24589
netweters
|
19045
gesprekken
|
20552
vragen
|
Gisteren is onze internetverbinding geactiveerd en als ik nu inlog op het portaal van Telenet en mijn internet opties wil bekijken, krijg ik een foutmelding ng.omapi-404-errorfield.
Ik kan wel gegevens van onze simkaarten, televisiepakketten e.d. bekijken.
Ik heb verschillende browsers en apparaten geprobeerd.
Is dit een bekend probleem?
Inhoud gewijzigd door Lieselotte (mod) | Reden: ng.omapi-404-errorfield fout na nieuwe activatie
Waarschijnlijk ging er iets mis bij de activatie, je neemt best contact op met de klantendienst: Technische vraag
Heb eens ff gekeken maar ik heb de foutmelding ook.
Is dit een gekend probleem of zijn wij de enige twee die dit probleem zien?
Cashe en cookies geleegd zoals elke dag.
Ik heb dit probleem ook. (Sinds 2weken opnieuw klant)
@CoteDo @patrick37 Op welke tabs zien jullie dit juist?
Als ik het goed begrijp ziet @CoteDo dit bij de tab voor het thuisnetwerk en ziet @patrick37 dit wanneer hij zijn producten wilt beheren? Kunnen jullie dit nog wat verduidelijken? Dan kunnen we het verder bekijken!
Ik zie deze melding als ik mijn netwerk wil bekijken zowel online als in de app
Echt serieus, ik heb juist het zelfde!
ik woon in Deinze en kan het ook niet en zou het ook fijn vinden om te kunnen oplossen!
maar je kunt het wel in de website vinden!
raar toch??
Bij ook een gelijkaardige fout. : ng.ocapi.404-OCAPI-ERR-OCGE404-errorfield
Ik kan mijn (wifi) netwerk niet meer beheren via mijn telenet sinds het overschakelen van Wigo naar One.
Sleept al 2 maanden aan, Telenet -> geen oplossing.