Beantwoorden
Peter78
Professional Veelweter
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

En daar is de nieuwe prijsverhoging van Telenet!

Telenet past zijn prijzen aan en de vaste lijn zal niet meer gratis zijn! 🤑

Bron: Nieuwsblad 

En aan al die geen die nu weer voor de zoveelste keer dreigen 'ik gooi Telenet buiten' DOEN 😁 en meteen ook je profiel hier verwijderen!

Tevreden Telenet klanten hebben geen boodschap aan het zoveelste gezeik over een prijsverhoging en gebash... 😉

En hier alle nieuwe tarieven. 😊

5 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

6746.jpg

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Hoeveel mensen hebben een vaste telefoon zal rond de 2 % zijn 

Natuurlijk zijn het de oudere die de extra 2 euro voor de vaste telefoon zal moeten bij betalen 

Beter zo dan iedereen er mee moeten voor opdraaien , natuurlijk je duwt een groep die niet mee met hun tijd is opzij 

Bij Scarlet sloeg enkel de bundel met vaste lijn op de rest niet  , dat zal een teken zijn dat kosten om dit te blijven ondersteunen te hoog worden voor wat het waard is 

Nog een paar jaar en zal op zijn einde lopen enkel business klanten zullen dit nog kunnen nemen 

Steven-E
Experienced Meesterweter
Jij bent een pro! Ere-Krak Krak 2021 Krak 2022

Wat gebeurt er met de prijs van vaste telefonie in oude abonnementen zoals Wigo en Wigo S? Blijft die gelijk?
Die oude abonnementen staan immers niet vermeld in het nieuwe prijsoverzicht.
Voor klanten die hier voldoende aan hebben, zoals mijn schoonouders, wordt het minder interessant om de overstap te maken  naar One(Up), want naast vaste telefonie binnenkort is digitale TV niet meer default inbegrepen in het pakket. Die laatste kan dus ook nog ooit wel in prijs verhogen.

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/je-gegevens-aanpassen/je-abonnement/alles-over... : In de prijs van je WIGO-abonnement zijn vaste en mobiele telefonie, abonnements- en auteursrechten voor kabel-tv en de huur van je decoder inbegrepen. 

Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

@Steven-E  schreef:

Wat gebeurt er met de prijs van vaste telefonie in oude abonnementen zoals Wigo en Wigo S? Blijft die gelijk?
Die oude abonnementen staan immers niet vermeld in het nieuwe prijsoverzicht.

Die zouden ook stijgen. Exacte prijs is inderdaad niet gepubliceerd maar kan de klant wel zelf opzoeken en zal die ook ontvangen bij de persoonlijke communicatie die nog volgt.

Heb je nog een ander product of abonnement dat we niet meer verkopen?
Alle vaste, maandelijkse abonnementsprijzen van internet, kabel- en digitale televisie, en mobiele en vaste telefonie verhogen. Bekijk jouw persoonlijk overzicht van je producten.

Bron: Nieuwe Prijzen 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
Steven-E
Experienced Meesterweter
Jij bent een pro! Ere-Krak Krak 2021 Krak 2022

Bedankt @WG94 
Inderdaad, via je info heb ik de prijsaanpassing gevonden.
In het concrete geval van Wigo S 6GB komt er 1,16 euro bij. Ik ga er van uit dat de vaste telefoon hier gewoon in het pakket inbegrepen blijft.

Screenshot 2026-01-23 at 00.19.09.png

Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins