24766
netweters
|
152532
antwoorden
|
20716
vragen
|
Iets meer dan een maand geleden heb ik mijn oude "Whoppa + speedboost" abonnement overgezet naar een "Giga Internet + TV" en het ging natuurlijk onmiddellijk mis, mijn modem werd op 300 mbps terug gezet.
Voor bijna 5 weken krijg ik te horen dat ze het probleem zien en dat "een achterliggende dienst" dit moet oplossen. En er gebeurt niks, 0. Ondertussen moet ik natuurlijk wel betalen voor 'Giga' Internet en weet ik niet meer wat te doen. Ik vraag me af of het niet beter is om gewoon terug te gaan en mezelf te downgraden naar 'All Internet + TV'? Dan betaal ik tenminste voor hetgeen ik krijg.
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Support nachtmerrie
@greuntesop En welke modem heb je??
vertel eens, met de info dat je nu geeft kunnen we hier niet veel mee helpen voor je probleem.
Ik heb een CV8560E.
Maar ik snap niet zo goed wat het ertoe doet? Ik had gigabit internet voor ik het abo veranderde, dus de modem kan het en bovendien hebben ze toegegeven dat ze kunnen zien dat hij op 300Mbps is gezet, maar de infamous achterliggende dienst moet iets doen... het duurt ongeveer 48 uur zei er op een gegeven moment iemand... 5 weken verder.
Contesteer zeker je reeds gekregen aanrekening(en), zodat men minstens het verschil tussen Giga-Internet & All-Internet terugstort.
Je kan inderdaad omschakelen naar All-Internet + TV, al bestaat er ook de kans dat de overstap niet goed verloopt aangezien je vorige overstap nogsteeds niet volledig afgerond is. Dus neem dat risico mee in overweging wanneer je de beslissing maakt.
Weet dat je klacht kan indienen aangezien je diensten niet naar behoren werken: Ontevreden? Laat het ons weten | MyTelenet Telenet moet je dan binnen 2 dagen van een antwoord voorzien (liefst met een tijdslijn voor een oplossing). Doen ze dat niet, dan kan je daarne ook de ombudsdienst aanschrijven (info op dezelfde link)
Heb je al eens gebeld met de technische dienst? 015/ 666 666 optie 2.
Wees assertief, maar blijf vriendelijk, leg uit wat je probleem is, vraag eventueel om een dossiernummer aan te maken. Geef dan ook aan dat je niet van plan bent om volle pot te betalen voor een service die je niet krijgt. Als je de juiste aan de lijn hebt (en dat is soms een probleem), dan krijg je zeker een compensatie.
Best dat je wacht tot opgelost is is niet nieuw gebeurt nog
Voor het verschil dat vraag je als alles overgezet is dan maken ze een credit nota
Op dit moment werkt alles zou er niet veel aan veranderen nu
meestal moet je het modem opnieuw opstarten, voordat t werkt...
De modem is al meerdere malen heropgestart, ik heb ook al meerdere malen gebeld. De laatste keer donderdag. ‘Toevallig’ is donderdag avond het internet volledig uitgevallen.
Vrijdag werd me gezegd dat het signaal niet sterk genoeg was voor de modem wat meteen als BS klonk. Maar ze wouden een technieker sturen….
eerste dat die technieker zegt… signaal is perfect. Zucht
Da's natuurlijk niet oké @greuntesop
Ik kan je spijtig genoeg alleen maar aanraden om opnieuw contact op te nemen met onze klantendienst. 😞
Dat heb ik ondertussen al meerdere malen gedaan. Met het gekende resultaat: nix.