24750
netweters
|
152310
antwoorden
|
20690
vragen
|
Goede namiddag,
Sinds enkele dagen krijg ik de pagina voor modem instellingen (zowel info, ipv4 als ipv6 tabbladen) niet meer juist geladen. Onderaan screenshots van het probleem.
Standaard werk ik op MacOS 10.15.7 via Chrome, volgende zaken heb ik al geprobeerd:
- Cache leeggemaakt
- Pagina via Safari op MacOS geladen
- Pagina via iPhone geladen
- Pagina op Windows 10 pc geladen
Ik krijg op elk systeem hetzelfde resultaat, ik veronderstel dus dat dit probleem bij Telenet ligt en niet bij mij.
Iemand hier hetzelfde probleem en is Telenet hiervan op de hoogte?
Alvast bedankt
Ik heb dit een tijd geleden aan de hand gehad onder Windows met Fx. Raar genoeg werkte het onder Android wél met Fx. Momenteel is alles terug normaal.
Die problemen op 'Mijn Telenet' zijn al een tijdje bezig hoor. Ik vermoed dat er hard wordt gesleuteld aan enkele technische vernieuwingen voor die pagina's.
In het begin kon je helemaal de 360º Pods niet zien. Wekelijks kon je merken dat eraan gewerkt werd. Eerst door hun naamstring toe te voegen aan die pagina en later door hun afbeelding. Details kan je nog niet opvragen want dat resulteert nog in een foutmelding. Voor iedereen zal dit wel een andere ervaring zijn aangezien het netwerk er steeds anders kan uitzien.
Het is wel jammer dat het zo lang duurt...
OK, dat verheldert één en ander, maar het zou Telenet sieren moesten ze hierover klaar en duidelijk communiceren. Nu tasten wij in het duister en zoeken er maar op los ....
Op zijn minst een post hier op de Netweters zou al heel wat vragen voorkomen ....
Het probleem ligt inderdaad niet bij jou. Heb sinds enkele dagen hetzelfde voor.
Ik ga er vanuit dat op de één of de andere dag dit probleem wel zal opgelost zijn.
@Ex-Netweter & @Luvan We hebben nog wat extra informatie nodig voor onze collega's zodat ze dit verder kunnen nakijken.
Kunnen jullie mij even via een privébericht volgende gegevens bezorgen:
- Telenet klantnummer
- Type modem
- Browser(s) die getest is/zijn
- Login
@BillyX Merk jij hetzelfde op? Dan mag je mij ook even bovenstaande gegevens bezorgen aub.
@BillyX Merk jij hetzelfde op? Dan mag je mij ook even bovenstaande gegevens bezorgen aub.
@Bjarne Ik heb voorlopig nog het probleem dat er bij 'Mijn thuisnetwerk' geen afbeelding staat bij mijn WiFi Powerline (internet bijstation). Daarnaast worden mijn Plume Pods nu netjes getoond maar van zodra ik hier wat extra details van opvraag verkrijg ik de melding "Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw." Details opvragen van de Powerlines lukt overigens wel.
Ik weet dat Telenet niet adviseert om de Powerlines samen te gebruiken met de Plume Pods. De Powerlines worden gebruikt om ergens verder weg WiFi te creëren. Het signaal van de Plume Pods is hier helemaal niet aanwezig. Er is dus geen interferentie tussen die twee en het werkt overigens perfect. Ik zou anders misschien nog drie extra Plume Pods moeten installeren om die afstand te overbruggen en dat is een beetje teveel van het goede.
Hallo, @BillyX Bedankt voor je melding. De hinder dat er geen afbeeldingen getoond worden, is reeds in onderzoek.
Als je nog steeds geen details van de instellingen kan zien van over Plum Pods, geef dan gerust je klantnummer door via een privébericht. Dan kunnen we dit mee laten nakijken.
Gr