Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Een creatieve en leuke 2021 gewenst

Bij deze wil ik iedereen een leuke, creatieve 2021 wensen. Het ga iedereen goed, veel computerplezier en hopelijk leren we in 2021 nog veel bij. En het liefst virusvrij in ons lijf en op onze computer.

 

2021v3.png



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
8 reacties
FilipD
Moderator
Berichten: 185
De magic number! It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Een creatieve en leuke 2021 gewenst

Bedankt @igvfer !!

 

Voor alle Netweters hier een zalig 2021 gewenst. Dat het terug wat positiever mag zijn! 🙂 
Bedankt voor jullie geweldige bijdrages in 2020! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Een creatieve en leuke 2021 gewenst

image.jpeg

Voor iedereen van mij ook de beste wensen en vooral een gezond 2021.

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Een creatieve en leuke 2021 gewenst

Gelukkig nieuwjaar, beste Kraks. Maak er een gezellige avond van in jullie bubbel en mijn beste wensen voor 2021. 🍾

yoda.jpg


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

DennisVO
Ex-Moderator
Berichten: 36
Topicvreter! Warming up? Topicwurm! Al 25 duimen!

Een creatieve en leuke 2021 gewenst

Bedankt @igvfer,

 

Voor jou en alle andere kraks ook een geweldig, gezond en veilig 2021!

HappyNewyear.jpg

 


Dennis | Ex-Moderator
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

“The time you enjoy wasting, is not wasted time.”

Ex-Netweter
 

Een creatieve en leuke 2021 gewenst


@Bjarne  schreef:

Gelukkig nieuwjaar, beste Kraks. Maak er een gezellige avond van in jullie bubbel en mijn beste wensen voor 2021. 🍾

yoda.jpg


May the force be with you!

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Een creatieve en leuke 2021 gewenst

Aan alle ook de beste wensen van mezelf en dat we in 2021 weer veel toffe topics mogen lezen en beantwoorden 🥳🥳🥳🥳


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Een creatieve en leuke 2021 gewenst

Bij deze ook mijn beste wensen voor jullie allemaal! Sorry voor de vertraging, maar had mezelf beloofd in mijn verlof echt eens van de community af te blijven. Al is 7 januari (hoop ik) nog wel aanvaardbaar om elkaar gelukkig nieuwjaar te wensen. 😅

 

Ik wens jullie allereerst een goede gezondheid toe met hopelijk ook het einde van Covid-19. Maar ook wens ik jullie meer tijd met familie en vrienden, meer tijd op kantoor voor degene onder ons die al maanden thuis werken, terug de kans om lekker te gaan eten of iets te gaan drinken, de heropening van de cinema's, .. noem maar op! Dat we 2021 terug samen kunnen spenderen, beetje zoals we hier dagelijks op onze community doen.

 

Op naar een jaar vol interessante topics, inspirerende reacties en behulpzame oplossingen. Een oprechte dankjewel aan alle leden voor de bijdragen en alle activiteit in 2020, met een extra merci aan de Kraks. Jullie zorgen allemaal samen voor de fantastische sfeer op De Netweters, laten we het in 2021 minstens even gezellig en interessant maken! 🥂

 

Happy New Year 2021.jpg


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Een creatieve en leuke 2021 gewenst

@Suzy 

 

ik heb altijd geweten dat je gedurende heel de maand januari uw wensen mag overmaken. Je bent dus zeker niet te laat 😀


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.