Beantwoorden
MaleLier
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken!

Logo BBC is nog steeds niet geüpdatet

Wat me al enkele jaren opvalt is dat Telenet de BBC-logo's nog altijd niet geupdate heeft...

Misschien tijd om dit eens te doen?

Titel gewijzigd door sleeman(mod) | Vorige titel: Logo tv

17 reacties
ChristofM
Expert Moderator
Champagne, lezer van het jaar! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! WOW!

@Peter78  schreef:

@sb  schreef:

Wat een drama over een paar logo's die je als kijker nauwelijks bekijkt. Ik herinner me nog de tijd dat we helemaal géén logo's hadden. Nu zijn we het misschien gewoon, maar eigenlijk zijn die dingen gewoon irritant.

@Moderator sommige hebben het hiet toch zeer moeilijk met een mening van een ander, vooral de heren met een 'statuut', ik ben de topic starter niet maar blijkbaar voelen ze zich wel geroepen om op mijn reacties te reageren, was er van mij geen reactie was er van hun ook geen reactie. 🤔 en het zijn toch wel altijd de zelfde zeker 😁

@Peter78 Ik zie geen probleem met de reactie van @sb . Laten we het dus opnieuw on topic houden over het logo van de BBC-zenders. We hebben nog geen reactie ontvangen van ons intern team hierover maar houden jullie hiervan wel op de hoogte. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewChristof | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Peter78
Freshman Veelweter
WOW! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Topicvreter!

@ChristofM  schreef:

@Peter78  schreef:

@sb  schreef:

Wat een drama over een paar logo's die je als kijker nauwelijks bekijkt. Ik herinner me nog de tijd dat we helemaal géén logo's hadden. Nu zijn we het misschien gewoon, maar eigenlijk zijn die dingen gewoon irritant.

@Moderator sommige hebben het hiet toch zeer moeilijk met een mening van een ander, vooral de heren met een 'statuut', ik ben de topic starter niet maar blijkbaar voelen ze zich wel geroepen om op mijn reacties te reageren, was er van mij geen reactie was er van hun ook geen reactie. 🤔 en het zijn toch wel altijd de zelfde zeker 😁

@Peter78 Ik zie geen probleem met de reactie van @sb . Laten we het dus opnieuw on topic houden over het logo van de BBC-zenders. We hebben nog geen reactie ontvangen van ons intern team hierover maar houden jullie hiervan wel op de hoogte. 

@ChristofM als hij toch weer enkel kritiek geeft op het geen ik post (want anders hoor je hem niet) er zijn altijd logo's geweest vanaf de allereerste Digibox tot nu! 😉

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

@Peter78  schreef:
@ChristofM als hij toch weer enkel kritiek geeft op het geen ik post (want anders hoor je hem niet) er zijn altijd logo's geweest vanaf de allereerste Digibox tot nu! 😉

Tuurlijk hoor, ik volg speciaal al jouw berichten om dan te reageren. Je klinkt als het schoolvoorbeeld van de klassieke narcist. Alles draait om jou. 🤣

Moeten de logo's correct zijn? Ja. Is dit een drama of moet dit een topprioriteit zijn? Voor mij niet. Als ik zou mogen kiezen, dan mag alles weer zonder logo's. Ze bieden totaal geen meerwaarde. Met één knop op je afstandsbediening zie je zo op welke zender je zit (mocht je dat om een of andere reden vergeten zijn).

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.