Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5804
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Vandaag gelezen dat er sinds vandaag Esim te verkrijgen is via Orange. Nu is dit wel interessant voor de iphone gebruikers onder ons. Daarom @Suzy  is de vraag hoe ver staat Telenet hiermee op dit moment?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Hoe ver staat Telenet met de eSIM?


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
424 reacties
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Het nieuwe gerucht dat Apple aan de telecomproviders vraagt om zich voor te bereiden op een iPhone zonder fysieke simkaartslot zal bij vele hier als muziek in de oren klinken. 

https://datanews.knack.be/ict/nieuws/werkt-apple-aan-iphones-zonder-simkaartslot/article-news-181696...

 

Dus wees gerust. Het komt er wel aan. Laten we dus niet meer klagen en zagen dat we het nu al moeten hebben. 😉

 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



Tags (1)
Ex-Netweter
 
Pate
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Dag van de Chocolade Primeur! It's your third party! It's your second party!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Hallo DannyD1, ik gebruik Telenet (SIM) in combinatie met Orange Business (ESIM), officieel inderdaad niet mogelijk, maar in een Orange winkel kunnen ze het wel degelijk aanpassen voor u.  Grtz.

Tags (1)
Iceman321
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Tags (1)
DannyD1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Wow Pate, op de laatste dag van het jaar ontvang ik het beste nieuws! Bedankt voor de tip, ik stap asap een Orange winkel binnen. 👏👍

Tags (1)
Markske1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Kan men er geen datum op plakken, wanneer esim voor smartphones bij Telenet, 2 jaar achterstand.!!

Tags (1)
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5804
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

@Markske1 

Als je hier volgt in het topic dan kun je zien dat er geen datum bekend is. Dus nee het lijkt mij dus niet dat er een datum opgeplakt kan worden anders hadden ze dat al lang gedaan. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Het heeft hoegenaamd geen zin om hier telkens achter te vragen.

Als er nieuws is, dan zal dit hier wel gepost worden.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?


@Markske1  schreef:

Kan men er geen datum op plakken, wanneer esim voor smartphones bij Telenet, 2 jaar achterstand.!!


Volgens de planning is de ultieme deadline “tegen de zomer”. 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



Tags (1)
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

zoals duidelijk is heeft telenet geen interesse voor

als moet zullen ze het toepassen (toekomst kostenbesparing toestel sim houder)

Tags (1)
DannyD1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

@Steven-E Beste Steven, ik werk ondertussen al zo’n 20 jaar als verantwoordelijke van verschillende service desks. Als Telenet ook maar een beetje rekening houdt met de besognes van hun klanten, wat ik wel vermoed, houden ze wel degelijk statistieken bij van wat op dit forum wordt gepost. Dat is trouwens ook de reden waarom ik alle toevoegingen aan deze thread netjes met ‘Esim’ heb getagd. Hoe meer respons, hoe hoger dit mogelijk komt in het prioriteitenlijstje… Power to the people!

Tags (1)
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?


@DannyD1  schreef:

@Steven-E Beste Steven, ik werk ondertussen al zo’n 20 jaar als verantwoordelijke van verschillende service desks. Als Telenet ook maar een beetje rekening houdt met de besognes van hun klanten, wat ik wel vermoed, houden ze wel degelijk statistieken bij van wat op dit forum wordt gepost. Dat is trouwens ook de reden waarom ik alle toevoegingen aan deze thread netjes met ‘Esim’ heb getagd. Hoe meer respons, hoe hoger dit mogelijk komt in het prioriteitenlijstje… Power to the people!


Beste @DannyD1 ,  tuurlijk houdt Telenet rekening met de wensen van zijn klanten.

Maar in dit geval is de boodschap overduidelijk aangekomen. Alleen, er is momenteel nog geen nieuws te melden, wat helemaal niet wil zeggen dat er niet aan gewerkt wordt.  Dat is dus weldegelijk het geval.  Er is hier ooit een officieuze target date vermeld, die niet gehaald is. Dat is jammer.

Maar om nu constant te blijven zeuren over die gemiste deadline en druk te blijven zetten, dat heeft imho totaal geen zin en zal geen dag winst opleveren.

 

Dus mijn advies: ofwel heb je geduld (hopelijk hoeft dit niet te lang te duren), ofwel heb je geen geduld en schakel je (al dan niet tijdelijk) over naar een andere provider.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
DannyD1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

@Steven-E Blij dat je meedoet aan het volschrijven van deze thread. 😉 Na twee jaar geduld ben ik ondertussen al overgestapt naar een andere provider, of dat tijdelijk is of niet hangt van Telenet af.

Tags (1)
Markske1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Esim, Het zou heel leuk zijn moesten men datum bekend maken, en de mensen niet aan het lijntje houden.!! 

Tags (1)
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

iPhone 14 (waarschijnlijk alleen Pro) gaat geen fysieke simkaart meer ondersteunen. Dus waarschijnlijk voor september 2022 ondersteuning, want dan komt de iPhone 14 (Pro) uit 😉 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)