Beantwoorden
Ex-Netweter
 

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

Klik hier 

 

PS: 

ONE en ONEup: vanaf 26 april verkrijgbaar

ONE en ONEup worden gelanceerd op 26 april en vervangen de huidige bundels WIGO en YUGO. WIGO-klanten die met ONE of ONEup beter zitten qua prijspunt en/of beter uitkomen met specificaties, worden proactief gecontacteerd. Voor alle andere klanten verandert er niets.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Wigo en Yugo worden vervangen : One

Tags (4)
276 reacties

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE


@Master-Magic  schreef:

@Ex-Netweter Weet niet wat je bedoeld oude logo’s in Yelo, maar ik zie deze staan: 


Ik heb app opnieuw geïnstalleerd en heb nu ook de nieuwe logo's.

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE


@Ex-Netweter  schreef:

Ik ben ook in contact met Telenet. Ik wilde wel eens weten of de huurprijs nog van One afgaat met een gekochte digicorder. Blijkbaar niet. Ondanks dat ik aangeef wel iets meer te willen betalen, maar het huidig prijsverschil te groot vind. Geen bewegingsruimte, tja, dan maar geen verandering voor mij.


Gebruik dit klachtenformulier dan zal men je contacteren en kan je waarschijnlijk wel een korting bekomen.

https://formhandler.telenet.be/formhandler/form.do?form=klachten&locale=nl

De korting zal wel niet langer duren als 1 jaar. Maar dat is toch al beter dan niets.

Moest je dit proberen laat ons dan weten of het gelukt is of niet.

MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 210
De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE


@PieterH  schreef:

Maar ik heb geen interesse in mobiele telefonie bij Telenet en dit is automatisch inbegrepen in One. Ik ga er dus ook van uit dat ik er voor betaal.

Ik bedoel dus een pakket met internet, tv en vaste telefoon, zonder mobiel.


Klopt, er zijn geen bundels meer met combinatie Internet + Digitale TV + Vaste Telefonie.

Tomby
Experienced Meerweter
Berichten: 88
De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

Voor wie issues heeft met de website: clear eens je cookies (of toch die voor telenet.be). Ik had ook issues vanmorgen, ook met mijn.telenet.be die bvb de helft van de tiles niet toonde. Toen ik echter met Edge probeerde ipv Chrome, werkte alles. Bleek dus gewoon aan Cookies te liggen.

PieterH
Freshman Beetjesweter
Berichten: 12
Dat loopt vlotjes. Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE


@MartijnS  schreef:


Klopt, er zijn geen bundels meer met combinatie Internet + Digitale TV + Vaste Telefonie.


Ik ben in contact met Telenet over mijn vraag. Ik heb gevraagd of er een up-to-date aanbod is voor mijn situatie (Ik heb nog steeds Whoppa). Het is waarschijnlijk erg druk want de respons duurt heel lang. Voorlopig enkel de vraag of ik die vaste lijn veel gebruik 🙄 en een voorstel met enkel internet en tv.

PieterH
Freshman Beetjesweter
Berichten: 12
Dat loopt vlotjes. Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

Klantendienst stelt precies toch niet echt de klant centraal. Mijn pakket kan wel: All internet & TV iconic (€82.43) + freephone Europe (€23.26) 🤔

Lijkt me precies niet zo'n goeie deal.

dtpieter
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Wereld gedichtendag A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

Ik zie persoonlijk niet veel wijzigingen in de flow app tov de Yugo app... Jammer! 

 

Daarnaast is Streamz ook niet meer inbegrepen? Ik blijf nog even bij mijn Yugo abonnement.

 

Vaste lijn is voor mij geen meerwaarde. 

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

@dtpieter ik heb net een nieuwe android tv box gekocht, ik ben echt gewonnen voor streaming. Ik heb het 1,5 dagen vol gehouden met een HD Digicorder 😛😆 want de TV box is nergens voorradig. Hopelijk werkt het Flow TV team aan verbeteringen zowel qua features als qua stabiliteit. 

 

Eddy444
Professional Weetjesweter
Berichten: 43
Say what?! On a roll... Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

Moet je eigenlijk installatiekosten betalen als je van Wigo naar Oneplus gaat?

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

@Eddy444 voor zover ik weet, niet aangezien je alle diensten al hebt in je wigo

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE


@Eddy444  schreef:

Moet je eigenlijk installatiekosten betalen als je van Wigo naar Oneplus gaat?


Neen

icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

Ik heb daarjuist mijn rekening gemaakt en ik blijf bij mijn huidig abonnement, zijnde Wigo 9Gb met 2 simkaarten op mijn hoofdverblijfplaats en op mijn 2de verblijf aan de kust,  All Internet & Telenet TV + streamz. 

Het verschil in prijs per maand is te groot om de overstap te maken, trouwens 1Gbps download snelheid is voor mij niet nodig. 750Gb & 9Gb data en download snelheid van 300 Mbps is meer als genoeg nu. 

 

 

  

 

 

Cowboy_Henk
Professional Weetjesweter
Berichten: 48
Say what?! YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll... De 3 wijzen!

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

Ik heb nu Wigo Home zonder gsm abonnement.

 

Ik betaal 78,43 euro hiervoor per maand. (85,43 euro - 7 euro bedrijfskorting ) 

 

Wordt One of OneUp nu opgedrongen? Want dit gaat ofwel een downgrade worden met One of met OneUp veel duurder worden voor mij. Moest One nu 300 Mbps zijn, had ik overgestapt want dan zou het evenduur zijn maar wel als voordeel gratis telefoneren.

 

Wigo Home 78,43 euro.

Internet: snelheid 300 Mbps, unlimited data

TV-Box: inbegrepen (geen extra kost)

Vaste Telefonie: gratis bellen in daluren

 

One abonnement: 59 euro (7 euro bedrijfskorting is er al af)
+ 20 euro voor TV Box =  79 euro.

Internet: 150 Mbps

Tv-Box: extra voor betalen! 

Vaste telefonie: steeds gratis bellen

extra's: gratis datasimkaart en mobiel abonnement onbeperkt bellen en surfen

 

---> Wel zelfde prijs als Wigo Home maar dit boet dus in op snelheid voor internet tov Wigo Home.

 

OneUp: 79 euro (7 euro bedrijfskorting) + 20 euro voor TVBox = 99 euro

Internet: 1Gbps

TV-Box: extra voor betalen!

Telefonie: steeds gratis bellen

extra's: gratis datasimkaart en mobiel abonnement onbeperkt bellen en surfen

 

--> 20 euro meer betalen tov Wigo Home. Wel 3,3x hogere downloadsnelheid.

 

En we (vrouw en ik) hebben prepaid bij Orange. We bellen niet zoveel maar als we bellen is het gratis met elkaar. We betalen elk 15 euro per maand Tempo Giga. We recuperen de overschot dat we hebben, en dit is er altijd aan Playstation spellen (orange krediet opladen naar PS store credit) of aan boeken op Google Play store. Ik betaal ook mijn Disney+ abonnement ermee want die aanvaard Google Pay

KelvinUceta
Freshman Veelweter
Berichten: 174
De magic number! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! BINGO!

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

Hei,

 

Amai zeg, waarom wilt iedereen direct het overstap naar de nieuwe formule maken?

 

Ik raad aan om "out of the box" proberen te denken en "goed" te vergelijken maar niet enkel tussen Telenet pakketten, ik ben van overtuigd dat voor veel mensen wel andere oplossingen van toepassing zouden kunnen zijn.

 

Voor me is het duidelijk, op dit moment, voor mijn thuis en telewerk situatie is enkel is het Telenet aanbod het enige die bij ons past, welke formule moet ik nog bekijken maar daarvoor ga ik mijn tijd nemen, no stress!

 

Grtz,


Dubito, ergo sum
MOBO: ASUS TUF Z690-PLUS - CPU: Core i9-12900K - AIO: Corsair H100i Elite LCD
RAM: 32 GB DDR4 3200 Ghz - GPU: MSI GeForce GTX 1660 SUPER 6G
OS: Win 11 Pro
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

Inderdaad.

@Cowboy_Henk je kan gerust bij je huidige formule blijven. Er wordt niets opgedrongen.
Enkel nieuwe klanten kunnen de oude formules niet meer kiezen.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.