Beantwoorden
NofanTasi
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 480
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Kan je Yelo Play behouden als je een TV-box neemt?

Wellicht een FAQ.

Als men DigiCorder (AD2100 meerbepaald) vervangt door TV-box, behoudt men dan (ja/nee) Yelo? Ik vraag het om de Kodi Yelo addon functionaliteit (Live TV) op media players niet te verliezen.

Dank.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: TV-box / Digicorder Yelo

 

{*niet* 'like'-en aub}
0 Likes
8 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan je Yelo Play behouden als je een TV-box neemt?

@NofanTasi snel en simpel nee, de telenet box gebruikt een ander systeem als app en online.

 

digibox/corder met HDD heeft Yelo app

Telenet box heeft de telenet tv app.

 

https://www2.telenet.be/ontdektvapp


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
NofanTasi
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 480
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Kan je Yelo Play behouden als je een TV-box neemt?

@Master-Magic  Hartelijk dank voor snelle reactie! Als men van digicorder naar tv-box verandert, moet men dan dus ook van Telenet TV abonnement en/of Telenet bundel veranderen? In huidige bundel zit namelijk Yelo.

{*niet* 'like'-en aub}
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan je Yelo Play behouden als je een TV-box neemt?

@NofanTasi de nieuwe app of online optie wordt automatisch aangepast van zodra je een tv box neemt, je kan nooit op 1 digitale tv lijn de 2 systemen draaien, of je moet een 2de digitale tv lijn aanvragen zodat je de digibox/corder en telenet tv box kan gebruiken.

je abbo blijft digitale tv of je pack wigo..


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
NofanTasi
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 480
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Kan je Yelo Play behouden als je een TV-box neemt?

Jammer, het weze zo. Dank voor bevestiging.

Voor alle duidelijkheid, de vraag is niet naar combinatie 'digibox/corder + telenet tv box', maar naar combinatie 'yelo + telenet tv box'. Bijvoorbeeld: een persoon kijkt (met tv box) in living op groot scherm (klassieke TV), en, een andere persoon (ik) kijkt live met Yelo Kodi addon op CoreELEC media player in andere kamer. Toegegeven, ik kijk erg weinig, en vooral, naar publieke (VRT) zenders of naar Netflix of naar Streamz. Maar, heel uitzonderlijk, ook eens live naar VTM (live voetbal nationale ploeg), bijvoorbeeld. Als die mogelijkheid wegvalt simpelweg omdat digibox/corder door telenet tv box wordt vergangen, dan hou ik voorlopig de huidige DigiCorder tot er misschien ooit een geschikte Kodi 'TV-box' compatibele addon verschijnt (als huidig Yelo compatibel addon alternatief) voor Telenet TV-box gebruikers.

{*niet* 'like'-en aub}
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan je Yelo Play behouden als je een TV-box neemt?

@NofanTasi spijtig genoeg is het het ene of het andere, beiden samen kan niet zonder een extra digitale tv lijn aan te vragen, 

wie een CI module gebruikt die heeft ook Yelo als optie nog, misschien dat dit nog een optie is maar denk dat dit dan ook op een 2de lijn moet omdat de digicorder/box en telenet box nooit op 1 lijn kan omdat het 2 verschillende systemen zijn.

ooit komt iedereen op de telenet tv box.

voor de app van de telenet tv box is er wel een android en apple app, maar weet niet of het op uw systeem zal werken,

ik heb bv Yelo en een android ontvanger met bv kodi op en ik kan ook geen Yelo meer installeren, vroeger kon dit wel nog om een vb te geven, de app is ook aangepast dat dit niet kan op bepaalde android boxjes.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan je Yelo Play behouden als je een TV-box neemt?

@NofanTasi 

Als je de TV-Box hebt, dan is de app Telenet TV of browsen naar telenettv.be.

NofanTasi
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 480
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Kan je Yelo Play behouden als je een TV-box neemt?


@janne_man  schreef:

@NofanTasi 

Als je de TV-Box hebt, dan is de app Telenet TV of browsen naar telenettv.be.


@janne_man : Dank, inderdaad ..., dat begrijp ik stilaan: zoals @Master-Magic reeds liet weten. Ik had enigszins gehoopt dat men (zoals nu) ook nog, met Kodi (op een aantal daarvoor speciaal geinstalleerde CoreELEC media players, op een aantal verschillende plaatsen), verder kon blijven genieten van het Live TV aanbod, via de Yelo Kodi addon, met de Telenet account login, met 'digitaalTV' abonnement: net iets ruimer, en net iets flexibeler voorzien. Maar niet zo dus.

{*niet* 'like'-en aub}
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Kan je Yelo Play behouden als je een TV-box neemt?

Neen, en voor jou ook niet onbelangrijk: TV box niet in combinatie met een modem only.

Vraagje: die Yelo Kodi addon, is dat iets wat ontwikkeld is door Telenet, of door de community?

EDIT: ik zie het nu, het is een open source projectje: https://kodi.tv/addon/plugins-video-add-ons/yelo


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes