Beantwoorden
Tomby
Experienced Meerweter
Berichten: 88
De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

ONE: 1 data SIM per nummer ?

Krijg je bij ONE altijd 1 gratis data-SIM, of is dat 1 gratis data-SIM per mobiel nummer ?

Ik dacht dat het sowieso maar 1 data-SIM was, maar ondertussen zit ik op ONE for 3, en zie nu in Mijn Telenet onder mijn producten dat er bij Inbegrepen Opties nog 2x data-SIM staat met een Activeren knop, namelijk een One for 1 Mobile datasim, en One for 2 Mobile datasim. Aangezien we al 1 datasim hebben, lijkt dit te suggereren dat ik recht heb op 3 datasims ?

 

EDIT: ondertussen elders hier op Netweters gevonden dat het dus inderdaad 1 datasim is ongeacht hoeveel mobiele nummers je hebt. Ik snap dan wel niet waarom bij Inbegrepen Opties dan nog 2x een datasim vermeld wordt. Heb eigenlijk zin om eens op Activeren te klikken om te zien wat er gebeurt, maar misschien denken ze dan dat ik terug van 3 naar 1 of 2 nummers wil :p. Alleszins heel verwarrend.

EDIT2: ik vraag me ook af of het misschien komt omdat ik eerst ONE for 1 had, dan later ONE for 2, en sinds deze week ONE for 3. Wellicht is dan telkens die datasim van mijn vorige formule blijven hangen in de opties.

EDIT3: ik kon het toch niet laten en eens op 'Activeren' geklikt :D. Je komt dan echter op een pagina terecht die alle opties toont en met een checkbox aangeeft welke je al hebt, en ja, daar staat dan dus gewoon 1x datasim tussen die al aangevinkt is.

0 Likes
16 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

ONE: 1 data SIM per nummer ?

@Tomby 

Klopt helemaal want ik zie het hetzelfde als dat jij ziet. 

Hier is een One Up for 2 en heb ook een data simkaart maar als je idd bij je opties bekijkt dan zie je dat je er zogezegd nog eens bij kan nemen , bij mij is dat 1 en bij jullie is dat dan 2. Dit is een beetje misleidend dus eigenlijk zou dit doormiddel van een update van de app moeten worden aangepast zoadat je enkel ziet welke opties je nog hebt en wat je al hebt genomen. 

@Moderator zou dit idd eens nagezien kunnen worden en aangepast kunnen worden ? Want op die manier is het niet overzichtelijk dat je die info ziet. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 524
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

ONE: 1 data SIM per nummer ?

@patrick37 & @Tomby  bedankt voor de melding. Dat kan inderdaad verwarrend over komen. Kunnen jullie hieronder even een screenshot hiervan posten of mij via privébericht bezorgen? Dan geven we het door.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Tomby
Experienced Meerweter
Berichten: 88
De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

ONE: 1 data SIM per nummer ?

Ik probeer een foto toe te voegen in een Privé Bericht maar dat lukt blijkbaar niet. Ik krijg wel de interface om foto's te selecteren, maar als ik dan mijn screenshot selecteer, verschijnt die wel in de interface maar kan ik verder niets doen. Er is wel een Uploaden knop maar die is grijs en werkt niet. Idem met Albums, ik kan wel een nieuwe kiezen, maar dan heb ik een invulveld Albumtitel Kiezen waar ik niet kan in typen.

bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

ONE: 1 data SIM per nummer ?

Hallo,  @Tomby  Ik heb de afbeeldingen ondertussen gevonden en zie inderdaad optie voor meerdere te bestellen. Wel vreemd dat je afbeeldingen niet kan versturen. 
Kan je even proberen met een andere afbeelding om deze te versturen naar mij via een privébericht samen met je klantnummer? 

Dan kan ik dit alvast aankaarten bij de achterliggende diensten.  We hebben hier verder geen meldingen over binnengekregen momenteel. 

Alvast bedankt! 

 

Gr

Bert 

 

 

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

ONE: 1 data SIM per nummer ?

@bert_ misschien is de afbeelding te groot van pixel en bestandsgrootte, dan lukt het ook niet, heb dit ook al eens voor gehad.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

ONE: 1 data SIM per nummer ?

Bedankt @Master-Magic  Blijkbaar is het in dit geval een issue dat de developer reeds aan het bekijken is. Dus dat komt hopelijk snel in orde! 🤞

De verkeerde info van ONE dienen we echter nog verder te bekijken @Tomby @patrick37  dus stuur gerust jullie klantgegevens door. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

ONE: 1 data SIM per nummer ?

@Tomby 

Even inpikken op die afbeelding: je kan die ook met drag & drop in het tekstvak bijvoegen. Zo doe ik het altijd en nog nooit problemen gehad. Zoals hier hoger aangehaald moet je er natuurlijk op letten dat je een toegestane extensie (type afbeelding) gebruikt en binnen de limieten van het formaat blijft.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tomby
Experienced Meerweter
Berichten: 88
De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

ONE: 1 data SIM per nummer ?

Ivm de screenshot. Ja, ik had die ook met drag-drop proberen toe te voegen, maar dat ging ook niet. Zoals gezegd komt de foto wel in de UI terecht, en ik kan bvb ook kiezen om die links of rechts te aligneren, maar verder kan ik niet op Uploaden klikken, en is alles eigenlijk grijs. Enige wat ik kan is op kruisje klikken waarbij ik dan de waarschuwing krijg dat mijn wijzigingen weg zullen zijn, en inderdaad, dan kom ik terug in de text editor van het Privé Bericht zonder attachment. Aan de grootte ligt het ook niet, want is een jpg van 90kB.

Maar als ik @bert_ goed begrijp is het een gekend probleem waar men mee bezig is.

 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

ONE: 1 data SIM per nummer ?

@Tomby 

Hier een testje:

testje.JPG

Ik moet er wel bijzeggen: ik klik enkel op "beantwoorden", schrijf mijn tekst en drag&drop dan de afbeelding gewoon in hetzelfde tekstvak. Ik open dus geen aparte UI om een afbeelding toe te voegen. Ik klik dus niet op "toevoegen" maar wel op "beantwoorden".


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

ONE: 1 data SIM per nummer ?

@Bjarne 

Hier heb ik een hele lijst die ik er zelf nog bij kan nemen:

 

Schermafbeelding 2022-09-02 om 17.18.50.png

 

Dus ik kan heel veel vaste lijnen nemen als extra optie maar ook een aantal mobiele simkaarten. Dus dit mag en kan wel aangepast worden denk ik. Voor mij is het duidelijk wat ik wel en niet kan nemen maar zoveel lijkt me denk ik niet goed. 

EDIT : ik denk dat er een One Up XXXL op komst is met al die optie's 😁


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tomby
Experienced Meerweter
Berichten: 88
De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

ONE: 1 data SIM per nummer ?

Ik heb nog eens gecheckt, en het is blijkbaar een probleem specifiek aan Privé Berichten. Als ik hier een image probeer te includen, werkt het. De UI is identiek als die in Privé Bericht, maar ik zie hier wel onderaan een gele 'Voltooid' knop. Die lijkt (bij mij althans) te ontbreken als ik een privé bericht stuur.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

ONE: 1 data SIM per nummer ?

@Tomby 

Ik heb u een test PB gestuurd


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Tomby
Experienced Meerweter
Berichten: 88
De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

ONE: 1 data SIM per nummer ?

Yep, thanks.

Het vreemde is dus dat ik op een PB kan replyen (dus ook als PB) en in de image UI zie ik een Voltooid knop. Als ik naar iemands profiel ga (door op zijn naam te klikken), en daar dan 'Deze gebruiker een privébericht sturen' klik, krijg ik dezelfde editor, maar de image UI daar heeft geen Voltooid knop.

 

EDIT: ok, dankzij StefaanH nu toch de screenshot naar @bert_ kunnen sturen. Je kan immers gewoon direct in de text-editor je image drag-droppen en hoeft niet op dat fototoestel-icoontje te klikken (waar het dus niet werkt bij mij voor nieuwe privéberichten).

Tomby
Experienced Meerweter
Berichten: 88
De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

ONE: 1 data SIM per nummer ?


Hier heb ik een hele lijst die ik er zelf nog bij kan nemen:

Amai, bij jou is het al helemaal een rommeltje :). Blijkbaar zelfs 2x dezelfde One for 1 datasim.

0 Likes