Beantwoorden
glennvda
Freshman Veelweter
WOW, overzichtelijk! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Telenet Turbo - waar is Safespot en die 2500/100 speed?

Sinds kort heb ik Telenet Turbo. Voorheen OneUp for 1.

Maar alles in de Safespot+ app staat offline. Waar is Safespot+ gebleven? Is dit dood?

Bijkomend: ik heb de Turbo 2500 mbps down en 100 mbps up. Maar ik krijg maar 1000 mbps down en 50 mbps up. Zie ik ook zo staan in My Telenet.

Bij mij thuis komt fiber van Telenet binnen in de garage en wordt het dan omgezet naar coax. En dit op de F@st modem. Waarom krijg ik geen snelheid waarvoor ik betaal?

16 reacties
Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

@glennvda we hebben jouw topics samengevoegd, aangezien het 2 exact dezelfde vraagstellingen waren. Zo kan alles in één thread opgelost worden. Weet dat er ook al een ander topic over de Turbo snelheid bestaat op De Netweters, waar je al wat extra info kan vinden.

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

glennvda
Freshman Veelweter
WOW, overzichtelijk! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

@Suzy op Mijn Telenet krijg ik geen opties te zien als ik bij Turbo doorklik naar "beveiliging tegen phishing". Dan krijg ik de melding (zie screenshot hierboven/eerder in dit topic): "er zijn geen opties beschikbaar".

En over SafeSurf: dat gaat enkel over phishing/URL's, maar SafeSpot+ blokkeerde ook loginpogingen/portscans/etc van buitenaf door derden/vreemden. Zit dit ook nog in SafeSurf?

Dat SafeSpot+ zonder verwittiging wordt geschrapt/afgenomen als gratis optie die inbegrepen is in OneUp, terwijl ik nu een Turbo (zwaarste internetpakket) heb ... is not done. Met excuses los je niet alles op.

PS: ondertussen gemaild naar de Mediation afdeling van Telenet.