| 
                25.568
                netweters
 | 
                158.105
                antwoorden
 | 
| 
                21.335
                vragen
 | 
 
        
         
			 
			 
			 
Beste,
Ik heb een TV met een CI+ module. Recentelijk (vandaag 04juli) werkt de "Telenet TV-gids" niet meer.
Normaal kan ik via de TV-gids 2 dagen vooruit de programmatie bekijken. Nu geeft de TV-gids totaal niets meer weer.
Dit is niet de eerste maal, en ik vindt dit ontzettend frustrerend.
Ik heb Telenet opgebeld; maar na een half uur wachten heb ik de telefoon maar neergelegd.
De zenders zelf kan ik wel bekijken.
Zijn er nog mensen die dit meemaken, en wat kan ik juist doen?
Kan iemand mij meegeven hoe de TV-gids doorgezonden wordt? Komt die info via de kabel ?
Dank bij voorbaat,
Mark
Opgelost! Ga naar oplossing.
 
			 
			 
			 
Jaarlijks betalen voor abbonement tv met cl+ ...hier maandelijks betalen hoor & dit is door telenet zelf veranderd geweest !
Zodus was ik ook 1 vd zovelen gedupeerden & kon ik jullie klachten wel lezen maar kon ik zelf hier niets posten (gaf foutmelding aan) tijdens het weekend
volgens mijn ervaringen met technische dienst telenet , kan ik zeggen dat 70% die daar zit geen flauw benul heeft met wat ze bezig zijn !
( zoals nu sinds 2 weken de wifi hier telkens handmatig moet worden opgestart 🙄)
 
			 
			 
			 
Dit gaat over klanten die enkel tv of mobiele telefoon hebben.
De algemene regel is dat je met een ci+ een digitale klant bent en dan is dat maandelijks te betalen (1/12 van het jaarbedrag).
Ben je bij de omschakeling van analoog naar het compact signaal gegaan, dan wordt je hiervoor niet beschouwd als digitale klant en blijft dat een jaarlijks bedrag.
Ik kan mij voorstellen dat er ex-analoge tv klanten zijn die toen een ci+ gekozen hebben en waarvoor de betaling niet aangepast werd.
 
			 
			 
			 
Ik ga deze topic terug bovenhalen want heb hier weer prijs met tv gids via ci+ ...op alle zenders staat "geen onderdeelinformatie"
 
			 
			 
			 
 
			 
			 
			 
 
			 
			 
			 
Idem voor mij, OOK HIER GEEN EPG MEER. En na contact met de klantendienst van Telenet ziet dat er weinig hoopvol uit, ze willen het probleem die dit voor veel traditionele kijkers met zich meebrengt , abonnees die notabene gedwongen werden om een extern soort decoder aan te schaffen bij het stoppen van het analoog aanbod. Veel van die kijkers zijn met de digitale omwenteling niet vertrouwd en zullen opnieuw gedwongen geconfronteerd worden met de platte commerce die Telenet hiermee uitlokt. Er werd destijds bij de overgang van analoog naar digitaal immers beloofd dat er voor niemand iets zou veranderen. Wat nu weer maar eens wordt vastgesteld is dat monopolisten zoals o.a. Telenet maar weinig respect en klantvriendelijkheid toont naar veel van die burgers toe waardoor ze eigenlijk "groot" zijn geworden en ongegeneerd keer na keer diverse varianten toepassen van wat op contractbreuk lijkt.
 
			 
			 
			 
Even @Moderator taggen om te escaleren.
Komt wel inorde
 
			 
			 
			 
 
			 
			 
			 
@DP schreef:Idem voor mij, OOK HIER GEEN EPG MEER. En na contact met de klantendienst van Telenet ziet dat er weinig hoopvol uit
Waarom "weinig hoopvol"? Dat is gewoon een technische probleem, dat vlug kan/zal opgelost worden.
De vorige keer gebeurde dit in een weekend (4/7/2025), en het was maandagmorgen opgelost.
Hopelijk zal het dit keer voor het (lange) weekend opgelost geraken, anders zal het weer maandag morgen zijn 🤔
 
			 
			 
			 
 
			 
			 
			 
Hier toch nog niet hoor🙄 ...jij hebt zeker wind mee dan
 
			 
			 
			 
Moet mij corrigeren ...nu heb ik tv gids ook na 5 sec stopcontact uit te trekken maar nu valt mijn wifi weer telkens weg ...dat noemen ze dus vooruitgang , de achteruitgang dus🤗
 
			 
			 
			 
Blij dat het bij mij nu ook terug in orde is. Aan Telenet formuleer ik graag de aanbeveling om misschien de klantendienst toch even te vragen om vooral juiste informatie te geven door bijvoorbeeld melding te maken dat het een tijdelijk technisch probleem betreft en dat de dienstverlening behouden blijft. Op die manier zou de klant niet nodeloos ongerust gemaakt worden of zich op stang gejaagd voelen. Het antwoord dat ik mocht ontvangen was dat de evolutie van nieuwe technologie van het internet primeerde en dat die ondersteuning voor de destijds verplichte overstappers van het analoog signaal gestopt was.
 
			 
			 
			 
@Janneke_Dust schreef:TV-Gids is terug.
Idd, hier ook.
 
			 
			 
			 
@vlotte-eduard schreef:nu heb ik tv gids ook na 5 sec stopcontact uit te trekken maar nu valt mijn wifi weer telkens weg
Welk stopcontact?
