Beantwoorden
takie
Freshman Beetjesweter
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Wanneer komt bridge mode op de F@ST3896LG-TN?

In een ouder (ondertussen gesloten) topic van begin 2025 stond dat bridge mode op de F@ST3896LG-TN "ergens in 2025" beschikbaar komt. Is daar al een concrete datum voor? Op de helpdesk wisten ze er alvast niks over.

Ik heb op aanraden van telenet, omwille van een onbetrouwbare internetconnectie, net mijn CV5860E modem laten omwisselen naar een F@ST3896LG-TN. Zowel aan de telefoon als in het afhaalpunt vermeld dat ik bridging gebruik. Niemand die het een goed idee vond om mij even te melden dat dit (nog?) niet beschikbaar is op het nieuwere model. Dus ik zit nu met een dubbele NAT opgeschept.

Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Bridge mode op de F@ST3896LG-TN

16 reacties
Arnie
Professional Allesweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak GP, kort voor Giga Poster!

Het is denk ik vooral een voordeel voor Telenet; standarisatie van het platform. De fast is daarmee een alles-kunner, aangenomen het is ook mogelijk de wifi uit te schakelen.

Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Of WiFi aanlaten als je een TV-Box IP direct willt aansluiten op de Telenet modem via WiFi

nadeel: 2 WiFi netwerken.