24748
netweters
|
152290
antwoorden
|
20688
vragen
|
Mijn telenet : Als ik klik op thuisnetwerk gebeurt er niets! Nog mensen met dit probleem?
mvg
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en thuisnetwerk
@sb schreef:...
Wij zijn de betatesters zeker? 😁
Neen Bjørn, door de besparingen heeft Telenet beslist om de alfa test te laten doen door de hele gemeenschap (die moeten ze toch niet betalen en dat gezeur dat gaat wel over), een kleine ploeg zal dan later de beta-test doen.🤢😖😭😀
Master-Magic
Ik wist dat , die uitleg was maar voor de lol, sorry. 😀
SB,
Voor besparingen hebben ze ook "ø" weggelaten uit hun alfabet en dan krijgt ge zulke toestanden .😎
Nog dit,tot bij iedereen 'Mijn thuisnetwerk'in orde komt.
Er gebeurt wel overal iets bij providers.
En doen alsof ze uit hun neus bloeden.
Illegale tewerkstelling bij uitrol fiber op Proximus-werven - Nieuws - Data News (knack.be)
De Sutter roept Proximus-CEO Boutin op matje over sociale inbreuken | De Tijd
iemand al ervaring met starlink?
Zijn er mensen met OneUp waar 'Mijn Telenet' niet werkt.
Hier nooit ondervonden.
Of is dit probleem regio gebonden?
off topic
Je vraag gaat over iets heel anders. Je zou best hiervoor een nieuwe vraag stellen in de plaats van ergens anders in te haken.
@sb schreef:Ik ben intussen ook de gelukkige winnaar van de nieuwe lay-out en inderdaad...
Helaas voor mij inmiddels hetzelfde. Gisteren een outage in de wijk gehad, waarna Ipv6 niet goed werkte. Moest even in de kelder een modem-reset doen, omdat deze nu niet via mijn telenet mogelijk was. Zo kwam ik erachter dat ik nu ook betroffen ben.
ik krijg inmiddels deze error als ik wil overschakelen naar oneUp. Hij wil mijn thuislocatie vastleggen en dan loopt het fout.
Daar gaat de eindejaars promo... (ik had natuurlijk eerder kunnen overstappen kans verkeken)
Moest ik u zijn , zou ik toch Telenet-klantendienst proberen ( ik zeg wel proberen) te contacteren , het is hun fout dat ge niet kunt overstappen.
Stap 1 is bij mij al OK ttz de fiber ligt bij mij al binnen
Heb toch ‘al’ een dossiernummer, S-11859200. Je zal verder op de hoogte gehouden worden door onze technische dienst. Helaas lopen zij door de drukte van de afgelopen weken erg achter, dus het is normaal dat dit langer kan duren dan anders. 😕 Ze doen alvast hun best om dit zo snel mogelijk op te lossen! Aurelie
Neen er ontbreken tekeningetjes op hun server onder andere modem.svg kan hij niet vinden dus een 404