Beantwoorden
khaemwaset
Freshman Veelweter
Berichten: 172
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Telenet Webmail functioneert niet goed

Sinds enkele weken zijn er problemen met Telenet Webmail.Smiley Boos

Soms werkt het gewoon niet.

Soms moet men lang wachten voordat het zich opent na klikken op snelkoppeling.

Soms gaat het deleten van mails en Spam zeer traag.

Mag ik Telenet verzoeken hun klanten waar voor hun geld te geven aub !!!!

Los de problemen met Telenet Webmail eindelijk eens op of waarschuw de klanten dat er mogelijks problemen kunnen zijn met Telenet Webmail!!!

0 Likes
21 reacties
gibeke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Dat loopt vlotjes. Vernieuwde Telenet Webmail? Goed gevonden! Mooi, mooi!

Telenet Webmail functioneert niet goed

Ook bij mij opent het mail programma zich zeer traag en is soms zelfs helemaal niet beschikbaar.Via My Telenet en daarin webmail lukt het dan wel.

0 Likes
juan
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner!

Telenet Webmail functioneert niet goed

Het kan nog erger:
maandagavond check ik mijn mails en er zitten ongeveer 80 mails in mijn inbox, dinsdag is de inbox zogoed als leeg, staan nog ongeveer 5 mails in, de rest is allemaal weg, de prullenbak is ook volledig leeg.
En ik ben 100% zeker dat ik deze niet heb leeggemaakt of mails heb verwijderd.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet Webmail functioneert niet goed

Ik werk helemaal niet voor Telenet, maar ik moet zeggen dat ik geen enkel van hierboven vernoemde problemen ondervind met de webmail. Er verdwijnt niks en het werkt vlot.

 

Ik moet er wel bijzeggen dat ik de webmail enkel gebruik om even te checken wat er van mail, spam en rommel is. De rommel doe ik eerst weg (prullenbak) en de spam folder check ik even op onterechte spam. Daarna gebruik ik Thunderbird in POP3 configuratie om echt met de mail te werken. Versturen doe ik dus (zo goed als) niet vanuit webmail


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
khaemwaset
Freshman Veelweter
Berichten: 172
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Telenet Webmail functioneert niet goed

Uit de bovenstaande posts concludeer  ik dat Telenet Webmail niet werkt zoals het zou moeten werken.

Ik verzoek Telenet dan ook MET AANDRANG van het nodige te doen voor hun klantenSmiley Boos

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Telenet Webmail functioneert niet goed

Webmail werkt perfect bij mij. Wat werkt er niet bij jullie?

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
khaemwaset
Freshman Veelweter
Berichten: 172
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Telenet Webmail functioneert niet goed

Sinds weken werkt Telenet Webmail niet perfect.

Soms klik ik op de koppeling Telenet Webmail (staat bij mijn favorieten in IE11) en krijg ik geen connectie=> ik zie dan ' Wachten op Telenet'en dat wachten blijft duren.

Soms krijg ik een snelle connectie,maar bij het verwijderen van ontvangen mails gebeurt dit traag.

0 Likes
juan
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner!

Telenet Webmail functioneert niet goed

Beste principis,
fijn dat het bij jou perfect werkt, heb altijd met pop3 gewerkt via outlook, daar hebt ge de pst files, in geval van nood kunt ge deze terugzetten en gaat er maar weinig data verloren.
Ik ben voor het gemak overgestapt naar IMAP, wetende dat de data op de mailserver van je provider zeker staat.
Tot maandagavond geen vuiltje aan de lucht, dinsdagmorgen start ik webmail en zowel mijn inbox als mijn prullenbox zijn leeg.
gesprekken via facebook met Telenet leveren geen resultaat, men kan niets meer recupereren.
Ik ben 1000% zeker dat ik niets gedeletet heb, mijn prullenbak ruim ik 1 maal per maand op, hetgeen ik verwijder blijft daar even staan voor het geval.
leuk is anders om dan te horen dat er belangrijke mails weg zijn en niet meer te recupereren zijn.

 

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Telenet Webmail functioneert niet goed

@juan
Dat is zeer vervelend...
Is er iemand anders aan je computer geweest? Of ergens per ongeluk fout geklikt?
Mogelijk een fout in je e-mailprogramma? Het lijkt me heel vreemd dat alles opeens weg is. En ik denk ook niet dat Telenet er iets mee te maken heeft.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
khaemwaset
Freshman Veelweter
Berichten: 172
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Telenet Webmail functioneert niet goed

Vandaag is het weer gejammer met Telenet Webmail.

Bij klikken op het onderwerp van de mail opent deze mail zich traag of niet.

Bij het leegmaken van Spam of verwijderde mails gaat dit tergend TRAAG.

Ik heb enkele weken geleden al gepost dat Telenet Webmail niet goed werktSmiley Boos

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Telenet Webmail functioneert niet goed

@khaemwaset geef het anders even door via facebook of twitter.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
khaemwaset
Freshman Veelweter
Berichten: 172
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Telenet Webmail functioneert niet goed

Ik heb geen Twitter of facebookSmiley Verdrietig

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Telenet Webmail functioneert niet goed

Mailen of bellen dan 😕
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
juan
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner!

Telenet Webmail functioneert niet goed

Zijn er nog mensen die last hebben van onderstaande mails: This message was created automatically by mail delivery software. A message that you sent has not yet been delivered to one or more of its recipients after more than 72 hours on the queue on server1.robisoncreative.com. The message identifier is: 1bh5Qq-0006zb-6R The subject of the message is: some interesting facts The date of the message is: Tue, 6 Sep 2016 04:44:08 +0300 The address to which the message has not yet been delivered is: info@verzekeringenkoolen.be host mx.mailprotect.be [178.208.39.143] Delay reason: SMTP error from remote mail server after RCPT TO:: 450 4.7.1 : Recipient address rejected: Please try again in a few minutes - http://www.combell.com/en/about-combell/contact No action is required on your part. Delivery attempts will continue for some time, and this warning may be repeated at intervals if the message remains undelivered. Eventually the mail delivery software will give up, and when that happens, the message will be returned to you. de info@****.be zijn door mij onleesbaar gemaakt in de tekst, sommige dagen krijg ik er minstens 10 per dag, dan weer geen en zo gaat dat verder. ik gebruik als anti virus trend micro, en laat regelmatig adwcleaner lopen op de pc.
0 Likes
igvfer1
Professional Weetjesweter
Berichten: 47
De vernieuwde WIGO? On a roll... Tien op tien! Handje vol!

Telenet Webmail functioneert niet goed

Als ik goed lees dan merk ik dat het emailadres van de bestemmeling niet herkend wordt. Als dit toch bestaat dan moet de oorzaak gezocht worden bij de provider van de bestemmeling (Compbell).

0 Likes