Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet bestaat 25 jaar !

Misschien is het nog niemand opgevallen maar vandaag de dag bestaat Telenet al weer 25 jaar. 

In deze link kan je het allemaal eens bekijken hoe het ooit begonnen is. Misschien dat Telenet zijn verjaardag nog eens gaat vieren met ons 😄. Maar van mij al wel een proficiat om nog eens 25 jaar door te gaan. 🎉🥂


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
17 reacties
Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 111
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Telenet bestaat 25 jaar !

En ik ben daar dan ook al 25 jaar een goede klant. Vind het dan ook heel triest dat ik 50 Euro moet betalen om mijn digicorder te vervangen door een TV box.

kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Telenet bestaat 25 jaar !

@patrick37 Ik dus ook al 25 jaar klant, eerst bij mijn ouders en nu bij mij thuis 🙂

Ze mogen een korting geven aan de trouwe klanten 🙂


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 111
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Telenet bestaat 25 jaar !

Ik zou al tevreden zijn indien ze als geste voor hun klanten van bij de start, die 50 Euro zouden weglaten voor hun TV box.

 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet bestaat 25 jaar !

@Stadhuis2  en @kristofDW  ik had gezegd dat ze de verjaardag gaan vieren met ons ik heb niet gezegd dat ze korting geven of alles cadeau gaan geven 😄


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 111
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Telenet bestaat 25 jaar !

Heb dat wel begrepen Patrick, die opmerking komt van mij en gelet op wat ik in die 25 jaar al heb betaald (heb er uiteraard ook al 25 jaar plezier aan beleefd) zou die 50 Euro voor een TV box waarvoor uiteindelijk ook de huur maandelijks wordt betaald net als voor de digicorder, toch wel een kleine geste mogen zijn. Zo dacht ik dat bij overschakeling van Wigo naar One Up 3 maand afslag ging krijgen op mijn factuur. Niet dus, ik had de kleine lettertjes niet gelezen waarin stond dat het enkel geldt voor mensen die een nieuw mobiel abonnement nemen. Een "lokkertje" dus (alweer), maar dàt is geen verwijt naar Telenet toe. Alle telecomoperatoren zijn wat dat betreft allemaal in hetzelfde bedje ziek.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet bestaat 25 jaar !

Klant sinds 2001. In 2000 nog eventjes meegelopen in Oostende om telefonieabonnementen te verkopen, nog geen internet. In Gent was het toen al mogelijk om internet te verkrijgen. Ik stond met open mond te kijken naar de snelheid in vergelijking met mijn ISDN abonnement met 512 Kbps. Toen ik naar hier verhuisde direct aangeschaft ook omdat xDSL hier nog onmogelijk was.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 111
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Telenet bestaat 25 jaar !

Dààr moet je me niet van overtuigen. Technisch gezien gaat er niets boven Telenet.

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Telenet bestaat 25 jaar !


@patrick37  schreef:

Misschien is het nog niemand opgevallen maar vandaag de dag bestaat Telenet al weer 25 jaar. 

In deze link kan je het allemaal eens bekijken hoe het ooit begonnen is. Misschien dat Telenet zijn verjaardag nog eens gaat vieren met ons 😄. Maar van mij al wel een proficiat om nog eens 25 jaar door te gaan. 🎉🥂


Bedankt om dit te delen en voor de felicitaties, @patrick37. Telenet zou Telenet niet zijn zonder de geweldige klanten en medewerkers van de afgelopen 25 jaar. Daar hoort deze community ook bij. Dus voor jullie ook nog eens bedankt om jullie iedere dag opnieuw zo hard in te zetten op deze community. Dat verdient ook een applaus. 👏 Dat er nog vele mooie en innovatieve jaren mogen volgen. 💛


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet bestaat 25 jaar !


@igvfer  schreef:

Toen ik naar hier verhuisde direct aangeschaft ook omdat xDSL hier nog onmogelijk was.

 


Ondertussen 20 jaar later is xDSL hier nog altijd maar 25 Mbps down en 512Kbps up. Voor de volle prijs natuurlijk 😉

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet bestaat 25 jaar !

@Stadhuis2 Hier twee maanden geleden overgestapt van yugo naar one, ik krijg drie maanden 11€ korting per maand.

 

Ik ben al bij telenet van begin 1999, enkele maanden voor hun roadshow hier neerstreek. Ik heb toen nog 10000fr betaald voor installatie en 2000fr waarborg.

 

Het bespaarde me wel een hoop gezaag van mijn ouders dat de telefoonlijn iedere dag bezet was van 18u tot 23u. Het was ook de periode dat het 30fr per uur was voor de telefoonverbinding en dat de prijs zakte naar 45fr per uur volgens belgacom omdat men toen een connectiekost in rekening bracht.

Ex-Netweter
 

Telenet bestaat 25 jaar !

 

Ik ben overgestapt naar Telenet in 2008 (denk ik) toen ik van hen een telefoontje kreeg met een aanbod dat ik niet kon weigeren: 1 jaar gratis Turbo Net (hun snelste internet toen, 25 of 30 Mb down denk ik).

Na dat jaar kwamen de Shakes uit. De Smart Shake zonder digitale TV paste toen perfect bij mij omdat wij toen een digicorder hadden van INDI (limburg).

Mobiele telefoon hadden we prepaid bij Mobistar tot Telenet kwam met "prijs volgens verbruik". Daar moesten we ook niet over nadenken.

Dan heeft Telenet INDI overgenomen en waren we met alles bij Telenet.

De INDI digicorder gaf de geest en toen werd Smart Shake hier vervangen door de Basic Shake (met Digitale TV).

De Basic Shake werd later Whop en nog later Wigo Home S.

Dit jaar overgestapt van Wigo Home S naar "One for 1".

Door te klagen over het verdwijnen van Triiing hier nog een mooie korting gekregen. 12 maanden 10 euro korting. Dus 12 maanden 76 € ipv 86 €. Bedankt Telenet!

 

 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet bestaat 25 jaar !

Van de 25 jaar heb ik er toch met veel plezier gewerkt , niet alle 25 jaar, maar nu ben ik nog elke dag hier met veel plezier om te helpen. Ben dan ook nog geen 25 jaar klant maar ben al wel meer dan 10 jaar klant. Natuurlijk al dat ik er ben begonnen werken maar vandaag de dag nog altijd klant met de One Up. 

 

Er zijn dus wel veranderingen die ik al heb meegemaakt en heb gezien. En in die jaren is dat enkel maar beter geworden. Weet nog goed de tijd dat Telenet mobiel ging lanceren of dat in eens Rex en Rio er was in plaats van Prime. En zo zijn er natuurlijk nog vele veranderingen geweest.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sebastienbo2
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Telenet bestaat 25 jaar !

Orange is ook telenet, je kan dus wel dat overwegen, goedkoper maar zelfde infrastructuur.

 

In de praktijk zal je ook merken dat alles boven de 200mbit eigenlijk marketing is, je zal zeer zelden daar effectief overgaan. dat komt vaak omdat servers elk webclient limiteren tot 100mbit upload voor zo meer klanten te kunnen dienen per webserver.

Upload dat voel je wel merkbaar tot ongeveer 40mbit. En is enkel interessant als je echt veel op korte tijd moet uploaden.

Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet bestaat 25 jaar !

@sebastienbo2 Ik denk dat base van telenet is en niet orange