|
26.296
netweters
|
163.454
antwoorden
|
|
21.965
vragen
|
Maak kennis met ons nieuwe aanbod! Geen packs meer, als klant kies je vanaf nu zelf welk Telenet bij jou past. En er is een Telenet voor iedereen, zowel voor nieuwe als bestaande klanten. Stel je combo helemaal zelf samen, van internetsnelheid tot aantal simkaarten, streamingdiensten, met of zonder tv? Jij kiest zelf wat je nodig hebt.
Ontdek het volledige aanbod op onze Telenet-website:
Weet je niet goed waar te beginnen? Vertrek makkelijk van slimme combo's die bij je passen en personaliseer ze naar wens.
De beste ervaring. Nog meer afgestemd op jou!
Promo's die je niet wil missen!
Er zijn ook tal van interessante promoties, voor zowel nieuwe als bestaande klanten. Stel zelf je perfecte Telenet-combo samen. Meer combineren is meer besparen.
@Moaner schreef:Lees ik goed blz 5 vaste lijn telefoon is €2 per maand of heb ik iets gemist.
Je hebt het gemist, want dat kwam hier al ter sprake 🤔
En inderdaad, vaste telefonie kost nu 2€
Meer nog: in de nieuwe vaste telefonie is onbeperkt bellen inbegrepen naar Belgsiche nummers (vast en mobiel) tijdens spits en daluren.
Oude vaste telefonie (Freephone Europe) was gratis bellen tijdens daluren (en 2000 minuten EU).
Wat een sm**rlapperij bij Telenet: ik heb mijn TV digicorder behouden en als ik nu een TV box wil halen kan dit niet meer of ik ben mijn One abonnement kwijt en kan een pak meer gaan betalen voor aparte onderdelen. Willen die nu echt hun laatste klanten kwijt? Zonder verwittigen, zonder aankondigen, Ik ben razend.
Ik ben toevallig vandaag mijn oude modem gaan inruilen voor een CV8560E en mijn oude decoder voor een TV-BOX. Ik had een One for one en heb die nog altijd, daar is niets aan veranderd.
volgens hun website wel en ook volgens hun chatbox: digicorder omruilen voor box is vanaf nu nieuw abonnement en One kwijt.
Ik was zelfs van plan om mijn abo te wijzigen naar een nieuwe combo maar omdat de medewerker de nieuwe modem en tv-box al in het systeem gezet had, ging dat niet en moest ik bij mijn One-abo blijven. Ik kan het natuurlijk wel omzetten naar die combo via mijn telenet.
@Dirk_H schreef:volgens hun website wel en ook volgens hun chatbox: digicorder omruilen voor box is vanaf nu nieuw abonnement en One kwijt.
Waar op de website kan jij dit zien?
Geld teld. Ik heb ook nog een digicorder. Kijk life tv en neem programma's op op de harde schijf. De rest van heel dat cloud gedoe en terugkijken doe ik niet. Betaal nu 22 euro per maand, 264 euro per jaar. Internet heb ik al jaren bij een andere provider waar ik geen klagen over heb. Nu wil telenet dat ik ,speciaal voor hun, nog eens internet appart in huis haal voor hun tv box. Kostprijs internet + tv 81 euro. 972 euro per jaar dus. Ik ben niet van plan om mijn heel internet gebeuren over hoop te gooien, mailbox en dergelijke om bij hun internet te nemen enkel voor de tv. Dan spreek ik niet over de aanpassingen die ik in mijn huis moet gaan doen om van hun kastje een utp kabel naar mijn bureau ruimte te leggen. Dat men alles digitaal wil doen via 1 netwerk begrijp ik wel maar de mensen beetje met de rug tegen de muur zetten en dan een internet+tv pak verplichten om enkel tv te zien is niet echt klantvriendelijk tegenover jaren lange klanten. Het kostenplaatje is in vergelijking met wat ik nu betaal voor de tv veel te hoog. En zomaar even alles aanpassen kost ook al wat geld dus geen echte fijne zet van telenet.
Waarom zou je dat doen, het is veel duurder. Voor je gratis esim moet je 10€ per maand dokken, alles is duurder.
@Suzy de site wordt gemeld in een site met link naar hier ook 😉
dus al wie nog een digicorder heeft.
dan is hij of zij bij de stopzetting van de digicorders door telenet verplicht tot de volgende keuze.
-ofwel geen digitale tv meer via telenet(uitgezonderd play sports).
-ofwel onbeperkt vast internet nemen.
@Dragonheart Ik zit ook in hetzelfde schuitje zoals jou, wel met een CI+ en betaal ook maandelijks nu 22€,
dat bestaat sinds vandaag ook niet meer, dus enkel nog tv mogelijk met internet aan 71€
weet niet waar je die meerkost haalt dit ter zijde,
maar al eens gedacht aan de apps te gebruiken voor Vlaamse tv, of base nemen dat goedkoper is, of een 1malige aankoop van een Android of Apple TV box en alles via apps bekijken?? Ok geen opname mogelijkheid, als je nog wilt opnemen dan kan je tv Vlaanderen app nemen aan 10€ per maand, is goedkoper dan je 22€ maandelijks.
en die TV box heeft geen utp nodig, werkt ook met wifi mits je wifi verbinding goed is en je snelheid niet daalt ‘s avonds.
Belangrijk nieuws van de Telenet helpdesk: de info is fout op hun website en op de automatische chatbox. Je behoudt One wanneer je enkel de Digicorder omruilt.
en wat met zaken zoals 'safesurf' en gratis datasim e-sim ...
vind ik precies niet direct iets van terug.
Nu betaal ik geen huur voor de digcorder wat met de tv box wel moet. Ik heb nu 500Mbps internet met een andere provider. Als ik dit wil kom je niet toe met 71 euro. 71 euro internet + tv is 200 Mbps internet bij telenet. Staat nu op hun website. Deze is trouwens pas aangepast en nu is volgens wat ik zo snel gezien heb alles nog duurder geworden. Staat trouwens nu ook op HLN nieuws.