42039
netweters
|
18500
gesprekken
|
19989
vragen
|
Sinds kort staat de nieuwe F@ST3896LG-TN wifi modem op de website van Telenet. Mooi zwart toestel! Zowel voor particulieren als business klanten.
Iemand die deze modem al heeft? Ervaringen? Is deze al goed te verkrijgen via de Telenet centers?
Heeft blijkbaar wifi ax/6 standaard aan boord en ook een 2,5 gbps poort. En zou 10 watt ipv 13 watt verbruiken (tov de witte lelijke cubus die veel lawaai maakt).
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wireless-modems-van-telenet/
@robatoras schreef:
Het antwoord via WhatsApp is neen
Los van dit onderwerp begrijp ik absoluut niet dat vele het verhaal met communicatie van Whatsapp zomaar klakkeloos goedkeuren.
Ik heb geen Whatsapp. Ik tracht alles te mijden van het bedrijf Meta. Dat is mijn eigen keuze.
Ik begrijp helemaal niet dat sommigen het maar gewoon vinden dat je voor een vraag of hulp zogenaamd het snelst geholpen wordt als je een account aanmaakt bij een bedrijf dat tracht al je meta data te verzamelen.
Telenet heeft een knappe site en een goede app. Moeilijk kan het niet zijn om hier een chat functie met een ticket systeem in te implementeren. Zo kom je veel eerlijker aan bod dan nu de willekeur die bestaat.
Contactformulier antwoord kan tot 5 werkdagen duren.
Contacteer dan Telenet via facebook.
@robatoras schreef:Kontacteer dan Telenet via facebook.
https://nl-nl.facebook.com/telenetbusiness/
Bedankt voor je tip! 😟🤔
Dat klanten willen communiceren met Telenet via sociale media is hun goed recht. Dat Telenet de asocialemedia de facto door de strot duwt van de klanten is onaanvaardbaar. Een efficiënte communicatie buiten whatsapp, facebook en andere rotzooi moet evengoed beschikboor zijn.
Het is heel fijn dat klanten die via whatsapp en facebook goed geholpen worden. Klanten die een andere communicatie wensen moeten evengoed en evensnel geholpen worden.
Nog een contact keuze
https://www2.telenet.be/residential/nl/landingspaginas/assistant/telenet-assistant/
Ps.Telenet zal geen datum op voorhand plakken,wanneer de nieuwe HGW beschikbaar wordt voor iedereen.
Ik persoonlijk kan nog wel een hele tijd verder met wat ik nu heb.
Dank voor de info robatros.
Dank voor de info.
Effe onderwerp naar boven trappen. Sorry...
Is er al nieuws over de nieuwe modem? Ondertussen al verkrijgbaar?
Nope, btw paar weken terug hebben ze hem eraf gehaald op de website. Alleen de button stond er nog. Weet niet nu.
Als die uitkomt, zal die toch eerst gaan naar mensen met nieuwe installaties, of die upgrade doen van laag abbo naar hoog waardoor ze nieuwe nodig hebben.
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Bij mij staat deze nog volledig op de website: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wireless-modems-van-telenet/
Eerder is door de klantendienst al genoteerd dat ik recht heb op een nieuwe modem / upgrade / modem naar keuze.
Hier nog altijd op de website
https://mijn.telenet.be/mijntelenet/activation/activate.do
Wie zegt dat nieuwe One klanten die gaan krijgen,Nieuwe OneUp klanten zou eerder kunnen.
Ze zitten nog met een pak HGW modems die de deur uit moeten.
@robatoras bedoel je met een pak HGW modems het laatste kubus model met ventilator?
Zekers dat kubus model CH8568LG en de CV8560E Die moeten ook de deur uit.
Straf... Enkele weken terug was de technische info enzo eraf. Daarmee ik ook zei ik weet niet of hem er al terug opstaat
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.