Beantwoorden
TomDeSmet
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Handje vol! Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf!

Geen prijzen meer op de Telenet website? Schandalig!

Sinds wanneer is het gangbaar om geen enkele prijs meer op de Telenet website te plaatsen? Ze rekenen nog niet genoeg aan dat ze nu hun veel te dure producten enkel voorzien van een bestel knop zonder dat je weet wat je er gaat voor betalen?

Mooie praktijk is dat...

Ik wou even mijn abo vergelijken en optimaliseren, maar dat is blijkbaar geen optie meer.

7 reacties
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 537
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Geen prijzen meer op de Telenet website? Schandalig!

@TomDeSmet Ik ben net eens gaan kijken, maar zie de prijzen wel nog staan. 

Mogelijks ook eens via een andere browser proberen? Krijg je ze dan wel te zien?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 213
De magic number! Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Geen prijzen meer op de Telenet website? Schandalig!

Dan heb je niet goed gekeken. Alle prijzen zijn steeds hier te vinden:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/attachments/prijslijst-telenet/

0 Likes
TomDeSmet
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Handje vol! Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf!

Geen prijzen meer op de Telenet website? Schandalig!

Dit is geen issue van "je hebt niet goed gekeken".

Als ik op een product pagina zit en al zeker op een overview van producten verwacht ik toch wel de maandelijkse basis prijs te kunnen zien? Dat ik weet wat ik ga betalen voor ik bestel? Desnoods een duidelijke link naar de pagina die jij net deelde?

Soit, ik heb een tweet gestuurd naar Telenet met de vraag of dit een bug was of bewust en nu zie ik ze plots wel verschijnen. Dus case closed.

En ja, ik heb ook dubbel gecheckt met een collega of hij prijzen zag en vond ze ook nergens.

Dus laten we het erop houden dat dit een tijdelijke bug was op de website.

 

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1164
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Geen prijzen meer op de Telenet website? Schandalig!

Als ik via Google Chrome naar de abonnementen ga kijken (bvb https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/internet-mobiel-tv/), dan duurt het wel even voor de prijzen verschijnen. Ingelogd duurt het nog iets langer dan uitgelogd. Misschien is het dit waar topicstarter tegen loopt?

Informatie dat je kan overmaken aan het juiste team: het duurt 11 seconden voor de POST requests naar https://prd.sofy-prod.awscloud.external.telenet.be/sofy/public/ (1 per product op de pagina) vertrekken. Dat is wel heel erg laat.

Je zou verwachten dat de prijs er onmiddellijk staat of op z'n minst een indicatie dat de prijs nog aan het laden is.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Geen prijzen meer op de Telenet website? Schandalig!

operatoren niet enkel telenet zijn wettelijk verplicht mee te werken met de website van het bipt www.bestetarief.be waar je tariefplannen van alle operators met elkaar kan vergelijken

WEC art 111,§2 ook  zijn operatoren verplicht minstens één keer per jaar het meest voordelige tarief op je factuur te vermelden of je kan ook het meest voordelige tarief vragen in dat geval zijn ze verplicht te reageren binnen een termijn van 2 weken .

Telenet voldoet wel degelijk aan deze verplichting in mijn telenet is er een tegel terug te vinden waarmee je abbo's kan vergelijken.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5325
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen prijzen meer op de Telenet website? Schandalig!

@Rik12 

En dit vind je ook in mijn Telenet of je nog het goedkoopste en beste abbo hebt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jari_Opsomer
Experienced Meerweter
Berichten: 92
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Geen prijzen meer op de Telenet website? Schandalig!


@Master-Magic  schreef:

En dit vind je ook in mijn Telenet of je nog het goedkoopste en beste abbo hebt.


Als "Mijn Telenet" werkt tenminste...

Schermopname (895).png
Een internetprovider met de slechtste website die ik ooit ben tegengekomen, hilarisch. 

Voor zo'n prijzen (als je ze ironisch genoeg kan zien) mag je toch verwachten van een internetprovider dat:

1. Je geen NASA computer + 1 Gbps (met 50 Mbps upload, haha) nodig hebt om de website deftig te kunnen laden.
2. Je je diensten überhaupt kan raadplegen via "Mijn Telenet".
3. Er niet voortdurend technische problemen zijn. Ik heb op dit moment 2 klachten lopen bij de Ombudsdienst Telecom, thank god dat die bestaan.

0 Likes