24650
netweters
|
151389
antwoorden
|
20594
vragen
|
Is het normaal dat ik toch nog een verbruik heb van Mobiele Data Nationaal in een Europees land? Bedankt.
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Mobiel verbruik buitenland EU
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ben je onlangs in een Europees land geweest ergens ?
Zo ja dan zie je dat verbruik in je teller dan heb je dus verbruik.
Als dat niet het geen is wat je bedoeld kan je dan je vraag een beetje toelichten ?
Ik ben momenteel in het buitenland EU, ik zie de teller van mobiele data EU omhoog gaan maar ook eveneens gaat de teller van mobiele data nationaal omhoog. Is dit correct? Had daar vroeger nog geen aandacht aan gegeven.
Ik heb een abonnement ONE Up for 2.
De vraag is of je voor de mobiele abonnementen gekozen hebt tussen een 10GB of onbeperkt?
Ik heb een OnePlus onbeperkte e-SIM met 300GB in België en 100GB data in de EU, en idem voor mijn echtgenote dus in totaal 600/200 GB.
@cherrymoon hoe lang heb je uw abbonement en is ondertussen sinds vorig jaar iets gewijzigd aan je abbonement want anders val je onder de data per sim in plaats van 1 datapot op alle simkaarten samen.
Ik heb One Up for 2 reeds van in den beginne; ttz ergens mei 2021; ik ben dan overgestapt van WIGO naar OUfor2.
Dat is de oude One dat zal bij oude blijven en geen 100 GB hebben voor buitenland
Je zal moeten zien wat je wel hebt in de app wand er zijn verschillen met verschillende formules
@Master-Magic schreef:hoe lang heb je uw abbonement en is ondertussen sinds vorig jaar iets gewijzigd aan je abbonement want anders val je onder de data per sim in plaats van 1 datapot op alle simkaarten samen.
Of je nu de "oude" One hebt (1 gezamelijke datapot van 600GB + 200GB) of de nieuwe "One" (elk afzonderlijk 300 GB + 100 GB) maakt toch geen verschil?
De TS klaagt dat hij een verbruik ziet van zijn "Mobiele Data Nationaal", hoewel hij in in EU land zit ...
@luc55 schreef:Dat is de oude One dat zal bij oude blijven en geen 100 GB hebben voor buitenland
Je zal moeten zien wat je wel hebt in de app wand er zijn verschillen met verschillende formules
Kan je AUB eens stoppen met dergelijke desinformatie 😫
Dat heeft toch niets te maken met het EU volume?
bron: https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/algemeen/voorwaarden/bijzondere-voorwaarden-on... (versie 16-december-2024)
PS:
Je moet nog altijd in je app zien wat je krijgt
Dit is verschillend en stond op
(België 300 GB per mobiel nummer krijgt en in de EU 40 GB per mobiel nummer)
Op voorwaarde wat je hebt
Ook al ben je omgezet van yugo of wigo moet altijd zien wat je hebt
@cherrymoon schreef:Ik heb een OnePlus onbeperkte e-SIM met 300GB in België en 100GB data in de EU, en idem voor mijn echtgenote dus in totaal 600/200 GB.
Zit je echtgenote toevallig wel nog in België? Indien je effectief in de oude versie van ONEup for 2 zit, met de gedeelde datapot, dan zou dat misschien kunnen verklaren waarom er nogsteeds data af gaat?
(Heb zelf nooit ONE gehad dus weet niet helemaal juist hoe die gedeelde datapot weergegeven wordt)
Dag @luc55 ,
Zoals meerdere gebruikers al lieten weten is die informatie verouderd. Je link is ook eentje van 2022, zoals hier ook al opgemerkt is geweest. Best dat je naar deze informatie verwijst: https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/algemeen/voorwaarden/bijzondere-voorwaarden-on...