Beantwoorden
Thomasm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Hallo,

 

Ik moet vaak herhaaldelijk opnieuw inloggen op de tv flow app via m’n Apple tv.

 

Dit gebeurd wekelijks soms zelf meer dan 1 per week.

 

telkens QR code scannen en inloggen. Op zich geen probleem maar wel vervelend voor de kinderen die ‘s morgens tv willen kijken. 

Kunnen mijn inloggegevens niet opgeslagen worden? 

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Tv flow Apple TV herhaaldelijk inloggen

239 reacties
JeffreyM89
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Say what?! Wereld gedichtendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Ze zullen toch niks meer aan de flow app veranderen. Begin 2023 zal flow ook omgezet worden naar Telenet tv.

Zware achteruitgang want vond de app veel beter dan de Telenet app.

Mijn ouders hebben ook de Telenet tv op een Apple TV en ze hebben zelfde problemen met inloggen. Maar als je iets opgenomen hebt ben je ook nog eens verplicht om naar de 1 min reclame te kijken. Bij flow app is er helemaal geen beperking op reclame. Telenet tv volgt ook totaal de richtlijnen niet van Apple TV. Helaas.

0 Likes
Noelis
Freshman Meerweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Alles op zijn plek! On a roll...

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Hey,  ik heb het sinds kort niet meer (hout vasthouden)

je mag 5 devices hebben die de app gebruiken.

Vroeger bij Yelo kon je die ook zien op de site.

Support heeft volgens mij de oude devices eruit gegooid waardoor ik nu 5 slots gebruik (2xMiTV/Apple TV/Ipad /Iphone)

Het gaat niet over simultaan gebruik maar geregistreerd gebruik lijkt me.

Al gadgetfreak zal het volgens mij wel terugkomen als er weer een apparaat vervangen wordt. Dus moet eens op zoek gaan naar een pagina waar ik die zelf kan beheren.

Dit is gemeld via de Telenet whatsapp groep voor Business klanten.

Hopelijk lukt het.

 

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Ik heb de Telenet TV app alvast (de app die zeer binnenkort Flow gaat vervangen) alvast geïnstalleerd (live tv kijken kan daar al in), en daar weer hetzelfde liedje: constant opnieuw inloggen...

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5197
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Ik meen me te herinneren dat de regels veranderd waren en dat indien het maximum aantal apparaten geregistreerd is, de nieuwe registratie de oudste vervangt.

0 Likes
JohanK
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Zelfde probleem met de telenet TV app op Sony TV. (Google TV) Iedere dag opnieuw inloggen, soms al na een paar uur. Kennelijk sleept Telenet dit probleem gewoon mee van de ene naar de andere app aangezien het probleem al 2 jaar bekend is, en Telenet het al 2 jaar aan het "oplossen' is.

 

0 Likes
DenC
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

TV opgezegd en nog geen moment spijt van. VRT-Max en VTM-Go werken veel beter met de helft aan reclame. Enkel GoPlay moet nog via een browser, daar zijn ze nog niet mee.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

GoPlay is eigendom van Telenet.

Toeval bestaat niet.

tjeuten
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Same here. Sinds enkele maanden gebruik ik de TV App op een Nvidia Shield Pro. In het begin ging alles redelijk vlot, sporadisch moest er eens opnieuw ingelogd worden. Maar nu de laatste weken/dagen is het gewoon constant. Minstens 1 keer per avond dat we opnieuw moeten inloggen, soms zelfs meerdere keren.

Alles (Shield zelf, TV App, ...) draait op de laatst beschikbare versies. Ook al eens TV App volledig gedesinstalleerd en cache verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd. Maar geen beterschap. Redelijk amateuristisch moet ik zeggen voor een bedrijf zoals Telenet.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

@tjeuten Hier vandaag de nieuwe beta geinstalleerd op mijn apple tv, en heb zelfs niet moeten herinloggen

iefbo
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Hier ook probleem op zowel Google TV en Apple TV.

Meerdere malen per week opnieuw inloggen in Telenet TV.

Is dit een manier om mensen toch een 2e TV box te laten huren? Dat is alleszinds wat mijn vrouw vraagt.

 

Hoe geraak ik aan die beta versie?

0 Likes
GeryD
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Complimentendag Star Wars Day On a roll... Handje vol!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Interessant.  Wist niet dat er een (public?) beta programma was voor de flow app?

Ik weet ook graag hoe je hierin eventueel kan deelnemen als er nog TestFlight zitjes zijn.

 

In het dagelijkse leven ben ik overigens product owner voor een software team, en heb naast het inlog issue ook wel zin om actief te helpen met end-user feedback.
Aan de app kan denk ik wel nog wat improvement gebeuren 🙂

 

Miss weet @Suzy iets?

 

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2673
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

De flow app loopt op zijn laatste weken

Binnenkort tv app van telenet tv gebruiken werkt nu zeer goed zonder problemen

Nog even geduld

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2673
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

(beta programma was voor de flow app)

Heeft geen zin stopt binnen kort zal iets anders zijn waar ze over hebben

iets nieuw voor de toekomst niet iets dat nu gebruikt wordt

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Om de verwarringen de wereld uit te helpen: de Flow app verdwijnt en wordt/is (je kan er als Flow klant al gebruik van maken) vervangen door de Telenet TV app. 

Hiervoor is ook een beta beschikbaar die je hier kan downloaden (Apple). De Telenet TV app is ook gewoon beschikbaar in de App & Google Play Store. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Joeri3
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Dag van de Chocolade Wereld gedichtendag Complimentendag Nog geen reader's digest? :-)

Herhaaldelijk inloggen op TV Flow-app op Apple TV

Als Flow klant lukt het mij nochtans niet in te loggen bij de TV app, zoals hier wordt aangegeven. 

0 Likes