Beantwoorden
JMVR
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
π-DAY! Alles op zijn plek! De 3 wijzen! Goed gevonden!

Foutmelding op link instellingen Netweters

In de update mails die je van netweters ontvangt zou je de instellingen moeten kunnen aanpassen, echter werkt die link niet! Screenshot_2019-01-06-12-05-28-269_com.android.browser.png

 

IMG_20190106_120944.jpg

 

26 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Foutmelding op link instellingen Netweters

@Ex-Netweter, de Kraks hebben inderdaad wat meer rechten, maar niet tot de test-omgeving van De Netweters. Daar hebben enkel ikzelf en de ontwikkelaars toegang toe. 

 

@StefaanH, je kan het wel eens extra testen door op instellingen in een andere Netweters e-mail te klikken. Eventueel in een vorige 'Je antwoord is geaccepteerd als oplossing' e-mail. Alle feedback is welkom voor de ontwikkelaar. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

Foutmelding op link instellingen Netweters

@Suzy  nu weet ik niet of het helpt, maar gisteren kreeg ik een bericht van netweters dat stefaan mij heeft vermeld, maar de text klopt niet met het bericht er staat GB en in het oorspronkelijk bericht op netweters staat 16 GB, misschien loopt daar iets mis, ik kleef hieronder de tekst dan kan u vergelijken.

Jos

@jos1954    Een bootable stick van  GB zou voldoende moeten zijn.   Je moet geen bijkomende software op die stick zetten, dat kun je allemaal toevoegen eens uw PC op linux draait.   En ja, specifieke hardware heeft ook een specifieke linux driver nodig. Windows drivers gaan niet werken.


StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding op link instellingen Netweters

@Ex-Netweter  en @Suzy 

 

Dat raadsel kan ik oplossen. Jos is gewoon een snelle jongen. Bij het nalezen van mijn post heb ik gezien dat ik de "16" vergeten was. Dus even snel mijn post verbeterd, maar intussen was Jos al gaan kijken....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Foutmelding op link instellingen Netweters

@Ex-Netweter is inderdaad een snelle! Smiley Knipoog Blij dat dit raadsel alvast gemakkelijk op te lossen viel. De URL onderzoek nog even verder, @StefaanH.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Foutmelding op link instellingen Netweters

@Suzy  Als jullie toch aan Netwerkers "werken" .

Wanneer ik een mailtje krijg dat ik vermeld ben of dat er een oplossing is, dan staat er de helft van de tijd de link NIET bij, best onhandig.


Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Foutmelding op link instellingen Netweters

@JMVR @Ex-Netweter  @StefaanH het probleem met de URL achter instellingen in de footer van De Netweters e-mails is opgelost. Alle mails die je vanaf nu ontvangt, zouden geen problemen meer mogen geven. Je zou dus in je instellingen op De Netweters terecht moeten komen. Smiley Knipoog


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Foutmelding op link instellingen Netweters

@Theo2, bedankt voor je feedback.

 

Het klopt dat er niet in elke mail een link staat om op door te klikken. In de lente zijn we sowieso van plan om alle Netweter e-mails eens opnieuw te bekijken om te zien wat er nog verbeterd kan worden. We nemen je feedback dan mee.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

Foutmelding op link instellingen Netweters

@Suzy  heb getest hier is het ok.

Jos

Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Foutmelding op link instellingen Netweters


@Suzy  schreef:

@Theo2, bedankt voor je feedback.

 

Het klopt dat er niet in elke mail een link staat om op door te klikken. In de lente zijn we sowieso van plan om alle Netweter e-mails eens opnieuw te bekijken om te zien wat er nog verbeterd kan worden. We nemen je feedback dan mee.


Het gekke is dat ze er volgens mij tot eind vorig jaar wel altijd stonden....

 

Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Foutmelding op link instellingen Netweters

Vandaag weer niks:

 


Hallo Theo2,
 

Goed nieuws! Er is een oplossing goedgekeurd op een onderwerp dat jij volgt. Misschien iets waarop jij zat te wachten?

Onderwerp: Foutmelding op link instellingen Netweters
Auteur: JMVR
Datum: 06-01-2019 12:10

 

@JMVR @jos1954  @StefaanH het probleem met de URL achter instellingen in de footer van De Netweters e-mails is opgelost. Alle mails die je vanaf nu ontvangt, zouden geen problemen meer mogen geven. Je zou dus in je instellingen op De Netweters terecht moeten komen. Smiley Knipoog

Curious
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Netjes!

Foutmelding op link instellingen Netweters

Test

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Foutmelding op link instellingen Netweters


@Curious  schreef:

Test


Test mislukt. (-; Zoiets doe je beter in het Lounge forum.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.