24751
netweters
|
152341
antwoorden
|
20691
vragen
|
Heb net ontdekt via de website dat je blijkbaar bij de One en One Up je data kan kiezen vanaf je tweede mobiele nummer wat je er bij neemt ?
Gaat dit dan enkel tot 5 GB of komt er dan ook een keuze vanaf 5 GB ?
Het is wel een goede toevoeging vindt ik zelf dat je je eigen data pot zou kunnen kiezen en zeker voor diegene die niet veel data gebruiken.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: aantal GB kiezen bij de One of One Up ?
Leuke toevoeging! Toch nog een paar vragen:
Voorzichtig als je zelf mag kiezen en onthou ook dat operatoren (niet alleen telenet) wettelijk verplicht zijn je te waarschuwen wanneer je in de buurt van een volumelimiet komt .
De prijssetting vind ik vreemd. Bij MV heb je voor 15 euro 10GB volume.
10 euro had een logischere keuze geweest.
Je hebt natuurlijk altijd klanten die voor het gemak kiezen en niet rond kijken.
@patrick37 geen idee, ik zit alvast op de 'nieuwe' Mijn Telenet
@Steven-E de prijs is anders voor elk nummer, zie foto:
Is een beetje offtopic , maar dat bedoel ik dus.
De mensen die de nieuwe layout nog niet hebben kunnen niks beginnen , zie ook het topic van de Netflix combo. Dus die mensen , waar ik ook bij hoor , zijn er dus in benadeeld. Ja je kan bellen naar de klantendienst ok maar toch.
@patrick37 goed gespot! Ik heb er zo net een aankondiging over geschreven: Vanaf nu ook 5GB simkaart in ONE(up) vanaf 2e simkaart.
@m-jan20 schreef:
Leuke toevoeging! Toch nog een paar vragen:
- Is nationale/Europese data (zoals bij onbeperkt) gesplitst? (dus 5GB in België en 5GB in EU)
- Kan je instellen dat zodra 5GB op is, je hier niet over kan gaan? (om extra kosten te vermijden)
- Worden de 5GB's 'opgeteld' zoals bij WIGO? (ik neem aan van niet, maar dit lijkt wel zo in 'Mijn Telenet')
@m-jan20 ik zal ook even op jouw vragen antwoorden:
Hopelijk is het zo al wat duidelijker. 😉
@Suzy schreef:
- Worden de 5GB's 'opgeteld' zoals bij WIGO? (ik neem aan van niet, maar dit lijkt wel zo in 'Mijn Telenet')
Neen, elke simkaart heeft zijn eigen datapot.Hopelijk is het zo al wat duidelijker. 😉
De definitie van een "pot" is toch dat deze gedeeld is?
Iedere SIM kaart heeft zijn "eigen datapot" lijkt me een vreemde uitdrukking. Duidelijker zou zijn: iedere SIM kaart heeft zijn eigen volume (er is dus geen gemeenschappelijke pot meer).
Eigenlijk wel jammer vind ik dat Telenet dit terug wijzigt: