Mijn vraag was niet naar info,iets terug inleveren,ben zelf al +25 jaar Telenet klant.

Mijn vraag was Welke HGW de TS gekregen heeft.

En of de overgang metteen vlekkeloos is verlopen.En niet dagen moeten wachten zoals sommigen hier op Netweters.


@robatoras de topic starter heeft nog geen oplossing aangeduid op dit moment, dus daar kan jij niet vanuit gaan. Jouw antwoord hierboven toont ook aan dat je het gesprek weeral rond jouw vraag of reactie wil laten draaien, je neemt letterlijk iemand zijn thread over om off-topic vragen te stellen. De andere Netweters in deze thread zijn gelukkig wel bezig met de initieel gestelde vraag, hun antwoorden zijn dan ook niet gericht aan jou.

Alleszins, de twee vragen die je stelt helpen niemand in deze thread. We gaan je geen waarschuwingen blijven geven, je houdt het on topic if je reageert niet.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.