24756
netweters
|
152404
antwoorden
|
20700
vragen
|
Vanaf vandaag zetten we elke donderdag van januari een aantal leden in de spotlight. Dit om hen te bedanken voor hun activiteit en inzet op De Netweters. Elke week delen we een top 20 van Netweters die in 2018 in een bepaalde categorie uitblonken. Wekelijks zal de categorie waarop we ons baseren veranderen.
Initieel waren we van plan om elke week een top 5 of top 10 te delen met jullie, maar al snel werd duidelijk dat we een harde kern hebben die in alle categorieën goed scoort. Daarom hebben we er uiteindelijk voor gekozen om een top 20 te nemen. Zodat er toch ook enkele nieuwe Netweters terecht in de bloemetjes kunnen worden gezet!
De categorie van deze week is most appreciated. Aanschouw de Netweters die in 2018 de meeste likes van anderen hebben ontvangen en dus het meest gewaardeerd werden door hun mede-Netweters.
Een grote merci aan elk van jullie om de andere Netweters steeds bij te staan met het nodige advies en tips. Zoals jullie kunnen zien worden jullie antwoorden en inbreng zeker geapprecieerd.
Leuk intitiatief @Suzy! ❤️
Het zou nog leuker zijn een rondleiding te krijgen in het hoofdbureau van Mechelen om eens achter de schermen te gaan enzo #hinthint
Bedankt voor de appreciatie, dit is een totaal onverwachte pluim op onze hoed.
GO NETWETERS!!!😻😻😻😻😻👏👏👏👏👍👍👍👍👍
Tof deze lijst en geeft ons echt een gevoel dat we gewaardeerd worden voor wat we doen
Fijn om te zien dat bijdrages worden gewaardeerd 🙂
Vele kleintjes maken een groot: elke bijdrage dat een lid doet kan een ander helpen. En zo groeit de groep mensen die geholpen worden. Goe bezig allemaal!
Om op zijn Telenets af te sluiten: alleeeeee whoppaaaaa 😄
Mooi initiatief
Het leukste eraan is nog dat niemand hier op voorhand iets afwist, dus het is allemaal spontaan en natuurlijk. Prachtig.
BTW, de hint van @Ex-Netweter vind ik een goeie, dat zou ik ook wel eens graag meemaken
Bedankt voor het vertrouwen. Ik doe mij best om hier zoveel mogelijk mensen te helpen al is dat de laatste 3 maanden wat minder geweest door andere activiteiten die veel tijd innemen.