24757
netweters
|
152456
antwoorden
|
20708
vragen
|
Sinds enkele dagen is het mij niet meer mogelijk om in te loggen bij Yelo Play TV.
Ik krijf steeds de melding:"Aalmelden mislukt, probeer opnieuw"
Info:
Heb nog steeds een digicorder.
Aan mijn installatie is niets veranderd.
Heb wel enkele dagen geleden een Androïd update gehad.
Heb reeds de app verwijderd en terug geinstalleerd, mijn tablet volledig uitgezet en terug opgestart.
De modem, digicorder, tv en alle bijhorende toestellen (staan op hetzelfde circuit) spanningsloos gezet en terug opgestart.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat is hetzelfde.
Heb je dit probleem enkel op die tablet of heb je nog andere toestellen waarbij ej niet kan inloggen ?
Kan zijn dat het iets met de update te maken heeft maar daar kan je niet zeker van zijn. Daarom eens zien op een gsm toestel of je daar dezelfde problemen ervaart.
Ik heb enkel maar mijn tablet ter beschikking.
Mijn gsm is nog van de oude tijd , Samsung C3590, maar doet voor mij nog voeldoende wat hij moet doen, bellen, gebeld worden, sms, meer is voor mij niet nodig.
Die update was ook direct mijn gedacht, daarom heb ik in een plaatselijke fb groep gevraagd of er nog iemand was die de laatste tijd hier in de buurt,hiermee problemen ondervond, redelijk wat antwoorden gekregen maar geen enkele met: Ja sinds...... of neen hier werkt alles nog normaal.
Als er geen ander toestel tot handen is wordt het lastig nagaan natuurlijk.
Je kan altijd eens een berichtje doen via Whatsapp naar Telenet en eens vragen of bij hun alles correct is en staat. Op die manier kan je dan misschien al wat uitsluiten al geeft het geen garantie.
Ja dat is natuurlijk ook een probleem dat je bij telenet enkel met watsapp terecht kan, dat is mij met mijn oude gsm niet gegeven. Jammer dat je de vraag niet gewoon kan stellen per mail. Weet niet hoe het daar nu zit, maar ik heb in het verleden toch ook al de ervaring gehad dat het vrij lang duurt eer je een competente medewerker aan de lijn krijgt.
Bedankt in elk geval voor uw inzet Patrick.
Je kan ook bellen natuurlijk of als je een pc hebt sturen per Messenger als je Facebook hebt en per email gaat ook.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/
Bedankt Patrick
Heb van de week dit contactformulier gezocht maar niet gevonden.
Ik probeer het langs deze weg
Grts
Eddy
Heb via de contactpagina van Telenet mijn vraag gesteld.
Op 15 juli een mailtje gekregen dat ze mijn vraag binnen de 2 dagen zullen behandelen.
Lange dagen hebben ze daar, ofwel weten ze het ook niet en durven ze het niet zeggen 😊
In elk geval niets meer over gehoord.
Behandelen betekent niet dat ze het oplossen. Maar uw vraag is wel terecht. Heb je al eens een herinnering gestuurd om te vragen hoe het nu zit?
De Telenetmail is een noreply adres.
Zal maandag a.s nog eens rappeleren met mijn dossiernummer
Thx
Hoe check ik dat?
Heb al wel enkele malen herstart.
Kijk in de tv gids je kan tot 14 dagen zien wat ze uitzenden
kan je maar tot 2 dagen zien dan is hij niet interactief
je kan ook eens zien om programma op te vragen in de tv gids dan weet je het ook is nu standaard