24748
netweters
|
152275
antwoorden
|
20687
vragen
|
Mijn 87 jarige moeder is al jaren klant maar zonder internet. Vandaag is er internet geinstalleerd om haar netflix te kunnen geven. In my telenet een login maken voor haar om vervolgens een email adres aan te maken en uiteindelijk een netflix account aan te maken lukt niet. Wel krijg ik meerdere mails van telenet om mijn login account en diensten over te zetten naar haar ??? Begrijpe wie begrijpen kan. Techniekers hebben dit ook al geprobeerd zonder succes. En na een laatste contact met de klantendienst krijg ik als antwoord dat men niets meer kan doen voor ons. Fij en nu ? Wachten hé meneer. Wachten op wat ? Geen antwoord. Toffe service. Zal ik maar beide accounts opzeggen en naar de concurrentie stappen ?
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Login maken op my telenet lukt niet
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Paul1965 en waarom maak je geen ander email adres aan voor netflix, een Gmail werkt ook voor netflix of wil je dit via telenet laten gaan zodat de betaling op de telenet factuur komt???
Inderdaad, er is een combo aangevraagd bij Telenet. Maar zelfs los daarvan mag je als nieuwe internetklant toch verwachten een telenet email adres en login te kunnen maken. Dat is toch de evidentie zelf.
Nee, niet gekregen, dat moest ik zelf doen. En dat lukt niet.
Nog eens bellen en hopen dat je de juiste aan de lijn krijgt. Ik heb zelf al het verschil mogen meemaken tussen iemand die zogezegd niets kan regelen en een andere medewerker die wél alles kon regelen (en er nog een korting bovenop deed). Niet opgeven zou ik zeggen. Maak ze beleefd (!) duidelijk dat je net zo goed naar een concurrent kan stappen.
Je hebt geen paswoord gekregen
Ook bij je eigen e-mail adres geen gekregen of via een sms een paswoord gekregen
Hoe heb je het contract genomen via winkel of internet
Ik heb verschillende keren gebeld en zelfs de techniekers kregen het niet voor mekaar. De laatste persoon zei letterlijk dat ze niets meer konden doen. En overstappen naar de concurrentie heb ik ook vermeld, dat deert ze niet ! Daar sta je dan hé.
Dat is het nu net. We hebben geen email adres zolang je geen login op my telenet kan maken.
Mijn eigen email adres is al zo oud als Telenet zelf. Ik ben al klant van in het begin. Toen kreeg je een emailadres en paswoord van de technieker die alles kwam plaatsen. Nu blijkbaar niet meer. Ik heb verschillende keren gebeld met de klantendienst en de technische dienst. Zoals gezegd de ene persoon doet zijn best maar krijgt het niet voor mekaar, de andere zegt doodleuk foert.
Hey @Paul1965, wat ontzettend spijtig om te lezen dat er maar geen oplossing uit de bus komt. Dat is zeker niet de bedoeling, we willen natuurlijk graag dat je de login voor jouw moeder aan kunt maken.
Weet je of er door de klantendienst misschien al een dossier werd opgemaakt? Als dit nog niet is gebeurd, vermoed ik dat dit wel nodig zal zijn indien er maar geen schot in de zaak komt.
Ondanks de eerdere onsuccesvolle contacten, raad ik je toch aan om nogmaals contact met de klantendienst op te nemen zodat er verder kan gezocht worden naar een gepaste oplossing hiervoor. Dat kan telefonisch via het nummer 015 66 66 66, maar ook via WhatsApp: https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp
We hopen dat het toch snel in orde geraakt!
Vandaag is er eindelijk de test mail van de technieker binnen gekomen die gisteren zelf geprobeerd heeft met als Ref S-36231093. Ik vermoed dat dat dan een dossier zal zijn ?
Er is ook een andere mail binnen gekomen dat een technieker contact zal opnemen met ons vandaag tussen 10u en 14u30. Dus hoop ik dat er eindelijk schot in de zaak komt. Anders ga ik toch sterk overwegen om zowel voor mij als voor mijn moeder een andere provider te nemen want ik heb het gehad met Telenet. Na bijna 30 jaar klant en telkens op een muur te botsen van een slecht werkende klantendienst en dezelfde soort problemen te ondervinden omdat mensen hun job gewoonweg niet doen, ben ik het wel grondig beu.
Ik ga even niet meer bellen naar de klantendienst en het contact met de technieker afwachten maar vooral omdat ik gewoon voel dat ik op dit moment niet meer beleefd ga kunnen blijven. Mijn geduld is op.
Vandaag heb ik eindelijk de testmail van de vriendelijke technieker die gisteren zelf tevergeefs geprobeerd heeft binnen gekregen met als ref S-36231093.
Ik vermoed dat dat dan het dossier zal zijn.
Vandaag heb ik ook nog een mail gekregen dat vandaag een technieker ons zal contacteren tussen 10u en 14u30. Hopelijk kan hij of zij een oplossing bieden.
Als er niet snel een oplossing uit de bus komt denk ik er sterk aan om voor mij en mijn moeder een andere provider te zoeken want ik heb het gehad met Telenet.
Na bijna 30 jaar klant en steeds te botsen op een slecht werkende klantendienst en steeds dezelfde problemen te ondervinden omdat sommige mensen gewoon weg hun job niet doen, ben ik het beu.
Ik ga ook even niet meer bellen naar de klantendienst, om het contact met de technieker van vandaag af te wachten, maar ook omdat ik voel dat ik niet meer beleefd ga kunnen blijven. Mijn geduld is op.
Voor één of andere duistere reden verschijnt mijn antwoord op DeMMi niet ???