Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Vandaag gelezen dat er sinds vandaag Esim te verkrijgen is via Orange. Nu is dit wel interessant voor de iphone gebruikers onder ons. Daarom @Suzy  is de vraag hoe ver staat Telenet hiermee op dit moment?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Hoe ver staat Telenet met de eSIM?


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
424 reacties
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Via die china site wordt er veel verkocht waar je niets mee kan doen omdat het niet wordt ondersteund

en de prijs is belachelijke dus iets voor de kast

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

TN heeft precies aandelen bij HLN, want daar schieten ze nu ook wakker.

https://www.hln.be/tech/klant-bij-telenet-dankzij-dit-snufje-kan-je-vanaf-volgend-jaar-twee-nummers-...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
editor1984
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
Say what?! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Iets een snufje noemen nadat orange het al 2 jaar doet, die journalisten toch hé 😂

nina_d
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Hoi, ik ben onlangs overgeschakeld naar One (up) en heb 1 data SIM ontvangen van Telenet. Zelf ben ik een gamer in het genre AR, je stapt eigenlijk rond in de echte wereld en gebruikt dus redelijk wat data, om de virtuele Pokemon wereld op je smartphone te krijgen. Ik dacht dat het simpel ging zijn om de data SIM van Telenet toe te voegen als eSIM op mijn iPhone XS Max. Waar al een SIM kaart in zit van Mobile Vikings. En ik wilde dan de kaart van TN enkel alleen gebruiken voor te gamen. Ik ben hier al een paar uur.. alles aan het lezen, en zie niet direct een oplossing. Iemand tips, met een oplossing op 1 iPhone ?

Tags (3)
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?


@nina_d  schreef:

Hoi, ik ben onlangs overgeschakeld naar One (up) en heb 1 data SIM ontvangen van Telenet. Zelf ben ik een gamer in het genre AR, je stapt eigenlijk rond in de echte wereld en gebruikt dus redelijk wat data, om de virtuele Pokemon wereld op je smartphone te krijgen. Ik dacht dat het simpel ging zijn om de data SIM van Telenet toe te voegen als eSIM op mijn iPhone XS Max. Waar al een SIM kaart in zit van Mobile Vikings. En ik wilde dan de kaart van TN enkel alleen gebruiken voor te gamen. Ik ben hier al een paar uur.. alles aan het lezen, en zie niet direct een oplossing. Iemand tips, met een oplossing op 1 iPhone ?


Maar waarom eigenlijk?!? Al die moeite waarvoor? Je hebt een One Up abonnement zoals jezelf aangeeft. Je hebt dus al sowieso 300GB aan volle snelheid voor je data. 

De game die je opnoemt en dat geldt overigens voor andere ook zijn helemaal niet zo data slurpend als je denkt. 

Gebruik gewoon je Telenet simkaartje en geniet! Maak je geen zorgen en tracht alleszins niet iets te realiseren wat momenteel niet mogelijk is. 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

@nina_d 

Als je deze draad - waar je bericht in feite niet echt thuishoort - had gelezen, dan zou geweten hebben dat Telenet enkel een eSIM voor smart watches aanbiedt.

De oplossing? Vraag een eSIM bij Mobile Vikings en steek de SIM van Telenet in je smartphone.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Sven92
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Complimentendag On a roll... Tien op tien! A born reader!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Bijna 2 maanden ver in 2023 na de aankondiging vorig jaar dat esim bij Telenet eindelijk in 2023 zou gelanceerd worden.

 

ik hoop nu wel echt dat ze niet tot in November wachten..😕 

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Rond de zomer had ik gelezen

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Het zal sowieso na de omschakeling van het nieuwe IT-systeem

Ex-Netweter
 

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?


@Sven92  schreef:

Bijna 2 maanden ver in 2023 na de aankondiging vorig jaar dat esim bij Telenet eindelijk in 2023 zou gelanceerd worden.

 

ik hoop nu wel echt dat ze niet tot in November wachten..😕 


eSIM voor smartphones is voorzien "in de loop van 2021".


Daarnaast is het voorzien dat Telenet- en BASE-klanten in de loop van 2021 ook gebruik kunnen maken van de eSIM in hun smartphone in plaats van het klassieke simkaartje.


bron: https://press.telenet.be/voor-het-eerst-in-belgie-smartphone-en-smartwatch-delen-hetzelfde-mobiele-n...

 

De conclusie is dat je nooit moet wachten als je iets écht wil. Telenet belooft iets en doet het daarna misschien toch niet.

Als je iets écht wil, moet je meteen actie ondernemen. Er bestaan operatoren die vandaag eSIM aanbieden.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Telenet heeft niets beloofd. Je moet lezen wat er staat: Daarnaast is het voorzien dat Telenet- en BASE-klanten in de loop van 2021 ook gebruik kunnen maken van de eSIM in hun smartphone in plaats van het klassieke simkaartje. Dit is geen belofte want er kunnen altijd onvoorziene omstandigheden tussenkomen. Bijvoorbeeld niet tot een overeenkomst geraken met rechtenhouders op de e-sim technologie.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

@Sven92 

31 december is ook nog 2023 hé! )-;


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Sven92
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Complimentendag On a roll... Tien op tien! A born reader!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

@m-jan20 Waar had je dit gelezen ?

 

@Ex-Netweter Gaan ze hun café software aanpassen ? Of je verwijst naar andere software aanpassingen ? Op welke manier heeft dit een harde link?

 

@sb Volledig akkoord, maar ik hoop echt van niet. Ze lopen nu al zo achter en ik kan echt niet wachten mijn 2 gsm’s samen te voegen. 

Sven92
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Complimentendag On a roll... Tien op tien! A born reader!

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

Het eerste kwartaal van 2023 is alweer bijna om zonder enige update of nieuws rond de esim van Telenet. 

Ik vrees dan ook dat de kans groter is dat dit uitgerold zal worden in de tweede helft van dit jaar ipv de komende 3 maanden nog.

Het blijft me toch nog altijd een raadsel waarom dit zoveel jaar heeft moeten duren. 

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Wanneer eSIM voor dual sim smartphones bij Telenet?

@Sven92 

Men kan beter vragen achter de plannen voor isim. Tegen dat telenet weet wat te doen met de esim is dit al achterhaald 🫤

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.