24756
netweters
|
152400
antwoorden
|
20699
vragen
|
Enkele weken geleden ben ik mijn Telenet AP in een Telenet shop gaan omruilen naar een Wi-Fi 360° pod.
Telkens ik de pod in de Telenet app wil toevoegen (door de streepjes code op de achterkant van de pod in te scannen of manueel in te geven) krijg ik de error "Wi-Fi pod not found, we are unable to register your Wi-Fi pod". De Telenet klantendienst kon me vertellen dat pods met serie nummer XB... nog niet gekend zijn in het systeem, pods met serie nummer XA... zouden dan weer geen probleem zijn. Ik wacht nu al een paar weken maar het registeren van de pod werkt nog steeds niet.
Heeft iemand gelijkaardige problemen met het registreren van XB... pods, of heeft de klantendienst van Telenet mij iets wijsgemaakt?
Ik heb even de shop gecontacteerd en die bevestigden dan ze enkel XB... pods hebben...
Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Registratie vanWi-Fi 360° pods met serie nummer XB...
Vreemd, mijn pod begint met XBan enz... ik had geen probleem met registratie.
Zou het niet kunnen zijn dat je voor die serie de nieuwe Wifi pods modem nodig hebt ? Want vandaag de dag is er een nieuwe modem
Zou het dan niet kunnen zijn dat die serie die jij hebt enkel compatibel is met deze modem ?
Vraag dit eens na kan zijn dat dit de oorzaak is.
@Ex-Netweter zou het kunnen dat jij de eerste set hebt met daarbij je eigen HGW die je al had ?
@patrick37 Ik heb de nieuwe F@st3896 modem met 1 WiFi Pod (de nieuwe versie met WiFi 6)
Ik heb die 30/03 online besteld en gaan halen in de Telenet shop op 01/04
Klopt, eind Februari 2023 heb ik een F@ST3896LG-TN modem vanuit de shop meegekregen, deze werkt perfect, het is enkel de pod die maar niet geregistreerd geraakt.
Ik heb geen probleem met de activatie van mijn pods met serienummer XB..... maar heb wel de nieuwe Wifi6 modem.
@Bart_79 , heb je dit probeem nog steeds?
ik heb 1 pod die begint met XB die hetzelfde probleem geeft.
er is al eens een technieker langs geweest maar die kon niets doen…
nu willen ze opnieuw een technieker sturen want blijkbaar heeft de vorige geen verslag of zo gemaakt (en ook niet doorgegeven dat het probleem niet opgelost is).
ik heb wel 2 werkende pods maar die hebben ze op één of andere manier centraal geactiveerd (nadat een defecte modem vervangen was).
Ik ben er van overtuigd dat dit een administratief probleem is, ergens moeten die serienummers niet of fout geregistreerd zijn.
ja, ik heb dit probleem nog steeds.... Totaal geen nieuws van Telenet 😞
ok @Bart_79 , morgen komt er een technieker langs (voor de 2de keer), ik zie echt niet in wat hij meer kan doen als ik (mijn infrastructuur is ok want de 2 andere pods werken heel goed).
Maar Telenet wou niks meer doen als ik die technieker weigerde..., ook niet de pod wisselen in de winkel.
Dus we zien wel morgen, ik hou je op de hoogte.
Ik heb een gelijkaardig probleem.
Vorige week de 360 modem en 2 pods gehaald. Probleemloos geïnstalleerd, echter had de modem het al na 1 dag begeven.
Dinsdag zijn techniekers langsgeweest en heb ik een nieuwe modem gekregen.
Sinds dan werken de pods niet meer, ik kan ze ook niet meer toevoegen, krijg telkens de melding pod niet niet gevonden
@Bart_79 , @Asomers , zoals beloofd een klein verslag.
Deze morgen is er een technieker langsgekomen, heel vriendelijke en correcte gast.
Hij heeft geprobeerd de pod te activeren maar is er nog niet in geslaagd, hij heeft dan contact opgenomen met een hoger level en vertelde me dat het een paar uur kon duren voordat het in orde zou zijn, het zou zeker voor vandaag zou zijn.
De dag is nog lang maar ik vrees er voor... (ik heb ondertussen de modem herstart en de pod uit- en ingeplugd)...
Dus nog altijd geen stap verder, ik hou jullie op de hoogte.
Ik heb 1 360 pod al even liggen.
Vandaag eens de zin gehad om deze te installeren.
Ook xb.
Ook hetzelfde probleem
XAA WERKT HIER OOK NIET VALT NIET TE REGISTREREN,!!!@ ZIJN ER AL 3 WEKEN MEE BEZIG ZE MOGEN HUN BROL HOUDEN !!!