24762
netweters
|
152517
antwoorden
|
20715
vragen
|
Hallo
Net een apple watch ultra 2 gekocht, kan de vorige apple watch niet deactiveren in mijn telenet, want deze staat nog actief
Echter, kan in het nieuwe mijn telenet NERGENS een mogelijkheid vinden om dit te deactiveren....
Daarom dan ik met de nieuwe watch geen gebruik maken van die e sim....
Oplossing graag
Titel gewijzigd door Caro(mod) | Vorige titel: Nieuwe apple watch, e sim probleem
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat heb je correct vastgesteld dat je in de nieuwe layout je E-sim niet kan deactiveren. Lees ook eens in dit topic dat de vaststelling ook gedaan is en dat het door gegeven is intern om dit te bekijken.
Misschien kun je wel ondertussen eens contact zoeken met de klantendienst , via Whatsapp of Messenger of eens bellen , en vragen of ze dit zelf kunnen deactiveren. Als je het op die manier kan oplossen kan je wel je nieuwe Apple Watch koppelen.
Zelfde probleem. Wacht al 3 maanden op oplossing van technische dienst. Een andere internet-provider maakt al reclame voor hen service door middel van een krantenartikel waarin staat dat het 8 maanden kan duren vooraleer de technische dienst van Telenet je dossier behandelt.
mijn vrouw had hetzelfde probleem. Overgestapt van Apple Watch 6 naar 9. Alles geprobeerd maar steeds een melding dat er iets mis liep. Na veel berichtjes hebben ze het probleem doorgestuurd naar een achterliggende dienst. Toen pas kreeg ik een mail met een case nr. De dag erna kregen we een sms met melding om iPhone en Watch te herstarten en dan ging het meteen. Aan de telefoon vertelden ze even erna dat ze de Watch manueel verwijderd hadden uit mijn one pakket.
@Reservoir_Dog zoals @patrick37 reeds correct deelde in deze thread, is dit een gekend probleem in de nieuwe MyTelenet omgeving. Hier wordt aan gewerkt.
Volg zeker het topic dat Patrick deelde, daarin zullen we laten weten zodra dit is opgelost.
hier het zelfde probleem, na update i phone en i watch heb ik geen 4 G bereik meer op I watch.
dus nu verplicht overal met de i phone naar toe.
op My telenet is hier niks van te vinden enkel uitleg over koppel of ontkoppelen maar terug activeren lukt niet, HELP!!!!!!!!