Beantwoorden
Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Verwerking van betaling

Na vele jaren klant te zijn werd dit ook duidelijk.

 

Als telenet denkt dat uw rekening te laat betaald werd , dan krijgt de gebruiker plots last van random onderhoud waardoor die verbinding plots wegvalt. Ook al werd er op tijd betaald, dan beweert telenet dat er nog niet betaald werd, terwijl er tegenwoordig elke betaling instant gebeurt.

Dat de banken traag zijn om dit door te melden geeft ze dan zogezegd het recht om te beginnen met de "pesterijen".

 

Een digicorder die plots kuren krijgt om te werken, om dan twee dagen later plots een mailtje te krijgen dat u nu de corder gratis kan omruilen voor een box met ingebouwde micro, een kanaaltje om de mensen nog wat beter te kunnen afluisteren. Gewoon zo doorzichtig als glas.

 

Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: Telenet manipuleert

10 reacties
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Verwerking van betaling

Duidelijk een geval van paranoia 😣

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verwerking van betaling

Altijd en enkel maar negatief !! 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Verwerking van betaling

Gewoon klacht neerleggen bij de politie.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Verwerking van betaling

@Placido  Slechte dag? op het werk, in de liefde, of overal tegelijk. U bent welgekomen bij de complotdenkers.😂



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Verwerking van betaling

Amaai jongens, zien jullie dit nu pas?

Ik heb vanaf het eerste woord van "tuuut" gezegd dat het niet waard was van daar 1 seconde tijd in te steken. Ik hoop dat het nu duidelijk is. Ik ga stoppen want het volgende zal mijn huid weer zijn die vol gescholden wordt....

0 Likes
Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Verwerking van betaling

Het is dat mijn dagen geteld zijn, dus ik ga al mijn bedenkingen en vermoedens ook niet meer voor mezelf houden en ik ga ze dan ook in de wereld gooien.

 

Al die toevalligheden zijn helemaal geen toevalligheden, mensen weten dat ook goed genoeg.

Als het kwaakt als een eend en eruitziet als een eend , wel dan is het ook een eend.

Dat al de manipulators maar blijven ontkennen. De wereld zit vol manipulatieve kleuters die denken dat zij de enigen zijn met kennis van zaken over eender wat. En als je hen exposeert dan worden ze pas echt nijdig.

0 Likes
Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Verwerking van betaling

En ik merk dat er zich weer een paar aan het amuseren zijn met hacken en de boel te laten crashen zo plotseling uit het niets he....

Vooral zo voortdoen, het zal u veel helpen.

In elk geval de afgelopen nacht goed bezig geweest met te bevestigen wat de gebruiker moeilijk kan bewijzen zonder de nodige dure apparatuur. Mercie kindjes.

0 Likes
FilipD
Moderator
Berichten: 185
De magic number! It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Verwerking van betaling

@Placido 

 

Misschien paar dagjes disconnecten van het internet ipv hier te blijven lameren.. This is not healthy. 

Sterkte. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Verwerking van betaling

zo kan jij ook je nutteloze bijdrage achterwege laten eh.

Vannacht 4 keer gecrashed door een injectie in de video stream die ik volgde en dan uiteindelijk nog gans het internet weg ook.

Zeker dat het allemaal toevallig is, en al helemaal als dat anders nooit gebeurd.

Maar zo toevallig als je het even gaat openbaren gebeurt er een deftige aanval van de kleuters die denken alles te moeten manipuleren.

Ik zeg het opnieuw, ze hebben zich laten kennen vannacht en dat is enkel maar een bevestiging van de vermoedens. Paljassen.

Voor de rest kunnen jullie het jullie grootmoeder gaan wijsmaken, die ziet jullie mischien nog graag genoeg om het te geloven ook.

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Verwerking van betaling

@Placido Jammer om te zien dat je deze negativiteit blijft verspreiden op de Netweters, zelfs na meerdere waarschuwingen waarvan dit de laatste was. Daar is deze community helaas niet de juiste plek voor. Om die reden ga ik dit topic ook opnieuw sluiten. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.