|
26.296
netweters
|
163.454
antwoorden
|
|
21.965
vragen
|
Maak kennis met ons nieuwe aanbod! Geen packs meer, als klant kies je vanaf nu zelf welk Telenet bij jou past. En er is een Telenet voor iedereen, zowel voor nieuwe als bestaande klanten. Stel je combo helemaal zelf samen, van internetsnelheid tot aantal simkaarten, streamingdiensten, met of zonder tv? Jij kiest zelf wat je nodig hebt.
Ontdek het volledige aanbod op onze Telenet-website:
Weet je niet goed waar te beginnen? Vertrek makkelijk van slimme combo's die bij je passen en personaliseer ze naar wens.
De beste ervaring. Nog meer afgestemd op jou!
Promo's die je niet wil missen!
Er zijn ook tal van interessante promoties, voor zowel nieuwe als bestaande klanten. Stel zelf je perfecte Telenet-combo samen. Meer combineren is meer besparen.
Onder "Mijn producten" staat bij mij toch een knop "Check je voorstel". Redelijk makkelijk toch?
Bij mij werkt het wel niet "We moeten het even van je overnemen. Bel ons even op." maar ik ga er vanuit dat ik een uitzondering ben en dat het voor anderen wel gewoon werkt.
@alien51 schreef:Het is wel niet mogelijk (of erg moeilijk) voor bestaande klanten om een simulatie te maken met de nieuwe tarieven op de site. Waar/hoe kan ik dit doen ? Ik heb nu One for 3 + TV Iconic voor €153.
Via de prijslijst: https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/algemeen/voorwaarden/prijslijst-telenet
Je hebt nu One for 3 met 3 unlimited GSM's (€129), vaste telefoon (+2€) en TV Iconic (24€ incl. één TV-Box)
In de nieuwe prijslijst vind je de vergelijkbare producten:
-----------
------------
Waar je eventueel kan op besparen:
Simulatie:
Als je een Smartphone hebt met 2 SIM slots (de meeste tegenwoordig) kan je een gratis data sim bestellen:
met de eerste SIM (met GSM nummer) kan je (onbeperkt) bellen, met de 2de SIM (data SIM) kan je (onbeperkt) surfen/streamen.
Aan jouw om zelf samen te stellen wat je echt nodig hebt, maar je zal goedkoper uitkomen dan met je huidige One for 3 van 153€ ?
@WG94 schreef:Onder "Mijn producten" staat bij mij toch een knop "Check je voorstel". Redelijk makkelijk toch?
Bij mij werkt het wel niet "We moeten het even van je overnemen. Bel ons even op." maar ik ga er vanuit dat ik een uitzondering ben en dat het voor anderen wel gewoon werkt.
Je bent geen uitzondering, bij mij al van het eerste product dat ik wil toevoegen: "We moeten het even van je overnemen"
Misschien moet Telenet wel - zonder dat je moet inloggen - een echte Simulatietool maken
Want met de "test je voorstel" knop, kom je al in een sort bestelmodus terecht 🤔...
Ik was de laatste verhoging vergeten. €105 ipv €119. Nog beter 🙂
Hieronder was ook het voorstel dat ik aangenomen heb. Ik had ook al kortingen lopen, daardoor betaalde ik €119.
@flip1953 schreef:
Je bent geen uitzondering, bij mij al van het eerste product dat ik wil toevoegen: We moeten het even van je overnemenMisschien moet Telenet wel - zonder dat he moet inloggen - een Simulatietool maken
Want met de "test je voorstel" knop, kom je al in een sort bestelmodus terecht.
Je kan ook gewoon uitloggen of "Bestel voor een tweede verblijf" doen: Maak je combo internet, mobiel en meer | Telenet
@waterrat1978 schreef:
ik heb momenteel nog een digicorder en het goedkoopste internetabonnement(150gb per maand).
het moment dat telenet zou stoppen met de digicorders,
als ik op dat moment eventueel bereid zou zijn om een tv-box te nemen.
ben ik dan ook verplicht om over te stappen naar het nieuwe tv-abonnement?
(of kan je met een eventuele overstap van digicorder naar tv-box,
het goedkoopste internetabonnement van 150gb per maand toch behouden?).
@waterrat1978 Als je jouw Digicorder huurt, kan je gewoon een omruiling doen van jouw toestel. Je bent dan niet verplicht over te stappen op het nieuwe tv-abonnement. Je kan dan jouw huidige abonnement blijven behouden.
Hier hetzelfde probleem, hebben jullie toevallig een Telenet TV Flow abonnement?
Er lijkt voorlopig een probleem te zijn met deze abonnementen bij het openen van de tool, telenet is er van op de hoogte en werken aan een fix.
Bij de nieuwe producten lijkt er geen optie meer te zijn voor TV zonder digibox?
Als dit het geval is zal het uitkijken worden naar een andere provider.
Ik zie geen mogelijkheid meer om tv flow te kiezen. Je moet nu de tv box nemen en verplicht huren . Je kan nog verder met de app maar daar heb je geen terugkijk ter beschikking. Dus was net overgegaan naar tv flow en nu is het er niet meer ! Kan dit blijven aanhouden maar eens je iets wijzigt ben je toch gezien. !
Titel gewijzigd door Eline (mod) | Vorige titel: Tv flow
Wou check en smile doen maar, kreeg dit te zien 🤣
Dank voor het antwoord moderator christoff.maar stel op het moment dat telenet stopt met de digicorders.stel dat ik op dat moment zou overstappen naar het compact signaal of mijn tv abonnement volledig zou stopzetten op dat moment.kan ik in dat geval mijn huidig internetabonnement van 150gb per maand behouden?ik heb een pack met internet aan 150gb volume per maand in combinatie met tv kijken via een digicorder.
Door een technisch probleem kunnen we je gegevens momenteel niet opvragen. Probeer je later nog eens?
@waterrat1978 Dat compact signaal zal tegen dan ook verdwijnen en een abonnement op compact signaal is nu ook niet meer te gebruiken omdat het niet meer bestaat, je zal dus moeten overgaan op internet met tv box.
De Front Office van Telenet gaat nog nooit zo vaak van Starlink hebben gehoord.
Met een prive venster kan je gemakkelijk een berekening maken
Let wel op daar zijn promo's op berekend die moet je aftrekken