Beantwoorden
Joannes
Professional Beetjesweter
Berichten: 19
Wereld gedichtendag Twee handen vol! Vernieuwde Telenet Webmail? Leesbeest!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Mijn telenet : Als ik klik op thuisnetwerk gebeurt er niets! Nog mensen met dit probleem?

mvg

 

Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en thuisnetwerk

476 reacties
FVDM
Experienced Veelweter
Berichten: 255
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Ja hoop doet leven.

Een tijdje niet gewerkt bij u.

Bij mij al 6 weken niet.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Ik kan ook terug alles doen in "mijn telenet - uw thuisnetwerk". Misschien morgen ineens ook weer niet meer, maar vandaag dus wel ..


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Eric
Professional Weetjesweter
Berichten: 26
It's your ninth party! Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

In 2023 viert John Porter zijn tiende verjaardag als CEO bij Telenet, maar daar wacht de Australische Amerikaan niet op om een nieuw hoofdstuk te beginnen bij de grootste Vlaamse telecomoperator. Hij stoomt Telenet klaar voor een tijdperk waarin het niet meer het alleenrecht heeft op ultrasnel internet. "Onze klanten moeten voor altijd klant willen blijven."

 
 

 

Voor het eerst sinds lang kan CEO John Porter nog eens uitgebreid praten over de strategie van Telenet. De grootste telecomoperator in Vlaanderen - meer dan één huishouden op de twee is er klant - kon tot nu niet veel communiceren over verschillende hete hangijzers. Maar in 2023 verandert dat, en aan Trends geeft hij exclusief een voorsmaakje. "Ik ben meer dan optimistisch, ik ben zelfs super excited", zegt Porter die de Amerikaanse en Australische nationaliteit heeft. "In het komende half jaar landen belangrijke dossiers bij Telenet. We zullen vergevorderd zijn met de uitrol van 5G, hopelijk krijgen we een positief antwoord van de toezichthouder over onze samenwerking met Fluvius, en tegen maart worden al onze klantenrelaties op een nieuw softwareplatform beheerd. Dan kunnen we onze klanten veel beter helpen, onder meer omdat we beter kunnen voorspellen wat ze nodig hebben."?????????
...

De Wachter Eric
Eric
Professional Weetjesweter
Berichten: 26
It's your ninth party! Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Beste,het gaat niet alleen over mijn telenet maar over het algemeen telenet is niet meer telenet van vroeger.

De Wachter Eric
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet


@Eric  schreef:..
Dan kunnen we onze klanten veel beter helpen, onder meer omdat we beter kunnen voorspellen wat ze nodig hebben.

Laat met effe critisch, sarcastisch of cinisch blijven.

Als je eerst alles laat rotten is het niet moeilijk om beter te helpen dan tijdens de verrotting.  Trouwens wat betekent beter helpen als je niet aangeeft tegenover wat beter? Voor mij hoeft het niet beter te zijn, Als Telenet de klanten goed helpt is is iedereen tevreden. Elkeen die dit leest heeft andere noden. Wat de klanten nodig hebben is ook weer zoiets nietszeggend. De klanten is een verzameling van verschillende (en zelfs tegenstrijdige) noden.

Veel geblaat en weinig wol.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5295
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

@Eric 
dus die veranderingen op IT gebied duren nog tot maart??? 
amai nog 2 maand problemen 😮 

vrees dat er veel gaan veranderen van provider….


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Eric
Professional Weetjesweter
Berichten: 26
It's your ninth party! Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Met je eens.

De Wachter Eric
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

@Master-Magic vrees dat er veel gaan veranderen van provider….

Waar naar toe?Bij elke provider hoor je klachten.Wil je links

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

@Master-Magic 

10 Gbps fibertechnologie, veruit het snelste internet van België

Met Ultra Fiber beschikbaar vanaf eind februari in Brussel, Antwerpen, Namen, Gent en Luik

 

Jij doet zo precies  dat ineens vanaf eind februari iedereen 🙄 10Gbps ga krijgen.Enkel bedrijven,niet particulieren.

Telenet is ook al lang bezig met uitrol FTTH.Nieuwe verkavelingen,nieuwe wijken.

Met 1Gbps dat iedere Telenetter vandaag kan nemen,kunnen we nog jaren verder,de meesten komen vandaag vlot toe met 40Mbps up,en 75 of 100Mbps is meegenomen.

Trouwens voor die enkelingen die nog hogere snelheden willen,Telenet is ook al bezig met Docsis4.0   die 6Gbps down en 2Gbps up aan kunnen.Zonder straten of stoeppen te moeten openbreken.

FVDM
Experienced Veelweter
Berichten: 255
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Juist bij elke provider zijn er klachten , maar bij Telenet is het er nu toch ver over of vindt u van niet ?

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Ikzelf mag niet klagen,ik kan vlot op mijn thuisnetwerk.

Telenet weet er van,je kan alleen maar wachten,tot dit probleem is opgelost.

Of wat ga je doen,elders gaan?

Als je FTTH niet kan krijgen,zul je tevreden moeten zijn met max 90/30Mbps over koper.

Of minder indien je niet dicht bij de Rop internet verdeler woont,en dat kan zakken tot 50 en zelfs maar 30Mbps downspeed.

Of naar Orange max 400/40Mbps over het Telenet netwerk.

FVDM
Experienced Veelweter
Berichten: 255
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Ik begrijp als ge geen probleem hebt, ge het relativeert, maar na 6weken het probleem nog niet is opgelost .....

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

 

Na 6 weken nog niet opgelost  IS NIET NETJES VAN TELENET

 

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5229
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Ik ben intussen ook de gelukkige winnaar van de nieuwe lay-out en inderdaad...

netwerk.png

 

En mijn naam is opeens veranderd van Bjørn naar Bjørn oid. Het uitklapmenu rechtsboven werkt ook niet goed. Wij zijn de betatesters zeker? 😁

Edit: Mobiel doet het ook niet.

mobiel.png

 


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
FVDM
Experienced Veelweter
Berichten: 255
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Mijn thuisnetwerk op Mijn Telenet werkt niet

Bij mij is het

Telenet.png

Ik hoop dat dit niet betekent nog 404 wachtenden voor mij.  😭