24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
spijtig het blijft duren info ontbreekt
Ik hoor van vrienden dat ze zaterdag de film titanic spelde en je kan hem zien op 30 min
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: spijtig het blijft het duren
Ik begrijp er ook niets van?
@luc55 hou je er rekening mee dat je in deze groep telkens de gevraagde informatie meegeeft en een concrete titel kiest? Je kan hier alles over de werking nalezen.
Je vermeld niet over welk kanaal het gaat, je zegt ook niet tussen welke uren Titanic normaal uitgezonden zou worden. Iets meer informatie is welkom. Onze collega's zouden op basis van jouw informatie alles onmiddellijk moeten kunnen nakijken, nu moeten ze eerst nog uitzoeken wat je precies bedoelt.
Ik heb net een duidelijkere titel toegevoegd, maar ik ben niet zeker of ik het juist heb geïnterpreteerd.
@luc55
Je praat over zaterdag, maar stuurt een foto van de tv gids van afgelopen (woensdag) avond.
De film uit je foto staat ook zo op de tv gids van Tipik zelf.
Afgelopen zaterdag, noch volgende zaterdag staat Titanic volgens de tv gids van Tipik gepland. (Of ik kijk er over)
Ook op minuut 30 van de film in de foto zie ik geen reclame voor die film.
Dag @luc55,
Ik ben zelf heel eerlijk ook niet volledig mee met wat je wil melden. Zoals aangegeven door Suzy, graag steeds alle nodige details toevoegen en duidelijk omschrijven wat er juist fout gaat.
Over je niet zo positieve insinuatie "spijtig het blijft duren info ontbreekt" moet ik je helaas ontgoochelen. In een zeer complex en delicaat gegeven als EPG-data zullen altijd fouten sluipen: veel partijen betrokken, soms foute info vanuit de broadcaster, soms verkeerde automatische interpretatie/mapping en dan komt daar in veel gevallen ook nog de menselijke factor bij... Elke partij doet haar best om dit allemaal te vermijden en continu te verbeteren, maar nul fouten of vergissingen is helaas een utopie. En dit geldt voor elke broadcaster, aggregator en operator.
Carl
Spijtige aan de zaak dat sommige zaken niet opgelost geraken en ik zie in vrienden kring dat ze er mee stoppen en andere oplossingen
zoeken .
Een vriendin komt laat thuis en zet de kids voor de tv begint met kokken
komt de kleinste huilend af had een gewelddadig scene gezien omdat de leeftijd niet goed stond kon hij dit zien
Melding heeft ze van gemaakt maar daar werkt niet vriendelijk op geantwoord (hou ze beter in de gaten )
Ze heeft het zelf opgelost gebruikt alleen de app van de zender daar werkt de leeftijd wel
Beste @luc55,
In een zeer grote organisatie als Telenet kan je niet verwachten dat mensen bij de klantendienst -met alle respect voor de duizend en één problemen die ze moeten kunnen afhandelen- een probleem met één EPG-event kunnen oplossen: tegen wanneer de melding in het beste geval tot bij mij zou kunnen geraken, is het event al uit de EPG-window. Bovendien zijn retroactieve aanpassingen technisch niet altijd mogelijk en kunnen ze neveneffecten triggeren.
Om die reden opnieuw het verzoek om dergelijke concrete gevallen (met alle nodige details) hier op dit forum te melden. Alleen zo is er een mogelijkheid (geen zekerheid, want opnieuw: deze materie is veel complexer dan je je inbeeldt!) dat deze opgelost raken.
Groet,
Carl
Dus hij staat wel in de tv gids, niet bij Tipik maar bij RTL TVI. Dat is juist want het was effectief bij RTL TVI.
Wat is dan juist het probleem?
Off-topic; sinds vorige week hebben alle RTL zenders een nieuw logo en dat is blijkbaar nog niet aangepast bij Telenet
Dat de tijden niet kloppen en de leeftijd nog niet goed staan en dat heeft grote gevolgen
Is ook spijtig dat er op social media mee gelachen wordt en dat de indische techniekers weer de schuld krijgen
natuurlijk heeft dit met budget te maken we zijn niet zoals een land zoals Nederland of Duitsland
en stappen terug zijn meer voelbaar dat zullen we binnenkort zien aan de factuur
Ahja ok, het einduur klopt inderdaad niet.
Dus:
Op zaterdag 1 april zond RTL-TVI de film Titanic uit.
Volgens de tv gids van Telenet begon deze om 20:30 en eindigde die om 21:00
Volgens de RTL-TVI website moet dit 20:37 tot 00:05 zijn. Er was geen boucle de nuit (nachtloop) volgens hun website
Ook zou de leeftijdsclassificatie niet juist geweest zijn op Digibox/Digicorder (op Telenet TV app/website staat deze correct op 12, komt overeen met Kijkwijzer). Al is dat niet meteen te zien in de foto.
@luc55 als je volgend keer nu eens volledig het probleem beschrijft (zoals @Suzy telkens vraagt) dan kan men helpen. Met een gehakkelde zin zonder context een een irrelevante foto kan men bij Telenet niets beginnen. Men wil echt wel helpen; maar dan moet het probleem duidelijk zijn.
Na een maand zaken melden en mensen verliezen hun geduld
gaat het niet de goede richtingen uit deze week kwam een oudere persoon op werk vragen om de app van bbc te installeren
er wordt nu niets meer vertaald op de tv epg een gsm vertaald dat wel info van programma zo trekken ze hun plan
oudere verstaan basis Engels maar lezen gaat moeilijker ,
stappen terug en fouten maken we worden het gewoon en klanten zoeken oplossing en opeens zijn de cijfers niet meer goed
Spreek Nederlands.
het is precies wel een wederkerend fenomeen op RTL-TVI, programma’s en films ‘s avonds die na een half uur vervangen worden door “Boucle de nuit”. Het einduur van het programma lijkt wel min of meer overeen te komen met het einduur van Boucle de nuit
Ook een probleem op TV-box en app/website
Een hoop voorbeelden de komende 2 weken (datum, startuur en programma):
Zaterdag 8 april 22:21 de film La Crosiere
9 april 23:37 A la recherche de la jeunesse eternelle
12 april 23:20 Most Wanted Criminals (FBI: Most Wanted) S1E2
13 april 23:05 film Red
14 april 23:35 9-1-1 S3E6
15 april 22:45 film Bis
19 april 23:30 Most Wanted Criminals (FBI: Most Wanted) S1E4
20 april 22:25 film Sous le meme toit
22 april 19:50 Télévie