24749
netweters
|
152308
antwoorden
|
20690
vragen
|
Vandaag gelezen dat er sinds vandaag Esim te verkrijgen is via Orange. Nu is dit wel interessant voor de iphone gebruikers onder ons. Daarom @Suzy is de vraag hoe ver staat Telenet hiermee op dit moment?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Hoe ver staat Telenet met de eSIM?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het nieuwe gerucht dat Apple aan de telecomproviders vraagt om zich voor te bereiden op een iPhone zonder fysieke simkaartslot zal bij vele hier als muziek in de oren klinken.
https://datanews.knack.be/ict/nieuws/werkt-apple-aan-iphones-zonder-simkaartslot/article-news-181696...
Dus wees gerust. Het komt er wel aan. Laten we dus niet meer klagen en zagen dat we het nu al moeten hebben. 😉
Hallo DannyD1, ik gebruik Telenet (SIM) in combinatie met Orange Business (ESIM), officieel inderdaad niet mogelijk, maar in een Orange winkel kunnen ze het wel degelijk aanpassen voor u. Grtz.
Wow Pate, op de laatste dag van het jaar ontvang ik het beste nieuws! Bedankt voor de tip, ik stap asap een Orange winkel binnen. 👏👍
Kan men er geen datum op plakken, wanneer esim voor smartphones bij Telenet, 2 jaar achterstand.!!
Als je hier volgt in het topic dan kun je zien dat er geen datum bekend is. Dus nee het lijkt mij dus niet dat er een datum opgeplakt kan worden anders hadden ze dat al lang gedaan.
zoals duidelijk is heeft telenet geen interesse voor
als moet zullen ze het toepassen (toekomst kostenbesparing toestel sim houder)
@Steven-E Beste Steven, ik werk ondertussen al zo’n 20 jaar als verantwoordelijke van verschillende service desks. Als Telenet ook maar een beetje rekening houdt met de besognes van hun klanten, wat ik wel vermoed, houden ze wel degelijk statistieken bij van wat op dit forum wordt gepost. Dat is trouwens ook de reden waarom ik alle toevoegingen aan deze thread netjes met ‘Esim’ heb getagd. Hoe meer respons, hoe hoger dit mogelijk komt in het prioriteitenlijstje… Power to the people!
@DannyD1 schreef:@Steven-E Beste Steven, ik werk ondertussen al zo’n 20 jaar als verantwoordelijke van verschillende service desks. Als Telenet ook maar een beetje rekening houdt met de besognes van hun klanten, wat ik wel vermoed, houden ze wel degelijk statistieken bij van wat op dit forum wordt gepost. Dat is trouwens ook de reden waarom ik alle toevoegingen aan deze thread netjes met ‘Esim’ heb getagd. Hoe meer respons, hoe hoger dit mogelijk komt in het prioriteitenlijstje… Power to the people!
Beste @DannyD1 , tuurlijk houdt Telenet rekening met de wensen van zijn klanten.
Maar in dit geval is de boodschap overduidelijk aangekomen. Alleen, er is momenteel nog geen nieuws te melden, wat helemaal niet wil zeggen dat er niet aan gewerkt wordt. Dat is dus weldegelijk het geval. Er is hier ooit een officieuze target date vermeld, die niet gehaald is. Dat is jammer.
Maar om nu constant te blijven zeuren over die gemiste deadline en druk te blijven zetten, dat heeft imho totaal geen zin en zal geen dag winst opleveren.
Dus mijn advies: ofwel heb je geduld (hopelijk hoeft dit niet te lang te duren), ofwel heb je geen geduld en schakel je (al dan niet tijdelijk) over naar een andere provider.
Esim, Het zou heel leuk zijn moesten men datum bekend maken, en de mensen niet aan het lijntje houden.!!