Beantwoorden
d4e666
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! It's your first party!

Mijn Telenet laadt traag

Mijn internet werkt snel, tenzij er egens "telenet.be" in het adres verschijnt, dan is het MINUTEN wachten tot er iets verschijnt, en dan te denken dat ik verbonden ben met hun eigen modem. Gewoonweg schandalig. 

 

En de eerste idioot die durft zeggen dat het probleem bij mij zit: waarom werkt de rest van internet dan wel zoals het hoort????

 

tags: dikke brol, belachtelijke tags die NIET vrij te kiezen zijn: GEEF DAN EEN LIJST IPV EEN TEKSTVELD IDIOTEN

en de telenet helpdesk is ook al niet veel soeps, het enige dat telenete kan is je als klant laten rondhuppelen op hun website.

 

Titel gewijzigd door MarianneM | Vorige titel: snelheid telenet diensten

0 Likes
31 reacties
PatrickBE
Freshman Meerweter
Berichten: 68
Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

Mijn Telenet laadt traag

ook welkom

Lansa-be
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Mijn Telenet laadt traag

Jah, zo ga je zeker hulpzame mensen aantrekken. 🙄

 

mijn telenet is inderdaad niet het snelste, maar vraag je zelf eens af hoe dikwijls je deze website nodig hebt?

 

Ik gebruik het misschien één keer per maand om iets in te stellen of een rekening op te halen.


Kan me moeilijk voorstellen dat ik het zo geregeld gebruik, dat ik het nodig vindt om een account te maken op een forum en zoiets te plaatsen. Met dan het idee dat de mensen me wel serieus zullen nemen.

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Mijn Telenet laadt traag

@d4e666 Met een andere modem niet van Telenet,zul je helemaal niet op hun website geraken.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mijn Telenet laadt traag

@d4e666  Ik heb het net geprobeerd naar "mijn telenet". Inclusief het intikken van de url en van mijn login en paswoord ben ik binnen de 30 seconden op die blauwe tegeltjes. Ik vind dat behoorlijk omdat dit een samenvatting is van gegevens die her en der moeten opgehaald worden. Als ik dan naar "mijn thuisnetwerk" klik duurt dat +- 10 seconden om de gegevens op te halen.  Maar ik ben al wat ouder, bij mij moet het dus niet meer zo flitsend zijn zeker 😁🤣. Als ik maar zie wat ik wil en moet zien.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Mijn Telenet laadt traag

@d4e666 Probeer eens uw dns op 1.1.1.1 of 1.0.0.1 te zetten. Ik weet niet welke internet snelheid je hebt maar bij mij is het op 3 seconden open de site van www.telenet.be of mijn telenet.

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Mijn Telenet laadt traag

Of je nu 150Mbps hebt of 1Gbps,een site gaat even snel open.

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Mijn Telenet laadt traag

@robatoras alles hangt af van de server die de website host en het internet ervan. Het zou erg zijn als 150 mbps hetzelfde zijn dan 1gbs... Als dit hetzelfde is zou het niet hoeven te bestaan... Ik zie een duidelijk verschil bij de laadtijden van bijvoorbeeld Netflix en youtube. Als je geen verschil ziet heb je internet problemen 🙂


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Mijn Telenet laadt traag

Ik blijf er bij.

Beiden dezelfde site openen zoals (Telenet.be) werkt met 150Mbps en 1Gbps evensnel.

Je zou gek zijn 1Gbps te nemen om alleen maar sites te openen.Downloaden en uploaden is wat anders.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mijn Telenet laadt traag

@robatoras 

 

Een website openen, dat valt dus niet onder downloaden volgens u?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Mijn Telenet laadt traag


@d4e666  schreef:

...

tags: dikke brol, belachtelijke tags die NIET vrij te kiezen zijn: GEEF DAN EEN LIJST IPV EEN TEKSTVELD IDIOTEN

en de telenet helpdesk is ook al niet veel soeps, het enige dat telenete kan is je als klant laten rondhuppelen op hun website.


Weet dat iedereen die hier op De Netweters vertoeft ook maar gewoon probeert te helpen. 😉

 

Wilde daarnaast even inpikken op wat je hierboven zegt. Tags kan je zelf kiezen en zijn niet verplicht bij het schrijven van een onderwerp. Van labels daarentegen, moet je minstens één selecteren en dit kan uit de lijst die je er vlak onder ziet staan. 

Voor het bord Telenet apps & platformen ziet die lijst er zo uit: 

Suzy_0-1625857792216.png

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mijn Telenet laadt traag

@d4e666  

Heb net eens gekeken maar er is niks bijzonders of een probleem met de site. Ook ik heb een rechtstreekse verbinding met de kabel en merk er geen enkele vertraging in. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
KelvinUceta
Freshman Veelweter
Berichten: 174
De magic number! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! BINGO!

Mijn Telenet laadt traag


@d4e666  schreef:

Mijn internet werkt snel, tenzij er egens "telenet.be" in het adres verschijnt, dan is het MINUTEN wachten tot er iets verschijnt, en dan te denken dat ik verbonden ben met hun eigen modem. Gewoonweg schandalig. 

 

En de eerste idioot die durft zeggen dat het probleem bij mij zit: waarom werkt de rest van internet dan wel zoals het hoort????

 

tags: dikke brol, belachtelijke tags die NIET vrij te kiezen zijn: GEEF DAN EEN LIJST IPV EEN TEKSTVELD IDIOTEN

en de telenet helpdesk is ook al niet veel soeps, het enige dat telenete kan is je als klant laten rondhuppelen op hun website.

 

Titel gewijzigd door MarianneM | Vorige titel: snelheid telenet diensten


Hei @d4e666,

 

Helemaal met je eens, een echte schande, ik raad je Proximus aan, het zal veel sneller gaan!

2021-07-10_07h05_56.png

Straf, "...MINUTEN wachten tot er iets verschijnt..." om een account aan te maken om te klagen, 2 opties:

  1.  Lazy day, niets anders te doen
  2. Puberen

Btw, dit doet me denken aan een lied van "The Cranberries" het probleem zit "in your head
Zombie, zombie, zombie-ie-ie..."

 

Grtz...

 


Dubito, ergo sum
MOBO: ASUS TUF Z690-PLUS - CPU: Core i9-12900K - AIO: Corsair H100i Elite LCD
RAM: 32 GB DDR4 3200 Ghz - GPU: MSI GeForce GTX 1660 SUPER 6G
OS: Win 11 Pro
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mijn Telenet laadt traag

@KelvinUceta  @d4e666  Ik weet niet wat er bij jullie aan de hand is maar bij mij opent de site binnen de 10 seconden en nog geen 20 seconden later zit ik op de instellingen van mijn thuisnetwerk.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
KelvinUceta
Freshman Veelweter
Berichten: 174
De magic number! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! BINGO!

Mijn Telenet laadt traag


@igvfer  schreef:

@KelvinUceta  @d4e666  Ik weet niet wat er bij jullie aan de hand is maar bij mij opent de site binnen de 10 seconden en nog geen 20 seconden later zit ik op de instellingen van mijn thuisnetwerk.


Hahahaha... bericht volledig lezen, hé! In mijn geval was het ironisch bedoeld.

 

Grtz,

 


Dubito, ergo sum
MOBO: ASUS TUF Z690-PLUS - CPU: Core i9-12900K - AIO: Corsair H100i Elite LCD
RAM: 32 GB DDR4 3200 Ghz - GPU: MSI GeForce GTX 1660 SUPER 6G
OS: Win 11 Pro