|
25.884
netweters
|
160.559
antwoorden
|
|
21.623
vragen
|
Telenet past zijn prijzen aan en de vaste lijn zal niet meer gratis zijn! 🤑
Bron: Nieuwsblad
En aan al die geen die nu weer voor de zoveelste keer dreigen 'ik gooi Telenet buiten' DOEN 😁 en meteen ook je profiel hier verwijderen!
Tevreden Telenet klanten hebben geen boodschap aan het zoveelste gezeik over een prijsverhoging en gebash... 😉
En hier alle nieuwe tarieven. 😊
Hoeveel mensen hebben een vaste telefoon zal rond de 2 % zijn
Natuurlijk zijn het de oudere die de extra 2 euro voor de vaste telefoon zal moeten bij betalen
Beter zo dan iedereen er mee moeten voor opdraaien , natuurlijk je duwt een groep die niet mee met hun tijd is opzij
Bij Scarlet sloeg enkel de bundel met vaste lijn op de rest niet , dat zal een teken zijn dat kosten om dit te blijven ondersteunen te hoog worden voor wat het waard is
Nog een paar jaar en zal op zijn einde lopen enkel business klanten zullen dit nog kunnen nemen
Wat gebeurt er met de prijs van vaste telefonie in oude abonnementen zoals Wigo en Wigo S? Blijft die gelijk?
Die oude abonnementen staan immers niet vermeld in het nieuwe prijsoverzicht.
Voor klanten die hier voldoende aan hebben, zoals mijn schoonouders, wordt het minder interessant om de overstap te maken naar One(Up), want naast vaste telefonie binnenkort is digitale TV niet meer default inbegrepen in het pakket. Die laatste kan dus ook nog ooit wel in prijs verhogen.
https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/je-gegevens-aanpassen/je-abonnement/alles-over... : In de prijs van je WIGO-abonnement zijn vaste en mobiele telefonie, abonnements- en auteursrechten voor kabel-tv en de huur van je decoder inbegrepen.
@Steven-E schreef:Wat gebeurt er met de prijs van vaste telefonie in oude abonnementen zoals Wigo en Wigo S? Blijft die gelijk?
Die oude abonnementen staan immers niet vermeld in het nieuwe prijsoverzicht.
Die zouden ook stijgen. Exacte prijs is inderdaad niet gepubliceerd maar kan de klant wel zelf opzoeken en zal die ook ontvangen bij de persoonlijke communicatie die nog volgt.
Heb je nog een ander product of abonnement dat we niet meer verkopen?
Alle vaste, maandelijkse abonnementsprijzen van internet, kabel- en digitale televisie, en mobiele en vaste telefonie verhogen. Bekijk jouw persoonlijk overzicht van je producten.Bron: Nieuwe Prijzen
Bedankt @WG94
Inderdaad, via je info heb ik de prijsaanpassing gevonden.
In het concrete geval van Wigo S 6GB komt er 1,16 euro bij. Ik ga er van uit dat de vaste telefoon hier gewoon in het pakket inbegrepen blijft.