25.390
netweters
|
156.518
antwoorden
|
21.166
vragen
|
@Peter78 schreef:
@sb schreef:Wat een drama over een paar logo's die je als kijker nauwelijks bekijkt. Ik herinner me nog de tijd dat we helemaal géén logo's hadden. Nu zijn we het misschien gewoon, maar eigenlijk zijn die dingen gewoon irritant.
@Moderator sommige hebben het hiet toch zeer moeilijk met een mening van een ander, vooral de heren met een 'statuut', ik ben de topic starter niet maar blijkbaar voelen ze zich wel geroepen om op mijn reacties te reageren, was er van mij geen reactie was er van hun ook geen reactie. 🤔 en het zijn toch wel altijd de zelfde zeker 😁
@Peter78 Ik zie geen probleem met de reactie van @sb . Laten we het dus opnieuw on topic houden over het logo van de BBC-zenders. We hebben nog geen reactie ontvangen van ons intern team hierover maar houden jullie hiervan wel op de hoogte.
@ChristofM schreef:
@Peter78 schreef:
@sb schreef:Wat een drama over een paar logo's die je als kijker nauwelijks bekijkt. Ik herinner me nog de tijd dat we helemaal géén logo's hadden. Nu zijn we het misschien gewoon, maar eigenlijk zijn die dingen gewoon irritant.
@Moderator sommige hebben het hiet toch zeer moeilijk met een mening van een ander, vooral de heren met een 'statuut', ik ben de topic starter niet maar blijkbaar voelen ze zich wel geroepen om op mijn reacties te reageren, was er van mij geen reactie was er van hun ook geen reactie. 🤔 en het zijn toch wel altijd de zelfde zeker 😁
@Peter78 Ik zie geen probleem met de reactie van @sb . Laten we het dus opnieuw on topic houden over het logo van de BBC-zenders. We hebben nog geen reactie ontvangen van ons intern team hierover maar houden jullie hiervan wel op de hoogte.
@ChristofM als hij toch weer enkel kritiek geeft op het geen ik post (want anders hoor je hem niet) er zijn altijd logo's geweest vanaf de allereerste Digibox tot nu! 😉
@Peter78 schreef:
@ChristofM als hij toch weer enkel kritiek geeft op het geen ik post (want anders hoor je hem niet) er zijn altijd logo's geweest vanaf de allereerste Digibox tot nu! 😉
Tuurlijk hoor, ik volg speciaal al jouw berichten om dan te reageren. Je klinkt als het schoolvoorbeeld van de klassieke narcist. Alles draait om jou. 🤣
Moeten de logo's correct zijn? Ja. Is dit een drama of moet dit een topprioriteit zijn? Voor mij niet. Als ik zou mogen kiezen, dan mag alles weer zonder logo's. Ze bieden totaal geen meerwaarde. Met één knop op je afstandsbediening zie je zo op welke zender je zit (mocht je dat om een of andere reden vergeten zijn).
off-topic
Proficiat @sb, ik wist helemaal niet wie hij bedoelde met hem. Hier is hem vaag en algemeen. Je bent beter dan ik in begrijpend lezen. Het getuigd van een gebrek aan moed van de andere hem om een paard een paard niet te noemen. Zoals je ziet is mijn moed ook niet groter dan die van de andere hem.
Bovendien is de andere hem sterk onwetend. Die denkt en is er zelfs van overtuigd dat Telenet zomaar ergens links of rechts een logo kan stelen (= zonder vraag aan de eigenaar van het logo) omdat hem weet dat het loge veranderd is. Op elk logo kan auteursrechten rusten. Rechten voor de ene betekent ook plichten voor de andere. Of het schrijven van hem naar NPO Klassiek iets veranderd heeft aan het logo dat Telenet gebruikt weten jij en ik niet, gelukkig voor hem, is hem overtuigd dat hij de wereld gered heeft van de slinks fout van Telenet. Het zal volgen hem echt onmogelijk geweest zijn dat Telenet de vraag gesteld heeft aan NPO. Maar ja, ieder zijn waarheid. Want ik ken de waarheid niet.
Het zal de @Moderator en ook andere Netweters terecht storen dat hier nog zoveel nagezeverd wordt over een levensreddend probleem. Daarom stel ik voor dat als er hier nog een gevolg op is met gelul naast de kwestie, dat vanaf dit huidig stuk alles verplaatst wordt naar een nieuwe draad over ander zin en onzin. Ik zou niet graag hebben dat hem denkt de mond gesnoerd te worden door het complot van die met een status.