Beantwoorden
stefanu
Freshman Meerweter
It's your tenth party! π-DAY! De 3 wijzen! Alles op zijn plek!

nieuw abonnement, modem niet gekregen

ik heb mijn abonnement recent laten aanpassen. Mijn internet snelheid waarvoor ik nu betaal is nu 2.5Gbps (Turbo), of zou het moeten zijn.
Ik heb namelijk een CV8560E modem, die beperkt is tot 1Gbps. Normaal gezien wordt dan een nieuwe modem opgestuurd?
Ik ben al een paar weken van abonnement gewijzigd, en nog niets gezien. IK BETAAL DUS VOOR IETS DAT IK NIET HEB....

7 reacties
Santa
Experienced Bijna Allesweter
Volop in the game! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? De race is begonnen!

Dan moet je niet hier zijn...
Je moet dan contact opnemen met Telenet: 015 66 66 66.
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact.html

Is dit een trend in onze huidige maatschappij?
In plaats van hun energie in een oplossing te steken komen ze hier zagen en klagen.

patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@stefanu 

Zou eens de klantendienst bellen en vragen of ze je ene opsturen. Of je kan eens naar een Telenet center gaan om daar je oude modem in te ruilen. 

@Santa wat is daar zagen en klagen aan ? De persoon in kwestie stelt toch gewoon een vraag ? 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@stefanu  Het zou ook kunnen zijn dat op jouw adres die snelheid nog niet mogelijk is en ze daardoor de nieuwe modem nog niet opsturen, 

maar het beste is om de reden te weten te bellen zoals de andere personen voor mij melden.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
Mechelen
Professional Weetjesweter
On a roll... Tien op tien! A born reader! Handje vol!

@stefanu  schreef:

IK BETAAL DUS VOOR IETS DAT IK NIET HEB....

NIET SLIM! BETAAL DAT TOCH NIET!

stefanu
Freshman Meerweter
It's your tenth party! π-DAY! De 3 wijzen! Alles op zijn plek!

Als ze zelf aangeven dat ze de modem opsturen bij de wijziging van abonnement, dan mag je dus niet klagen? Nee, ik verwacht dat zij hun belofte nakomen, en ook geven waarvoor ik betaal.

Santa
Volop in the game! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? De race is begonnen!

@stefanu  schreef:

Als ze zelf aangeven dat ze de modem opsturen bij de wijziging van abonnement, dan mag je dus niet klagen?

Dat moet je dat op de juiste plaats doen. (en dat is niet hier....)

Santa

@patrick37  schreef:

@Santa wat is daar zagen en klagen aan ? De persoon in kwestie stelt toch gewoon een vraag ? 

Die laatste regel in zijn "vraag" is toch totaal overbodig. (en in hoofdletters....)