Beantwoorden
Reservoir_Dog
Professional Weetjesweter
Berichten: 31
Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

eSim deactiveren lukt niet via nieuwe MyTelenet

Hallo

Net een apple watch ultra 2 gekocht, kan de vorige apple watch niet deactiveren in mijn telenet, want deze staat nog actief

Echter, kan in het nieuwe mijn telenet NERGENS een mogelijkheid vinden om dit te deactiveren....

Daarom dan ik met de nieuwe watch geen gebruik maken van die e sim....

 

Oplossing graag

Titel gewijzigd door Caro(mod) | Vorige titel: Nieuwe apple watch, e sim probleem

 

5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

eSim deactiveren lukt niet via nieuwe MyTelenet

@Reservoir_Dog 

Dat heb je correct vastgesteld dat je in de nieuwe layout je E-sim niet kan deactiveren. Lees ook eens in dit topic dat de vaststelling ook gedaan is en dat het door gegeven is intern om dit te bekijken. 

Misschien kun je wel ondertussen eens contact zoeken met de klantendienst , via Whatsapp of Messenger of eens bellen , en vragen of ze dit zelf kunnen deactiveren. Als je het op die manier kan oplossen kan je wel je nieuwe Apple Watch koppelen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
KoenBrugge
Experienced Meerweter
Berichten: 108
Een bus vol! Warming up? De volle 100! De vlam zit erin.

eSim deactiveren lukt niet via nieuwe MyTelenet

Zelfde probleem.  Wacht al 3 maanden op oplossing van technische dienst.  Een andere internet-provider maakt al reclame voor hen service door middel van een krantenartikel waarin staat dat het 8 maanden kan duren vooraleer de technische dienst van Telenet je dossier behandelt.

Boeverke
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

eSim deactiveren lukt niet via nieuwe MyTelenet

mijn vrouw had hetzelfde probleem. Overgestapt van Apple Watch 6 naar 9. Alles geprobeerd maar steeds een melding dat er iets mis liep. Na veel berichtjes hebben ze het probleem doorgestuurd naar een achterliggende dienst. Toen pas kreeg ik een mail met een case nr. De dag erna kregen we een sms met melding om iPhone en Watch te herstarten en dan ging het meteen. Aan de telefoon vertelden ze even erna dat ze de Watch manueel verwijderd hadden uit mijn one pakket. 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

eSim deactiveren lukt niet via nieuwe MyTelenet

@Reservoir_Dog zoals @patrick37 reeds correct deelde in deze thread, is dit een gekend probleem in de nieuwe MyTelenet omgeving. Hier wordt aan gewerkt.
Volg zeker het topic dat Patrick deelde, daarin zullen we laten weten zodra dit is opgelost.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

chantaln6
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

eSim deactiveren lukt niet via nieuwe MyTelenet

hier het zelfde probleem, na update i phone en i watch heb ik geen 4 G bereik meer op I watch.

dus nu verplicht overal met de i phone naar toe.

op My telenet is hier niks van te vinden enkel uitleg over koppel of ontkoppelen maar terug activeren lukt niet, HELP!!!!!!!!