24749
netweters
|
152308
antwoorden
|
20690
vragen
|
Gisteren is onze internetverbinding geactiveerd en als ik nu inlog op het portaal van Telenet en mijn internet opties wil bekijken, krijg ik een foutmelding ng.omapi-404-errorfield.
Ik kan wel gegevens van onze simkaarten, televisiepakketten e.d. bekijken.
Ik heb verschillende browsers en apparaten geprobeerd.
Is dit een bekend probleem?
Inhoud gewijzigd door Lieselotte (mod) | Reden: ng.omapi-404-errorfield fout na nieuwe activatie
Waarschijnlijk ging er iets mis bij de activatie, je neemt best contact op met de klantendienst: Technische vraag
Heb eens ff gekeken maar ik heb de foutmelding ook.
Is dit een gekend probleem of zijn wij de enige twee die dit probleem zien?
Cashe en cookies geleegd zoals elke dag.
Ik heb dit probleem ook. (Sinds 2weken opnieuw klant)
@CoteDo @patrick37 Op welke tabs zien jullie dit juist?
Als ik het goed begrijp ziet @CoteDo dit bij de tab voor het thuisnetwerk en ziet @patrick37 dit wanneer hij zijn producten wilt beheren? Kunnen jullie dit nog wat verduidelijken? Dan kunnen we het verder bekijken!
Ik zie deze melding als ik mijn netwerk wil bekijken zowel online als in de app
Echt serieus, ik heb juist het zelfde!
ik woon in Deinze en kan het ook niet en zou het ook fijn vinden om te kunnen oplossen!
maar je kunt het wel in de website vinden!
raar toch??
Bij ook een gelijkaardige fout. : ng.ocapi.404-OCAPI-ERR-OCGE404-errorfield
Ik kan mijn (wifi) netwerk niet meer beheren via mijn telenet sinds het overschakelen van Wigo naar One.
Sleept al 2 maanden aan, Telenet -> geen oplossing.
Ja, nu wat beter nieuws!
We hebben al e-mails gekregen niet normaal! Het gaat over dat onze modem te oud is en moet worden vervangen.
Dus dat hebben we vandaag gedaan, we hebben ook van one for 1 ge upgrade naar one up for 1! Dit is echt een groot verschil.
Het probleem is ook, dat we 2 van die TP_Link Omada eap225 hebben;
We hebben ook E-sims dus ja... 😅😅😅
Is het nu opgelost bij u?
Bij mij nog altijd niet opgelost. Ik had ook al voorgesteld om modem te wisselen, maar Telenet zegt dat dit het probleem niet gaat oplossen?