Beantwoorden
Mark_G
Experienced Beetjesweter
Handje vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

TV met CI+ "TV-gids 2 dagen vooruit" werkt niet

Beste,

Ik heb een TV met een CI+ module. Recentelijk (vandaag 04juli) werkt de "Telenet TV-gids" niet meer.

Normaal kan ik via de TV-gids 2 dagen vooruit de programmatie bekijken. Nu geeft de TV-gids totaal niets meer weer.

Dit is niet de eerste maal, en ik vindt dit ontzettend frustrerend.

Ik heb Telenet opgebeld; maar na een half uur wachten heb ik de telefoon maar neergelegd.

De zenders zelf kan ik wel bekijken.

Zijn er nog mensen die dit meemaken, en wat kan ik juist doen?

Kan iemand mij meegeven hoe de TV-gids doorgezonden wordt? Komt die info via de kabel ?

Dank bij voorbaat,

Mark

91 reacties
vlotte-eduard
Freshman Meerweter
On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Jaarlijks betalen voor abbonement tv met cl+ ...hier maandelijks betalen hoor & dit is door telenet zelf veranderd geweest !

Zodus was ik ook 1 vd zovelen gedupeerden & kon ik jullie klachten wel lezen maar kon ik zelf hier niets posten (gaf foutmelding aan) tijdens het weekend 

volgens mijn ervaringen met technische dienst telenet , kan ik zeggen dat 70% die daar zit geen flauw benul heeft met wat ze bezig zijn !

( zoals nu sinds 2 weken de wifi hier telkens handmatig moet worden opgestart 🙄)

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Dit gaat over klanten die enkel tv of mobiele telefoon hebben.

De algemene regel is dat je met een ci+ een digitale klant bent en dan is dat maandelijks te betalen (1/12 van het jaarbedrag).

Ben je bij de omschakeling van analoog naar het compact signaal gegaan, dan wordt je hiervoor niet beschouwd als digitale klant en blijft dat een jaarlijks bedrag.

Ik kan mij voorstellen dat er ex-analoge tv klanten zijn die toen een ci+ gekozen hebben en waarvoor de betaling niet aangepast werd.