Beantwoorden
Jamingo
Professional Meerweter
Berichten: 126
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

Hallo,

 

ik kan jullie bevestigen dat Telenet dit weekend bezig is met de date te verhogen van 40GB per simkaart naar 300GB per simkaart bij one(up).

waarschijnlijk vanavond na hun ‘onderhoudswerken’ zal dit publiek zichtbaar zijn 

 

Veel mobiel surfplezier!

 

Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel:Mobiel internet bij one verhoogd naar 300GB per simkaar

0 Likes
106 reacties
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

Vanaf 23 augustus gaat Telenet effectief de inbegrepen mobiele data per mobiel nummer voor ONE(up)-klanten verhogen van 40GB naar 300GB. 

De verhoging is enkel van toepassing voor mobiel gebruik in België. Voor het gebruik van mobiele data in de EU blijven dezelfde volumes van toepassing. 

Bjarne_1-1661172208943.png

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

Hoeveel data je nu in in de Europese Unie mag gebruiken is me niet duidelijk als ik op het (i)-pictogram bij "Onbeperkt surfen" op https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/one/ klik.

onedata.png

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

@Ex-Netweter 

Het lijkt mij toch duidelijk wat je kan en mag verbruiken in de EU :

Schermafbeelding 2022-08-22 om 16.58.24.png

 

Je hebt dus 40 GB per simkaart om in de rest van de EU te gebruiken. In Belgie surf je dus voor 300 GB per simkaart , hoe meer simkaarten je hebt des te meer GB volume in je data pot. Zo is dat dus ook met de EU , hoe meer simkaarten je hebt des meer GB in je volume pot enkel aan 40 GB per simkaart. 

Enkel als je totale hoeveelheid data pot leeg is in Belgie surf je verder aan verlaagde snelheid. Is je totale pot leeg in de EU betaal je per MB en surf je verder tegen de normale snelheid. Hoe meer je dan verbruikt in de EU des te meer komen er aan extra kosten bij.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

@Bjarne 

Enig idee of de mobiele data voor in de EU nog verhoogt gaat worden ? 

Niet dat ik persoonlijk niet zou toekomen maar ik kan mij voorstellen voor diegene die in de EU op verlof zijn en toch tv kijken via streaming of andere zaken. Ook vraag ik het omdat Proximus bijvoorbeeld meer geeft om in de EU te kunnen gebruiken en om ze misschien toch bij te blijven. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

@patrick37Het is niet duidelijk als ik op het (i)-pictogram bij "Onbeperkt surfen" op https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/one/ klik. Duidelijke en correcte informatie op de Telenet-website publiceren lijkt telkens opnieuw een onmogelijke opdracht voor Telenet te zijn.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

@Ex-Netweter 

Die informatie is mij toch wel duidelijk als ik het bekijk het is dezelfde informatie als dat je nu gegeven heb. 

Dus er staat letterlijk aan informatie wat je kan verbruik in Belgie als in de EU zone. En de rest van de uitleg heb ik al gegeven . 

Maar kun je dan ook aangeven wat er niet duidelijk is aan die informatie ? Heb je daar vragen over ? Duidelijker kan ik het niet uitleggen als ik gedaan heb. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

Vanaf 23 augustus geniet jij als ONEup-klant van nóg meer mobiele data om te surfen in België. We verhogen de inbegrepen data per mobiel nummer in België van 40 GB naar maar liefst 300 GB. Met zoveel data surf je er zorgeloos op los! Hoeveel mobiele data je kan gebruiken, hangt af van het aantal mobiele nummers in je ONEup:
 
 1 nummer: 300 GB
 2 nummers: 600 GB
 3 nummers: 900 GB
 4 nummers: 1200 GB
 5 nummers: 1500 GB
 
Het totaal aantal mobiele data kan je nog altijd verdelen in je gezin hoe jíj het wil. Bijvoorbeeld: met een ONE(up) met 3 mobiele nummers kunnen 3 gezinsleden respectievelijk 500 GB, 150 GB en 250 GB verbruiken om aan het totale datavolume van 900 GB te komen.
 
Verbruik je toch meer?
 
Je hebt nu GIGAntisch veel mobiele data om te surfen. Verbruik je uitzonderlijk tóch meer dan de inbegrepen data? Dan surf je verder tegen een verlaagde snelheid van 512 Kbps tot je volgende aanrekeningsperiode.
 
En in de rest van de EU-zone?
 
In de rest van de EU-zone blijven dezelfde datavolumes gelden:
 
 1 nummer: 40 GB
 2 nummers: 80 GB
 3 nummers: 120 GB
 4 nummers: 160 GB
 5 nummers: 200 GB
 
Veel surfplezier!

   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart


@patrick37  schreef:

@Bjarne 

Enig idee of de mobiele data voor in de EU nog verhoogt gaat worden ? 


Hier hebben we momenteel nog niets over vernomen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

@Bjarne @Moderator 

Lijkt mij toch dat Telenet alles heeft aangepast om ook te kunnen surfen in de EU : 

Schermafbeelding 2022-08-23 om 10.20.35.png

Dat dan wel een heel goede stap zijn als dit zo is en zeker voor diegene vaak streaming en dergelijke gebruiken in het buitenland , de EU. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

@patrick37 

Vrees dat dit een foutje zal zijn, in de mail die ik kreeg spreken ze van 40GB per kaart in de EU.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

@Master-Magic 

In de mail die ik kreeg ook maar we zullen zien want het zou een leuke verrassing zijn natuurlijk. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

Dit is helaas foutief. Ik heb een ticket aangemaakt om dit te laten aanpassen. Het basisvolume in de EU blijft 40GB per simkaart, zoals het voordien ook was.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

@Lieselot91 

Dat is wat ik ook al dacht vandaar toch even de vermelding hier gemaakt.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

Intussen is de informatie aangepast op de website.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Macinéén
Professional Weetjesweter
Berichten: 47
De vlam zit erin. On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Mobiele data bij ONE verhoogd per simkaart

Hier staat het ook fout dan?

97B2C903-7991-4146-B027-4CB917A667AD.png

0 Likes