24749
netweters
|
152310
antwoorden
|
20690
vragen
|
Na de update werkt de app niet meer op ( mijn ) android 6 toestel.
Blijkbaar wordt dit toestel niet geregistreerd.
De enige boodschap die ik krijg is: Deze video kan niet worden afgespeeld (-2033)
Specs toestel: wiko Lenny 3 android 6.
Zijn er nog toestellen die problemen geven?
( Is gemeld bij Telenet)
Hier alles ok met Samsung A9. Toestel moest terug geregistreerd worden zoals opgegeven en alles werkt perfect?
Greotjes,
Luc
@louishufk vandaag heeft de Telenet TV-app inderdaad een update gekregen op zowel iOS als Android. Dit is een verplichte update, de oude versie kan je dus niet meer gebruiken. Maar de app updaten via de Google Play Store of App Store en erna je toestel opnieuw registeren zou voldoende moeten zijn. Ook na deze handelingen lukt het niet voor jou om de app te gebruiken?
Het toestel wordt niet geregistreerd.
Op een toestel met android 10 en op de site gebeurt dat automatisch. Met het toestel op android 6 gebeurt dit niet. Het is wel aangemeld, men kan alles zien staan, o.a. opnames, maar men kan niets bekijken.
Lukt me langs geen kanten om op iPhone in te loggen met nieuwste versie. Steeds melding dat inloggen mislukt is, verschillende logins geprobeerd. Nieuwste ios, iPhone 11pro. Deeleten en opnieuw installeren ook geen resultaat.
Ik kan inloggen als ik mijn account nummer gebruik, maar dan moet ik een profiel aanmaken, doe ik dat ja, dan zegt het dat het al bestaat. Log ik in met mijn email op die account, lukt het niet.
@Suzy blijkbaar zijn er toch verschillende login problemen. Zelf heb ik ook al testen gedaan maar heb geen enkel probleem. Kan het zijn dat er achterliggend nog iets niet goed door loopt?
@Marc9820 schreef:Lukt me langs geen kanten om op iPhone in te loggen met nieuwste versie. Steeds melding dat inloggen mislukt is, verschillende logins geprobeerd. Nieuwste ios, iPhone 11pro. Deeleten en opnieuw installeren ook geen resultaat.
Hier geen issues. Zelfde telefoon, ook laatste IOS.
Je hebt toch een TV box he ? De Telenet TV app is enkel voor klanten met een TV box.
Heb je een Digibox/digicorder dan gebruik je de Yelo Play app.
Ook met een andere iPhone en een andere account lukt het niet om in te loggen.
Daar krijg ik nu de melding dat profiel tijdelijk geblokkeerd is.