Beantwoorden
CoteDo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! En we zijn vertrokken!

Foutmelding MyTelenet bij het bekijken van Thuisnetwerk

Gisteren is onze internetverbinding geactiveerd en als ik nu inlog op het portaal van Telenet en mijn internet opties wil bekijken, krijg ik een foutmelding ng.omapi-404-errorfield.

Ik kan wel gegevens van onze simkaarten, televisiepakketten e.d. bekijken.

Ik heb verschillende browsers en apparaten geprobeerd.

Is dit een bekend probleem?

 

Inhoud gewijzigd door Lieselotte (mod) | Reden: ng.omapi-404-errorfield fout na nieuwe activatie

9 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
Berichten: 2304
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Foutmelding MyTelenet bij het bekijken van Thuisnetwerk

Waarschijnlijk ging er iets mis bij de activatie, je neemt best contact op met de klantendienst: Technische vraag 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 6193
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Foutmelding MyTelenet bij het bekijken van Thuisnetwerk

@CoteDo en @WG94 

Heb eens ff gekeken maar ik heb de foutmelding ook.

patrick37_0-1727800175742.png

 

@Moderator 

Is dit een gekend probleem of zijn wij de enige twee die dit probleem zien?

Cashe en cookies geleegd zoals elke dag. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
matty
Freshman Meerweter
Berichten: 74
Full speed writing! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Foutmelding MyTelenet bij het bekijken van Thuisnetwerk

Ik heb dit probleem ook. (Sinds 2weken opnieuw klant)

DeMMi
Expert Moderator
Berichten: 79
Een bus vol! Topicvreter! Warming up? Topicwurm!

Foutmelding MyTelenet bij het bekijken van Thuisnetwerk

@CoteDo @patrick37 Op welke tabs zien jullie dit juist?

Als ik het goed begrijp ziet @CoteDo dit bij de tab voor het thuisnetwerk en ziet @patrick37 dit wanneer hij zijn producten wilt beheren? Kunnen jullie dit nog wat verduidelijken? Dan kunnen we het verder bekijken! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDeMMi | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

matty
Freshman Meerweter
Berichten: 74
Full speed writing! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Foutmelding MyTelenet bij het bekijken van Thuisnetwerk

Ik zie deze melding als ik mijn netwerk wil bekijken zowel online als in de app

MatteoMenu
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Jij bent af! Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd!

Foutmelding MyTelenet bij het bekijken van Thuisnetwerk

Echt serieus, ik heb juist het zelfde!

ik woon in Deinze en kan het ook niet en zou het ook fijn vinden om te kunnen oplossen!

maar je kunt het wel in de website vinden!

raar toch??

PPS
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
π-DAY! Star Wars Day Leesbeest! Goed gevonden!

Foutmelding MyTelenet bij het bekijken van Thuisnetwerk

Bij ook een gelijkaardige fout. : ng.ocapi.404-OCAPI-ERR-OCGE404-errorfield

Ik kan mijn (wifi) netwerk niet meer beheren via mijn telenet sinds het overschakelen van Wigo naar One.

Sleept al 2 maanden aan, Telenet -> geen oplossing.

 

MatteoMenu
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Jij bent af! Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd!

Foutmelding MyTelenet bij het bekijken van Thuisnetwerk

Ja, nu wat beter nieuws! 

We hebben al e-mails gekregen niet normaal! Het gaat over dat onze modem te oud is en moet worden vervangen.

Dus dat hebben we vandaag gedaan, we hebben ook van one for 1 ge upgrade naar one up for 1! Dit is echt een groot verschil. 

Het probleem is ook, dat we 2 van die TP_Link Omada eap225 hebben;

We hebben ook E-sims dus ja... 😅😅😅

 

PPS
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
π-DAY! Star Wars Day Leesbeest! Goed gevonden!

Foutmelding MyTelenet bij het bekijken van Thuisnetwerk

Is het nu opgelost bij u?

Bij mij nog altijd niet opgelost. Ik had ook al voorgesteld om modem te wisselen, maar Telenet zegt dat dit het probleem niet gaat oplossen?