@DannyD1 schreef:
@Steven-E Beste Steven, ik werk ondertussen al zo’n 20 jaar als verantwoordelijke van verschillende service desks. Als Telenet ook maar een beetje rekening houdt met de besognes van hun klanten, wat ik wel vermoed, houden ze wel degelijk statistieken bij van wat op dit forum wordt gepost. Dat is trouwens ook de reden waarom ik alle toevoegingen aan deze thread netjes met ‘Esim’ heb getagd. Hoe meer respons, hoe hoger dit mogelijk komt in het prioriteitenlijstje… Power to the people!
Beste @DannyD1 , tuurlijk houdt Telenet rekening met de wensen van zijn klanten.
Maar in dit geval is de boodschap overduidelijk aangekomen. Alleen, er is momenteel nog geen nieuws te melden, wat helemaal niet wil zeggen dat er niet aan gewerkt wordt. Dat is dus weldegelijk het geval. Er is hier ooit een officieuze target date vermeld, die niet gehaald is. Dat is jammer.
Maar om nu constant te blijven zeuren over die gemiste deadline en druk te blijven zetten, dat heeft imho totaal geen zin en zal geen dag winst opleveren.
Dus mijn advies: ofwel heb je geduld (hopelijk hoeft dit niet te lang te duren), ofwel heb je geen geduld en schakel je (al dan niet tijdelijk) over naar een andere provider.
Steven-E | Krak Ik wil groot zijn in iets kleins Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.