24752
netweters
|
152358
antwoorden
|
20693
vragen
|
Sinds enkele weken zijn er problemen met Telenet Webmail.
Soms werkt het gewoon niet.
Soms moet men lang wachten voordat het zich opent na klikken op snelkoppeling.
Soms gaat het deleten van mails en Spam zeer traag.
Mag ik Telenet verzoeken hun klanten waar voor hun geld te geven aub !!!!
Los de problemen met Telenet Webmail eindelijk eens op of waarschuw de klanten dat er mogelijks problemen kunnen zijn met Telenet Webmail!!!
Ook bij mij opent het mail programma zich zeer traag en is soms zelfs helemaal niet beschikbaar.Via My Telenet en daarin webmail lukt het dan wel.
Het kan nog erger:
maandagavond check ik mijn mails en er zitten ongeveer 80 mails in mijn inbox, dinsdag is de inbox zogoed als leeg, staan nog ongeveer 5 mails in, de rest is allemaal weg, de prullenbak is ook volledig leeg.
En ik ben 100% zeker dat ik deze niet heb leeggemaakt of mails heb verwijderd.
Ik werk helemaal niet voor Telenet, maar ik moet zeggen dat ik geen enkel van hierboven vernoemde problemen ondervind met de webmail. Er verdwijnt niks en het werkt vlot.
Ik moet er wel bijzeggen dat ik de webmail enkel gebruik om even te checken wat er van mail, spam en rommel is. De rommel doe ik eerst weg (prullenbak) en de spam folder check ik even op onterechte spam. Daarna gebruik ik Thunderbird in POP3 configuratie om echt met de mail te werken. Versturen doe ik dus (zo goed als) niet vanuit webmail
Uit de bovenstaande posts concludeer ik dat Telenet Webmail niet werkt zoals het zou moeten werken.
Ik verzoek Telenet dan ook MET AANDRANG van het nodige te doen voor hun klanten
Sinds weken werkt Telenet Webmail niet perfect.
Soms klik ik op de koppeling Telenet Webmail (staat bij mijn favorieten in IE11) en krijg ik geen connectie=> ik zie dan ' Wachten op Telenet'en dat wachten blijft duren.
Soms krijg ik een snelle connectie,maar bij het verwijderen van ontvangen mails gebeurt dit traag.
Beste principis,
fijn dat het bij jou perfect werkt, heb altijd met pop3 gewerkt via outlook, daar hebt ge de pst files, in geval van nood kunt ge deze terugzetten en gaat er maar weinig data verloren.
Ik ben voor het gemak overgestapt naar IMAP, wetende dat de data op de mailserver van je provider zeker staat.
Tot maandagavond geen vuiltje aan de lucht, dinsdagmorgen start ik webmail en zowel mijn inbox als mijn prullenbox zijn leeg.
gesprekken via facebook met Telenet leveren geen resultaat, men kan niets meer recupereren.
Ik ben 1000% zeker dat ik niets gedeletet heb, mijn prullenbak ruim ik 1 maal per maand op, hetgeen ik verwijder blijft daar even staan voor het geval.
leuk is anders om dan te horen dat er belangrijke mails weg zijn en niet meer te recupereren zijn.
Vandaag is het weer gejammer met Telenet Webmail.
Bij klikken op het onderwerp van de mail opent deze mail zich traag of niet.
Bij het leegmaken van Spam of verwijderde mails gaat dit tergend TRAAG.
Ik heb enkele weken geleden al gepost dat Telenet Webmail niet goed werkt
@khaemwaset geef het anders even door via facebook of twitter.
Ik heb geen Twitter of facebook
Als ik goed lees dan merk ik dat het emailadres van de bestemmeling niet herkend wordt. Als dit toch bestaat dan moet de oorzaak gezocht worden bij de provider van de bestemmeling (Compbell).