Beantwoorden
TELEMOB
Professional Meerweter
Berichten: 155
Full speed writing! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Activatie 5G op Samsung Galaxy S33

ik heb vrienden die voor hun 5G bij de concurrentie zijn

bij die operator ga je een winkel binnen, een smartphone die 5G aankan en abonnement  vragen, in geen vijf minuten tijd heb je toegang tot hun 5G netwerk.

 

Bij ons ervaar ik persoonlijk dat het niet alleen langer duurt maar ook dat het zeer onduidelijk is  volgens de bron waar je de info vraagt

De klanten dienst zegt dat ik moet op wachten op een SMS voor ze me toegang geven andere bronnen zeggen dat niet zo gaat

ik heb in elk geval nog ergens 5G gehad, Bredene, De Haan , Oostende, Koksijde , Nieuwpoort,  De Panne  ...

Hoe  lang duurt voor je een sms krijgt.

 

Titel gewijzigd door RaL (mod) | Vorige titel: eenvoudig en moelijk

0 Likes
62 reacties
TELEMOB
Professional Meerweter
Berichten: 155
Full speed writing! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Activatie 5G op Samsung Galaxy S33

mijn smartphone is klaar voor 5G

 

de simkaart van men buur die proximus is er in  en ik heb 5G

De sim telenet  koksijde, De Panne   alleen 4G  telenet.

0 Likes
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Activatie 5G op Samsung Galaxy S33

Proximus heeft al een betere dekking, in De Haan heb ik ook geen 5G ontvangst, mijn buurman wel 5G hij heeft ook een Proximus abbo. In Oostende heb ik wel op sommige plaatsen 5G. Maar dat van 5G activeren in een Telenetwinkel?? Klopt niet. Bij Telenet althans. Toen ik mijn iPhone aankocht, geschikt voor 5G heb ik daar niets voor moeten doen hoor. 

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Activatie 5G op Samsung Galaxy S33

Ik heb vandaag helaas Telenet verlaten op vlak voor mobiel, omdat 4G/5G gewoonweg niet werkte in mijn regio (Noord Antwerpen, Kapellen-Brasschaat). Zogezegd bereik, maar geen internet. Alleen specifiek in deze regio, staat al jaren incident open dat maar niet opgelost geraakt. Jammer, en veel vrienden gaan hetzelfde doen. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Activatie 5G op Samsung Galaxy S33

@m-jan20 

En waar ben je nu heen gegaan ? Proximus ? 

Als ik mijn mening mag geven vindt ik een overstap om enkel 5G te hebben toch een radicale stap. Op den duur zal elke provider 5G hebben en aanbieden op elke plaats maar goed dat is mijn mening natuurlijk. Hopelijk heb je meer succes bij je nieuwe provider. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Activatie 5G op Samsung Galaxy S33

Als je altijd bij de rapste wil zijn kom je dergelijke dingen tegen. 5G is bij geen enkele provider al beschikbaar over het ganse grondgebied. En elke provider heeft zo zijn gebieden waar ze dit het eerst uirollen. Ik vrees dat het in het buitenland ook zo is. Zeker België waar de licenties nog niet zijn toegekend en ze nog met proeflicenties werken. Het is zoals met de electrische auto's. Laadpalen zijn er ook nog niet overal voldoende beschikbaar. Daar wordt het ook lek voor de vakantiegangers in juli en augustus.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TELEMOB
Professional Meerweter
Berichten: 155
Full speed writing! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Activatie 5G op Samsung Galaxy S33

hoe ik het ervaar

 

Proximus heel snelle activatie  30 Minuten   Middelkerke Oostende, Bredene , Blankenberge Knokke-Heist, Koksijde , De Panne, Wenduine De Haan 5G

k

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Activatie 5G op Samsung Galaxy S33

Als ik het goed lees heeft @m-jan20 het niet zozeer over de 5G maar ook over de 4G en het feit dat die reeds jaren te wensen overlaat en er maar niets aan verholpen wordt. In dat geval begrijp ik hem wel ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TELEMOB
Professional Meerweter
Berichten: 155
Full speed writing! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Activatie 5G op Samsung Galaxy S33

Een provider die zijn klant laat betalen voor 5G  en   de klant die er geen gebruik kan van maken 

volgens de klanten dienst is zus volgens  ander zo

niemand weet wanneer het in orde zal zijn

als ik bij de bakker en brood koop en ik betaal het kan er thuis van eten

 

0 Likes
TELEMOB
Professional Meerweter
Berichten: 155
Full speed writing! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Activatie 5G op Samsung Galaxy S33

ik heb de  Samsung A33 5G en   Note 20 5G

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Activatie 5G op Samsung Galaxy S33

Ben je nu echt voeding aan het vergelijken met communicatiemedia?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Activatie 5G op Samsung Galaxy S33

@TELEMOB 

Heb zelf nog niet gezien dat ik moet betalen voor 5G ik heb vernomen dat dit er namelijk gratis bij zit om te krijgen als eenmaal de uitrol ervan gedaan is. Op dit moment is Telenet bezig met de uitrol op verschillende plaatsen en steden. 

Op dit moment wetende dat het bezig is in zijn eerste fase en ook wetende dat het uitgerold gaat worden naar alle steden en gemeente. Kortom ik heb er wel geduld voor en 4G werkt net zo goed. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Activatie 5G op Samsung Galaxy S33

Zelfs in de Colruyt of Delhaize, Lidl of Aldi vind je niet in elke vestiging hetzelfde product.  😉



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Activatie 5G op Samsung Galaxy S33

@igvfer @patrick37 ik ga totaal niet voor 5G hoor (mijn huidige Proximus abonnement heeft zelfs geen 5G). 3G & 4G werken gewoon niet in mijn regio, staat al meer dan een jaar een incident open op een zendmast dat maar niet geraakt opgelost precies. Zodra dat gefixt is (ze gingen me op de hoogte houden), kom ik terug. 

 

EDIT: ik lees nu pas @StefaanH z'n antwoord, en zo zit het inderdaad in elkaar.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Activatie 5G op Samsung Galaxy S33

@m-jan20 

Ah ok ja dat geeft dan een andere kijk op de zaak natuurlijk. Als je totaal niks van bereik hebt is het ook niet rendabel om op die manier te werken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Activatie 5G op Samsung Galaxy S33

Beetje off topic aan het gaan, maar wil het nog rap meegeven: ik had wel degelijk bereik, soms zelfs alle streepjes, maar ik had gewoon geen internet. Bellen & sms'en ging wel perfect, was specifiek probleem met mobiel internet. Ik heb vaak contact gehad met de klantenservice en ben ook opgebeld geweest door experts, en die zeiden dat het waarschijnlijk met een capaciteitsprobleem te maken had. Hopelijk krijgen ze het opgelost.

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.