Beantwoorden
Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Netweters forum.

Als dit forum niet officieel van en door telenet gerund wordt, waarom mag er dan gebruik gemaakt worden van bedrijfsnaam en logo?

 

Omdat het wel officieel van telenet is maar zij dit enkel zeggen om zich op een of andere manier in te dekken vermoed ik zo. Als ik telenet was zou ik iedereen die ongerechtigd gebruikt maakt van mijn bedrijfsnaam en logo dik vervolgen.

 

Deze truc wordt dezer dagen blijkbaar door 'tig bedrijven gebruikt. Kwestie van zo manipulatief mogelijk te zijn natuurlijk.

 

Breng me maar op andere gedachten wie het wil proberen.

0 Likes
17 reacties
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Netweters forum.

Dit model van community support is inderdaad niet uniek voor Telenet. Veel bedrijven gebruiken het.

Gebruikers helpen elkarr, wisselen informatie uit enz.

Telenet beheerd en stelt het platform beschikbaar.

Daarnaast heeft Telenet ook een aantal medewerkers in dienst die hier aktief zijn, om het onder controlle te houden.

Ik zie daar persoonlijk niets verkeerds aan, maar ik zal zeker niet proberen je op andere gedachten te brengen.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Netweters forum.

@Placido 

En waarom zou dit forum niet officieel door Telenet gerund worden ? Waar haal je die aanname vandaan ? 

 

Het is forum van Telenet voor en door klanten , Telenet heeft dit forum opgezet. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Netweters forum.

@Placido   Ik volg niet zo goed. Het zal aan mij liggen. Volgens mij is dit hier een forum onder de hoede van Telenet, voornamelijk voor gebruikers van Telenetproducten. Maar ook toegankelijk voor meer algemene vragen, die niet altijd Telenet gerelateerd zijn maar waarvan gebruikers soms denken dat ze enkel Telenet gerelateerd zijn. Netwerk problemen bijvoorbeeld kunnen optreden achter elke router. En hier zijn er al veel opgelost. Poortproblemen idem dito. Ik heb zelfs al HTML en PHP vragen gesteld en antwoorden gehad. Maar er is hier nog nooit een merknaam geblurd geweest, of ik heb het nog niet gezien, zelfs als het commerciëel tegen Telenet ingaat. Of zie ik het allemaal verkeerd.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Netweters forum.

Omdat dat hier overal beweerd wordt beste Patrick.

 

Ik heb dat hier al in vele posts zien vermeld worden.

 

Dit is een forum van gebruikers voor gebruikers....wordt er dan gezegd.

Komt zowat op hetzelfde neer nietwaar.

 

En waarom zou telenet hier officieel geen hulp kunnen bieden dan ?

Waarom zouden gebruikers het onderling maar moeten uitzoeken wat hun probleem is?

 

Ja ik stel mij overal nogal veel vragen bij.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Netweters forum.

Omdat je 2 dingen door elkaar haalt. Enerzijds heb je de puur Telenet gerelateerde problemen, modem/routers van Telenet, NIU's e.d. en anderzijds heb je puur klantgerichte problemen zoals de binneninstallatie, eigen routers, eigen TV's, eigen printers, eigen NAS, alarmsystemen enz. en daar heeft Telenet op zich niets mee te maken en is het hun taak niet om daar ondersteuning voor te bieden, dat is de taak voor de aanbieders van die producten.

En hier komt dan het forum te pas. Hier proberen mensen oplossingen te bieden vanuit hun eigen ervaring(en). En dat kan op beide domeinen zijn.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Netweters forum.


@Placido  schreef:

 

En waarom zou telenet hier officieel geen hulp kunnen bieden dan ?

Waarom zouden gebruikers het onderling maar moeten uitzoeken wat hun probleem is?

 

Ja ik stel mij overal nogal veel vragen bij.


Hulp nodig van Telenet? Daar heeft Telenet een ander platform voor:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/

 

Vragen? Je geeft het zelf aan. Je ziet hier vormen van manipulatie? Complottheorieën....paranoia....

De enige band die ik heb met Telenet is dat ik One for 1 heb van Telenet!

Ik probeer hier andere mensen te helpen maar jij zoekt hier geen hulp hé.

Jij wil hier alleen maar een beetje keet schoppen, ambras maken heb ik het gevoel.

 

 

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Netweters forum.


@Placido  schreef:

 

Breng me maar op andere gedachten wie het wil proberen.


Liever niet.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Netweters forum.

en jij zou beter is wat manieren leren in plaats van altijd agressief tegen zowat iedereen uit de hoek te komen, of is je naam misschien John ?

 

Jij ziet enkel maar mensen die volgens jou keet willen schoppen, idioot dat je bent.

 

Jij voelt je precies de koning van dit forum he.

Duidelijk ook last van het kroontjes virus jij.

Ex-Netweter
 

Netweters forum.


@Placido  schreef:

en jij zou beter is wat manieren leren in plaats van altijd agressief tegen zowat iedereen uit de hoek te komen, of is je naam misschien John ?

 

Jij ziet enkel maar mensen die volgens jou keet willen schoppen, idioot dat je bent.

 

Jij voelt je precies de koning van dit forum he.

Duidelijk ook last van het kroontjes virus jij.


I asked: Will the real Placido please rise? And he did....

Thank You!

FilipD
Moderator
Berichten: 185
De magic number! It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Netweters forum.

@Placido ,

 

Denk dat het concept van de Netweters vrij duidelijk is. En een truk gebruikt door bedrijven? Kijk bv eens naar Blizzard, die hebben ook een community waar de gebruikers elkaar helpen. Zie ook EA en nog een pak bedrijven. Juist knap dat Telenet dit doet binnen België. Iemand nog Belgische voorbeelden eigenlijk? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Netweters forum.

@Placido Dit forum is inderdaad opgericht en wordt nog steeds beheerd door Telenet om gebruikers elkaar te laten helpen voor verschillende zaken, ook niet Telenet-gerelateerde zaken. Daarom mag dit forum ook het logo en de huisstijl van Telenet gebruiken en zal dit ook blijven doen. Voor vragen over bijvoorbeeld Telenet-apparatuur kan je zowel hier terecht als bij de klantendienst. Bij vragen over niet-Telenet apparatuur of programma's kan je hier steeds terecht, waar onze bereidwillende leden jou met veel plezier helpen bij het beantwoorden van jouw vraag. Onze moderatoren houden een oogje in het zeil om de community zo goed mogelijk te onderhouden. Het is daarom niet de bedoeling dat de moderatoren hier ondersteuning gaan bieden op vragen of technische issues, daarvoor kan je best contact opnemen met de klantendienst van Telenet zelf. Natuurlijk, als we jou zo een antwoord kunnen bieden op jouw vraag doen we dat natuurlijk met plezier. Iedereen is ook welkom om gebruik te maken van dit forum. Het enige wat we vragen is om respect te hebben voor elkaar en het beleefd te houden. Dan maken we er samen een sterke community van zoals die vandaag de dag al is.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Netweters forum.

Volledig gelijk,hij is niet alleen er is een bepaalde klik die hier probeert

koning te spelen,en zijn direkt op hun teen getrapt als je niet meegaat

met hun denkwijze.

0 Likes
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 210
De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Netweters forum.

Ik zie enkel een groep gepassioneerde en bereidwillige kraks die - geheel vrijwillig! - mensen proberen te helpen en zinvolle bijdragen proberen te leveren. Daarvoor kan je als mede Telenet klant (en Telenet als organisatie) enkel maar nederig en dankbaar zijn.


Daarnaast zijn er ook individuen die geen zinvolle bijdragen te leveren hebben en die zich altijd negatief tot zeer vijandig opstellen of gewoon willen "trollen". Ik zou iedereen willen aanraden om hier niet te veel energie in te steken. 😉

 

 

Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Netweters forum.

Ja, forums opzetten om te helpen, maar niet officieel he.

Dan kan er ook lekker wat verantwoordelijkheid ontweken worden in geval ze toch fouten maken nietwaar.

Als je dat soort trucen van de foor nog niet kent, dan moet je er ook geen mening over geven.

En ja ieder bedrijfje volgt die nieuwe strategie maar al te graag. Of we dat dan normaal moeten vinden is nog maar de vraag. Zoals er zoveel scheef loopt in deze dagen. Elke leugenaar kan tegenwoordig alles beweren wat ie maar wil en iedereen gelooft ze nog direct ook. Hoe groter de leugens hoe liever ze het hebben. Dat is toch de indruk die men poogt te wekken, dat iedereen daar zomaar mee akkoord gaat, en dat noemt men dan marketing manipulatie waar teveel jonge keuteljacht geen lap verstand van heeft, maar wel fanboys zijn.

Maar dan zijn we wel af aan het wijken van het punt waarom telenet hier dan zelf niet kan hulp aanbieden, dan zijn de klanten alvast beter vooruit geholpen dan door een of andere amateur die denkt er alles vanaf te kennen. Maar die verantwoordelijkheid toch, dat is iets lastig precies. Niemand wil ze nemen maar wel willen ze allemaal koning spelen. Of moet ik er een tekening bij maken voor degene die dur de comprenure zijn?

0 Likes